Ritari poimi ruusuni...

Tytti -82

Toukukuun alku oli ollut lämmin. Kesä oli alkanut kuin varkain ja uskaltauduinkin hietsuun jo ennen koulun kevätjuhlia. Se oli kolmisen vuotta sitten.
Kokeet ja koulukiireet oli ohi, ja mä ajattelin kastaa kerrankin talviturkkini ennen juhannusta. Olin pakannut reppuuni uudet bikit, jotka olin ostanut H&M:stä. Hietsun uimakopit oli kärsiny siihen malliin, että päätin pukea uikkarit ylle pusikossa. Ajatus pusikossa riisuuntumisesta kiihottikin vähäsen. Suuntasinkin kulkuni siis pusikkoon.
En ehtinyt vetää pusikossa edes pikkupökiä nilkkoihin, kun huomasin hänet. Tosi hyvännäköisen kaverin pää nousi ja laski läheisestä puskasta. Mä mietin, mitä se oikein tekee siellä puskassa? Rohkaisin meleni ja otin muutaman askeleen kundia kohti. Kun olin päässyt muutaman metrin päähän, huomasin sen runkkaavan autuaan näköisenä. Mun naama lehahti punaiseksi ja tunsin kiihottuvani. Kun olin aikeissa lähteä pois paikalta, niin jalan alla risahti oksa poikki. Kundi kääntyi katsomaan minua kohti...
Näin sen säikähtäneen ilmeen ja sopersin että :" Olen vain matkalla uimakopille."
Kundi huomasi kasvojeni punan ja tokaisi itsevarmasti heti yllätetyksi tulemisesta toivuttuaan: "Taidat tykätä tirkistelystä, vai ??".
"Joo" huuliltani lipsahti, kuin vahingossa. "No voisit sä sitte helpottaa vähän mun oloa?" kundi sanoi, nostaen kysyvästi paisunutta kyrpäänsä.
Tuijotin sanomattomana hänen heppiään pimpsa märkänä. Tunsin ekan kerran kiiman sykkivän kutsun.
Tunsin kiihottumisestani huolimatta epävarmuutta, olisihan kyseessä ensimmäinen kertani. Aivoni huusivat:"Pakoon!", mutta jalkani eivät totelleet. Otin muutaman varovaisen askeleen miestä kohti. Hän arvasi sen myöntymisen merkiksi.
Mies tuli eteeni kyrpä sojottaen tanassa. Hän suuteli kiihkeästi huuliani, samalla hyväillen kiinteitä rintojani. Hellästi hän ohjasi pääni kohti kulliaan, ja sanoi että ottaisin sen suuhuni. Olin kiimaisemoi kuin koskaan. Tunsin haarojeni kostuvan edelleen ja mehujeni kastelevan jo reisiänikin. Varovaisesti otin punaisena sykkivän nahkapatukan käteeni. Sanoin pitelevani kyrpää ensimmäistä kertaa kädessäni ja annoin hellän suudelman kuumalle terskalle. Kundi sanoi olevansa oikein hellä minulle. Toimin kuin huumaantuneena ja imaisin kuuman ja sykkivän nahkapatukan suuhuni. Aloin imeä sitä kuin kuin isoa jäätelöpuikkoa: maku oli yllättäen vastenmielinen ja meinasin oksentaa...
Kundi kysyi "Onko jotain vialla?",kun kakistelin oksennus kurkussa. Ynisin jotain vastaukseksi. Tajusin olevani ensimmäisen kerran tämän "herkun" kanssa tekemisissä. Ymmärsin, että tähän pitää tottua. Kun kulli liikkui suussani edes takaisin, aloin tottua sen aromiin ja aloin jopa hieman pitämään sen mausta. "Ehkä joskus tänä maistuu paremmalta kuin mikään", mietin itsekseni.
"Aah!", kundi huokasi jokaisella imaisulla.
Kiihotuin entisestään, ja aloin vaistomaisesti hieroa klitoristani.
"Riittää jo!". kundi älähti ja kaatoi minut maahan. Hän levitti haarani ja ensimmäisen kerran tunsin kyrvän pimpsani huulilla. Vaivalloisesti hän työnsi kalunsa sisääni. Parkaisin nautinnosta...
Ihana lihavarras liikkui rytmikäästi sisälläni. Yhä uudestaan ja uudestaan hän avasi neitseeellistä aukkoani, kunnes en enään kestänyt: Kivun ja nautinnon huuto lävisti kuulaan ja lämpimän toukokuun illan..
Vapisin kuin horkassa kundin kääntäessä minut vatsalleen. "Ei tämä vielä ole ohi, honey!" hän ähkäisi työntäessään etusormensa suuhunsa. "Vielä on jotain kokematta..."
Kundi levitti mehuni peräaukkoon ja työnsi sinne kuin kokeillen kaksi sormeaan. En ollut kuvitellutkaan, että kyrpää voisi sovittaa peräaukkoonkin. Olin siis menettämässä neitsyyteni myös "suklaapuolella". Vastustelin kundin työntyessä peräaukkooni. Kun kulli oli porautunut puoliksi sisääni rentouduin. Peräaukkoon nainti alkoi tuntua jopa paremmalta, kuin neitseelliseen emättimeeni porautuminen. Huusin nautinnosta jokaisella työnnöllä. Kundi alkoi ähkiä ja puuskuttaa koko ajan kovemmin. Ajattelin utuisesti hänen olevan tulossa. Kulli ruiskutti kuuman lastinsa peräaukkooni. Tunsin kuumien spermaryöppyjen rytmisen aaltoilun sisälläni. Kundi huusi hurmiossaan. Sain myös orgasmin samaan aikaan. Tämä oli tuhat kertaa parempaa, kuin omat yölliset pimpsan hyväilyt pimeässä peiton alla. Kundi nousi ylös, noukki pikkuhousuni kanervan päältä, ja pyyhki kullinsa niihin. Hän pukeutui nopeasti ja sanoi, että tämä oli parempi nainti kuin vuosiin. Olin orgasmini jälkimainingeissa puoliksi sekaisin hyvän olon tunteesta, kun hän katosi pusikkoon. Tunsin olevani ensimmäistä kertaa oikea nainen. En koskaan enää törmännyt samaan kundiin, mutta hän oli ritari joka poimi ensimmäistä kertaa ruusuni.

13

11800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake

      haluatko että se tapahtuu uudestaan

    • Oikea ritari

      Miksi ihmeessä ekalla kerralla pitäisi naida kaikkiin kolmeen reikään?

      Eikö mitään olisi voinut jättää seuraaville kerroille?

      • Hanna

        Tosta syystä monet novellit täällä on epärealistisia ja vastenmielisiä...

        Kirjoittajat, pankaa korvan taakse! ;-)


      • Jonnah
        Hanna kirjoitti:

        Tosta syystä monet novellit täällä on epärealistisia ja vastenmielisiä...

        Kirjoittajat, pankaa korvan taakse! ;-)

        Mielestäni tarinasi oli ihan ok. ainakin se kiihotti minua!! Mutta toisaalta edelliset vastaajat olivat oikeassa siinä suhteessa ettei välttämättä tarvitsisi ekalla kerralla paukuttaa kaikkia kolmea reikää =0)!! Muuten hyvä 9-


      • joo joo
        Jonnah kirjoitti:

        Mielestäni tarinasi oli ihan ok. ainakin se kiihotti minua!! Mutta toisaalta edelliset vastaajat olivat oikeassa siinä suhteessa ettei välttämättä tarvitsisi ekalla kerralla paukuttaa kaikkia kolmea reikää =0)!! Muuten hyvä 9-

        Ja tuskin ekalla kerralla ylipäätään naidessa, saa peppupanosta orkkua??!!! Get real!


      • unikko
        joo joo kirjoitti:

        Ja tuskin ekalla kerralla ylipäätään naidessa, saa peppupanosta orkkua??!!! Get real!

        Hei oikeesti.
        Kukaan ei varmaan oleta tuon olevan realistinen tarina vaan fantasia. Ja fantasiassa voi tapahtua mitä vain.
        Sensijaan että itkette ja valitatte,
        voisitte vaikka itse kirjoittaa niitä omia parempia ja "realistisempia" tarinoita.
        Musta toi oli hyvä.

        unikko


      • joo joo
        unikko kirjoitti:

        Hei oikeesti.
        Kukaan ei varmaan oleta tuon olevan realistinen tarina vaan fantasia. Ja fantasiassa voi tapahtua mitä vain.
        Sensijaan että itkette ja valitatte,
        voisitte vaikka itse kirjoittaa niitä omia parempia ja "realistisempia" tarinoita.
        Musta toi oli hyvä.

        unikko

        On kuule kirjoitettukin...pösilö!
        Kyllä fantasiakin menettää pohjansa jos se aivan irrationaalinen, häiritsee lukemista/keskittymistä/kiihottumista.


    • wilbur

      Kundista sai melko töykeän kuvan. Toisaalta sehän oli pelkkä puskarunkkari.

      • tahja

        Joo, kiva vetää limaiset alkkarit jalkaan...


      • Jippo
        tahja kirjoitti:

        Joo, kiva vetää limaiset alkkarit jalkaan...

        En viitsi puuttua tuohon kolmen reiän tempaisuun tai muuhun epärealistiseen, koska tämähän oli fantasia.
        Mutta vähän ihmettelin ton äijän sanomisia. Että onko tollanen töksäyttely jonkun fantasiaa. Toimiiko se oikeasti, että "Helpottaisitko oloani." ja sen jälkeen jokainen muija on ihan lääpällään. Perhana, kun ei itselle ole koskaan edes käynyt mielessä sanoa muijalle jotain noin suoraa.


    • tumi

      mä haluaisin sinua ja aloittaa seurustelun

      • eleanor rigby

        toi kolmen reiän pano ei ole mitenkää epärealistista. jos jätkä haluu puikottaa joka paikkaa ja muija antaa sen tehä niin ni mitäs epärealistista siinä on? ja kyllä takaapanosta voi tulla orkut, sehän ei satu (ainakaan niin paljo) ku korkkaus. musta tää oli hyvä.


    • kauhistunut

      Montako kertaa voi menettää neitsyytensä? tämä oli jo toinen kerta :O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe