CrAZy, SeXy, cOOL

mä loveen sua!

"siis eminem on kyllä maailman parhaan näkönen, söpöoin, ihanin, komein ja paras! mä rakastan emii, se on mun elämä. se on maailman paras räppäri ja kaikist södein! mä voisin mennä sen kans vaikka naimisiin!"

mitä väliä Eminemin ulkonäöllä on?! eikö musiikki okaa täkeintä? eihän esim. jay-z tai nate dogg oo mitään maailman komeimpia miehiä, mut ulos tulee loistavaa musiikkia?!
eikä kukaan voi pelkän musiikin perusteella sano rakastavansa marshall mathersia. sitten voi sanoa rakastavansa sitä, kun on tavannut ja oppinut tuntemaan!

7

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Kuka on sanonut rakastavansa Marshall Mathersia???

• hgh

teinit....
        eikä musta muuten eminem ees oo kovin hyvännäkönen jos joku sitä hakee siitä :D

• on!
        hgh kirjoitti:

teinit....
        eikä musta muuten eminem ees oo kovin hyvännäkönen jos joku sitä hakee siitä :D

se on hyvännäköi. mut kuuntelen sitä musan vuoksi.

• assu

ei ulkonäöllä oo mulle ainakaan väliä. musiikkia mä kuunteöen enkä tuijota sen naamaa tai persettä! enkä mä sano että mä rakastan eminemiä, mä vaan todellaki pidän sen musiikista!

• keet

En tienny mitään eminemistä tai sen ulkonäöstä kun kuulin sitä ekan kerran, ja kolahti!
      Ja musta myös nate dogg ja jay z on komeita mutta eihän ulkonäöllä oo mitään tekemistä tällästen juttujen kanssa. Mutta kyllä lahjakkuus aina vetoaa!

• natekane

Viestisi idea?

• miljai

Nate dogg on just komein.. Mutta mielipidekysymshän tuo on. Eiköhän eminem ole päässyt julkisuuteen lähinnä musiikkinsa ja tarinansa avulla, ei se ulkonäkö siinä asiassa ole auttanut kovinkaan paljoa. Komea mies on mutta jos olisi vaikka näyttelijä niin enpä kovinkaan paljoa huomioisi. Kyllä se musiikki on eminemin ase.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      68
      2519
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2503
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      838
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      729
    Aihe