http://www.jamera.fi//talomallisto.asp?id=78
Olen harkinnut jo jonkin aikaa talon rakentamista ja olen ihastunut tuohon Jämerän Isotikkaan.
Paljon talo tulee kaikkineen maksamaan (arvio suurinpiirtein)? Nykyisen asuntoni arvo n. 170000, että toivottavasti ei ainakaan tuplasti tuon hintainen.
2000m2 tontti maksaa täällä Joensuun paikkeilla n. 5000-10000e, joten sen osalta kustannukset eivät ole suuret. Eikä rakennusmiehetkään ole yhtä kalliita kuin etelä-suomessa.
Mitä tulee huomioida kivitaloa tehdessä?
kommentteja kiitos...
Jämerän Isotikka? Paljon maksaa?
2
1080
Vastaukset
- JJJ
En tiedä Isotikan hintaa. Toivottavsti joku toinen vastaa sinulle.
Mun kokemukset eräästä Jämerä edustajasta Etelä-Suomessa.
Näytti kuvia ja esitteli/kehui omia kohteitaan 30 minuuttia, toiset 30 min kertoi kuinka vaikeaa rakentaminen on, jonka jälkeen haukkui meidän tontin.
Siinä vaihessa haistatin herralle paskat ja postuin paikalta. En suosittele kenellekkään ko. arkkitehtitoimistoa. Me oltiin todella kiinnostuneita rakentamaan Jämerä-kivitalo, mutta jo lähtöviivalla paikallinen edustaja sai muuttamaan suunnan toiseen talofirmaan.- Rakentajasi
Kyllä on herkkänahkaista porukkaa. Hernettä nenään ja talomerkin taihtoon. Jus joo. Näin toimitaan täällä etelässä. Olisit vaihtanut edustajaa.
Tällä etelässä on meininki se, että talonrakentajilla on suurimmalla osalla peukalokeskellä kämmentä ja kaikki pitäisi saada nyt ja heti ja halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751