elikkäs,miten ihmeessä saan tolta kameralta kuvat siirrettyy koneelleni OMINN kuvatiedostoihin?Siis ku ne nyt siirtyy sinne Olympuksen omaan ohjelmaan enkä saa niit sieltä sitten mihkää siirrettyy..ja kun ohjeetkin on englantia ja ruotisa ni en ymmärrä alkuunkaan...kiitos jos joku osaa auttaa.
Vastaukset 5
- kertsi
kykte kamera koneeseen ja klikkaa Oma Tietokone kuvaketta. Näät kameran siirreltävänä levykeasemana muiden asemien joukossa. Kuvat _on _Siellä!
- heebohoobo
jos haluut untamoo auttaa...saako ne kuvat jotenkin suoraa menee omiin kuvatiedostoihin vai pitääks mun aina se siirtää sielt siirrettävä levy F:ltä...joo tiiän...pitäs mennä jonnekin atk-kurssille =)
- Ei ole muuta
heebohoobo kirjoitti:
jos haluut untamoo auttaa...saako ne kuvat jotenkin suoraa menee omiin kuvatiedostoihin vai pitääks mun aina se siirtää sielt siirrettävä levy F:ltä...joo tiiän...pitäs mennä jonnekin atk-kurssille =)
vaihtoehtoa...
- :o)
Kiitos Kertsi, mulla oli myös sama ongelma...
- Bubble
:o) kirjoitti:
Kiitos Kertsi, mulla oli myös sama ongelma...
Miten on kamera kullakin toiminut? Ootteko olleet tyytyväisiä? Vaimo kävi just ostamassa kyseisen, eli ei ole vielä kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597