Niklas, mikä toiseksi

Etunimi Niklas, mikä sopisi toiseksi nimeksi? Niklas Tapio. Töksähtääkö?

Ei uusmuodikkaita Micoja, ei tyttömäisiä Jonneja, vaan perussuomalainen miehekäs nimi toiseksi. Ei mielellään kyllä M:llä alkavaa :) Ehdottakaa.
122396
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Niklas Oskari, Niklas Hermanni, Niklas Eevertti, Niklas Anselmi... Niklas Tapiokin kyllä menettelee.

Äänestä

Konsonanttiin loppuvan nimen kanssa sopii mielestäni parhaiten kaksi lisänimeä, ensin Niklas, sitten lyhyt, sitten pitkä, siis yhteensä kolme. Esim. Niklas Antti Johannes tai Niklas Saku Petteri.
Mutta jos ette halua kolmea nimeä, niin Niklas Oskari tai Eemeli, itse laittaisin vokaalilla alkavan nimen. S:llä alkava tuntuu sopivan tuohon kolmen nimen rimpsuun, mutta ei oikein pitkä S:llä alkava.

Äänestä

Niklas Juhani olisi minusta oikein hyvä!!

Äänestä
  • Jasu 😂. Järkyttävää

Äänestä

Niklas Torsti Sakari, Niklas Leo Tapio,
Niklas Atte Santeri..

Äänestä
  • On aivan ihana!! Kiitos kaikille vastanneille.

Äänestä

Tälle nimelle on vaikea keksiä toista nimeä mutta yritetään..

Niklas Nikolai
Niklas Eero
Niklas Risto Samuel

Äänestä

Niklas Nuutti Kristian

Äänestä

Minusta Tapio on vähän liian erityylinen kuin Niklas, joten nimiyhdistelmä ei ole kovin onnistunut. Ihan hyvä nimi Tapio silti on.

Äänestä

Miksi et keksi itse??? Tavan tollukka jos ei omalle lapselleen osaa nimeä keksiä!!

Äänestä

Mä oon aikonu antaa omalle pojalle nimen Niklas Benjamin.

Äänestä

ei jää kauas erittäin hyvä nimi rento ja reipas :)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

sasas kirjoitti:

Etunimi Niklas, mikä sopisi toiseksi nimeksi? Niklas Tapio. Töksähtääkö?

Ei uusmuodikkaita Micoja, ei tyttömäisiä Jonneja, vaan perussuomalainen miehekäs nimi toiseksi. Ei mielellään kyllä M:llä alkavaa :) Ehdottakaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu