Etunimi Niklas, mikä sopisi toiseksi nimeksi? Niklas Tapio. Töksähtääkö?
Ei uusmuodikkaita Micoja, ei tyttömäisiä Jonneja, vaan perussuomalainen miehekäs nimi toiseksi. Ei mielellään kyllä M:llä alkavaa :) Ehdottakaa.
Niklas, mikä toiseksi
12
2111
Vastaukset
- Täti
Niklas Oskari, Niklas Hermanni, Niklas Eevertti, Niklas Anselmi... Niklas Tapiokin kyllä menettelee.
- on tällainen
Konsonanttiin loppuvan nimen kanssa sopii mielestäni parhaiten kaksi lisänimeä, ensin Niklas, sitten lyhyt, sitten pitkä, siis yhteensä kolme. Esim. Niklas Antti Johannes tai Niklas Saku Petteri.
Mutta jos ette halua kolmea nimeä, niin Niklas Oskari tai Eemeli, itse laittaisin vokaalilla alkavan nimen. S:llä alkava tuntuu sopivan tuohon kolmen nimen rimpsuun, mutta ei oikein pitkä S:llä alkava. - Juhani??
Niklas Juhani olisi minusta oikein hyvä!!
- Anonyymi
Jasu 😂. Järkyttävää
- Åke
Niklas Torsti Sakari, Niklas Leo Tapio,
Niklas Atte Santeri..- sasas
On aivan ihana!! Kiitos kaikille vastanneille.
Tälle nimelle on vaikea keksiä toista nimeä mutta yritetään..
Niklas Nikolai
Niklas Eero
Niklas Risto Samuel- tällaisen nimen
Niklas Nuutti Kristian
- Liisa-Maria
Minusta Tapio on vähän liian erityylinen kuin Niklas, joten nimiyhdistelmä ei ole kovin onnistunut. Ihan hyvä nimi Tapio silti on.
- vaikka
Miksi et keksi itse??? Tavan tollukka jos ei omalle lapselleen osaa nimeä keksiä!!
- :)...
Mä oon aikonu antaa omalle pojalle nimen Niklas Benjamin.
- Anonyymi
ei jää kauas erittäin hyvä nimi rento ja reipas :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779