Ajattelin laittaa makkariin puolipaneloinnin. Olen kuitenkin saanut asiasta joitakin negatiivisia kommentteja, että se olisi ruman näköinen, tai että puolipanelointi ei ole enää "in".
Voisinko saada teiltä perusteltuja kannanottoja koskien puolipanelointia; joko puolesta tai vastaan?
Puolipanelointi?
9
4866
Vastaukset
- sinun makusi
on se mikä ratkaisee, ei muiden mielipiteet tai onko in vai out. Sinähän siellä asut ja niitä seiniä katselet.
Meillä muuten oli yhdessä talossa puolipaneelit ja minä tykkäsin niistä. Puu on aina elävän näköinen ja lapsiperheessä tahmanäppien sormenjäljet eivät niin helposti näkyneet puolipaneelista :-D - Ippis
...ne tosiaan on vähän out. Riippuu tietysti miten sen teet, mutta jos laitat aivan perinteisen puolipaneloinnin puunvärisenä, niin kyllä siitä mulla ainakin tulee mieleen vuodet 1987-1994... Mutta ehkäpä voisit laittaa sen vähän korkeammaksi, siis jotain 1,70 cm korkeaksi, maalata vaikka valkoiseksi ja laittaa yläosaan jotain hentoa tapettia. Siis jos pidät romanttisesta tyylistä.
Meille on tullut panelointeja seinään, mutta laitoimme sormipanelia ja vaakaan koko seinän alhaalta ylös asti. Modernimpi mutta silti lämmin! Väritimme pähkinäpetsillä. - makkariin
Meille ainakin tulee makkariin puolipaneli, petsaamme sen tosin tapetin sävyyn sointuvaksi. Perusteluna puolipanelille ja sille, mitä joku ehkä ajettelee sen moderniudesta, me siellä makkarissa nukumme! Noihin vanhanaikainen-moderni-juttuihin kannattaa suhtautua vähän varauksella muutenkin. Jos vaikka sisustuslehtiä lukee, niin tyyliä löytyy joka lähtöön - kaikki ei siis mitenkään voi miellyttää kaikkia. Tietysti, jos ehdottomasti haluaa, että koti näyttää nimenomaan tämän ajan "lapselta", niin siitä vaan kuuntelemaan trenditietoisten mielipiteitä. Parin vuoden kuluttua ne ovat tosin vanhentuneita.
- Riksu
Puolipaneeli ei ole in. Jos sitä kuitenkin haluat, laita, niin kodista tulee tyylisesi. Mielestäni puolipaneeli ei ole ruma, jos väreillä on pelattu kokonaisuuden suhteen oikein. Älä jätä paneelia laittamatta muiden mielipiteiden vuoksi, jos siitä pidät.
Toisena vaihtoehtona (ei ole enää PUOLIpaneeli) on laittaa yksi seinä (esim. sänkyseinä) jollain tummalla paneelilla kokonaan ja muut seinät maalata /tapetoida vaalealla.
Esim. 1 seinä t.sinistä paneelia, muut vaaleansin./valk./ maalattuja
tai
1 seinä t.ruskeaa paneelia, muut valkoiseksi maalattuja.- juho
onko out vai in, kunhan miellyttää itseä!!!! Jonakin päivänä se taas on muotitietoisten mielestä in!
- asdfds
Minusta panelointi on tunnelmallinen, tosin yhdessä talossa, jossa myös oli tuo panelointi makuuhuoneessa, se oli jotenkin liikaa.. Siellä oli laminaattilattiat ja saman sävyiset paneloinnit. Ei miellyttänyt minun silmääni, jotenkin liian "imelä". Toisessa talossa paneelit taas oli maalattu kahdella haalealla sävyllä, kauniin näköistä oli!
Ei kannata välittää, mikä on in ja mikä out, jos sinulla ei tosiaan ole niin paljon rahaa että remontoisit suuntausten myötä.. - rakentaja rauno
Kannattaako puolipanelointi kiinnittaa vain rivin ensimmäisestä ja viimeisestä laudasta? Tuskin niitä jokaista lautaa tarvitsee naulata.
- houdiiini
Tosi vanha ketju jo, mutta ilman muuta jokainen lauta kiinnitetään! Muuten pääsevät liikkumaan ja vinksahtavat miten sattuu. Naaraspontista kun kiinnittää viimeistelynaulaimella niin jää kiinnitykset kokonaan piiloon :)
- Aikansa_ja_paikkansa
Saunakamarin seinissä on puolipanelit, ei makkarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579