apuuva...

Ninza

hei! olen menossa Sas:illa Pariisiin ja muistan viime kerrasta että Charles De Gaulle on mieletön mutta silloin olin vain vaihtamassa konetta ja kuljettiin terminaalista 1 terminaaliin 5 ja nyt olis tarkoitus siis löytää kaveri joka on tulossa vastaan terminaali ykköseen vaan ossaisko joku täällä päässä valaista mulle mitä sopisi treffipaikaksi ettei käy niin et infoja tms...? onkin useampia yhessä terminaalissa kun on niin iso alue ja just no joo ruuhka aikaan iltapäivällä ihan kuin siellä ei olis aina poppoota ihan tarpeiksi... Jos eksyn ja joutuisin yksin hakeutumaan kämpille niin kuinka lutviudun 11.kaupungin osaan?

3

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja neuvoa

      Tässä on kartta Terminaali ykkösestä:

      http://www.aeroportsdeparis.fr/ADP/Resources/53993257-8302-4a73-9adf-314577f6792b-cdg1.pdf

      Niinkun huomaat niin Termianli 1 on pyöreä ringinmuotoinen rakennelma ja kerroksia on useampi.

      Katso ensin tuota piirrosta missä lukee "Niveau Transfert".

      Niinkuin kuvasta näkyy niin siinä on ns. satelliitteja ja ne on paikkoja mihin eri lentokoneet tulevat.

      En muista mihin SAS:n kone tulee vaikka olen lentänyt SAS:lla Pariisiin. Mutta johonkin noista satelliiteista se tulee. Siitä menet sitten muitten perästä vaan, ensin pitkän tunnelin läpi, sitten rullarappuja ylös ja sitten menet toisten perästä ja etsit paikan mihin matkalaukkusi tulee.

      Kun olet saanut matkalaukkusi niin hakeudut ulos tuosta sisäympyrästä uloimpaan ympyrään: katso kuvaa missä lukee " Niveau Arriveée".

      Sitten kuljet tuota ulommaista rinkiä mistä on numeroitu ulosmenoja 2-36(myötäpäivään). Mene nyt tätä ympyrää ja etsi ovi 26 tai 28. Oven 26 takana on bussi Montparnasselle.
      Vaikeampi on löytää tuota ovea 28. Se on vain pari askelta tuosta ovi 26. Se ei olekkaan ovi vaan kaksi hissiä,jotka ovan seinän takana piilossa ja hissillä menet kerroksen alas ja heti kun tulet ulos niin siitä löytyy bussi mikä vie ilmaiseksi juna-asemalla.

      Parasta olisi kai tehdä treffit näiden ovien kohdalla sillä siihen pääsee muutkin kuin lentomatkustajat.

      Jos ei ole kaverisi vastassa niin menet sitten alas hissillä tuosta ovi 26 ja bussiin. Kun tulet juna-asemalle niin ostat luukulta lipun. Pyydät vaikka asemalle "Chateles des Halles". Katso karttaa.

      http://www.bonjourlafrance.com/france-trains/images/paris-metro-map.jpg


      Kartan oikeassa yläkulmassa on Charles de Gaulles juna-asema ja siitä kulkee vaaleampi sininen linja mitä pitkin tuo RER-juna kulkee läpi kaupungin. Jäät pois tuolla "Chateles des Halles" asemalla. Se on aika sotkuinen ja iso asema ja monta uloskäyntiä mutta yritä löytää ulos siltä puolelta mistä sitten voit kävellä "Rue de Rivolia" pitkin Bastillelle. Eikös sinun suurin piirtein pitänyt Bastillelle mennä, kapunginosaan 11. Sitten en enempää voi neuvoa.

      • Ninza

        Hei kiitos kovasti avustasi mielettömän ihana kun viitsit noinki perusteellisesti avittaa ja nyt varmasti saan kaiken sujumaan just nappiin!


      • Mollem
        Ninza kirjoitti:

        Hei kiitos kovasti avustasi mielettömän ihana kun viitsit noinki perusteellisesti avittaa ja nyt varmasti saan kaiken sujumaan just nappiin!

        ja kännykkähän siis toimii myös Ranskassa ... vai...

        Selvitä kuitenkin suomalaisen operaattorisi kaveri Ranskassa, että maksut pysyy kohtuullisena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      197
      2033
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1396
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1155
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      64
      1086
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1042
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      847
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      765
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    Aihe