Ortodoksit on kivoja.
Varsinkin se yksi hullu pappi, se Mitro.
Ortodoksit
4
351
Vastaukset
- seurakuntaani pettynyt
ihastunut isä mitroon,ajattelen muuttavani luterilaisuuteni ortodokseihin ,on ilo katsella mitron esiintymistä ja sitä iloa joka pursuaa sydämestä,ja uskosta jumalaan .olen sangen pettynyt oman huittisten seurakunnan toimiin ja tapaan käsitellä ihmisten erilaisuuksia ja repostella niitä ja näitä mielipiteitä paikallislehden yleisänosastolla viikosta toiseen
olemmehan kaikki jumalan luomia olentoja näin pääsiäisen alla toivon että saan kuulla ISÄ MITRON pääsiäistervehdyksen vaikka tv.n välityksellä koska minulla ei ole mahdollisuutta tulla kuulemaan häntä hänen omaan seurakuntaansa- Nimetön
vähän sekopää
mutta niinhän ne taitavat olla
kaikki ortodoksit
kun pitää siunata vaikka
uusi hammastikku - seurakuntaan pettynyt
Nimetön kirjoitti:
vähän sekopää
mutta niinhän ne taitavat olla
kaikki ortodoksit
kun pitää siunata vaikka
uusi hammastikkuen ole pettynyt isä mitroon vaan omaan seurakuntaani joka on luterilainen skr
hammastikunkin saa siunata ,mutta riitely saarnojen sisällöstä suututtaa.ja kiista homoista ja lespoista ja niiden parisuhteesta ihmisiä hekin ovat ja itsemääräämisoikeus heillä on niinkiun millä heteroillakin ja oikeus olla uskossa jumalaan
- nuppu sika
En ainakkaa tuosta Joinsuun piispa Arsenista tykkee .huaston sen kansa 20 vuotta sitten Valamossa ja se ol´HYVIN INHAKKA! Myöhemin kielin siitä pomolen. Pomo ol´minun kansa ihan sammoo mieltä, jotta se ei ois´semmonen suanu olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112