KURISTETTU KAWASAKI GPZ 500 S

T-70

OMA PYÖRÄ ON TUOTU ULKOMAILTA, LUULTAVASTI SAKSASTA JA ON KURISRETTU 50HV:SEEN,REKISTERIOTTEEN MUKAAN JOTAIN ON TEHTY LUISTIN KANSSA. ONKS KELLÄÄN TIETOA MILLÄ TAVALLA SE ON TEHTY JA MILLÄ SAA POISTETTU?

7

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäisisksi

      Nyt siinä on polttoainetta rajoittavat mallit.

      • T-70

        KYLLÄ MÄ SEN ARVASIN MUTTA IHMETTELIN ENIMMÄKSEEN ETTÄ MILLÄ TAVALLA TEHTY? ONKO ITSE LUISTIN PITEMPI VAI ONKO SIINÄ JONKUNMOINEN NEULA JOKA ESTÄÄ ETTEI AUKEE TÄYS TAI MILLÄ TAVALLA NE EROO TÄYSTEHO VERSIOSTA, ETTÄ VOISIKO NE TYÖSTÄÄ, YM. VIRITYS?


      • on yleinen
        T-70 kirjoitti:

        KYLLÄ MÄ SEN ARVASIN MUTTA IHMETTELIN ENIMMÄKSEEN ETTÄ MILLÄ TAVALLA TEHTY? ONKO ITSE LUISTIN PITEMPI VAI ONKO SIINÄ JONKUNMOINEN NEULA JOKA ESTÄÄ ETTEI AUKEE TÄYS TAI MILLÄ TAVALLA NE EROO TÄYSTEHO VERSIOSTA, ETTÄ VOISIKO NE TYÖSTÄÄ, YM. VIRITYS?

        just tuosta kawasta en 100% varma.
        Fyysinen koko todennäköisesti sama.
        Voihan reikää yrittää tukkia,mutta luistimen pinnan
        tulee olla alkper. vastaava.


    • Kra

      Suoravetoisissa kaasareissa:

      On lisätty "rajoitinpalikka" luisti-osan yläpuolelle, rajoittamaan kurkun maksimiaukon kokoa. Alkuperäisiin osiin ei ole muuten kajottu. on helppo poistaa.

      Alipainekasareissa:

      On luisti-osaan porattu reikä estämään täysi avautuminen. Kalliimpi juttu palauttaa alkuperäiseksi, koska joutuu ostamaan ehjät luistit.

      Pari vuotta sitten tutkin tuollaisen Kawan kuristuksia, mutta en nyt varmuudella jaksa muistaa kumpiko menetelmä siinä oli.

      Ps. Terminologiaa.......

      Luistin on se laite, joka laitetaan jalkaan kun mennään jäälle. Mutta luisti löytyy kaasuttimesta.

      Elikkäs luisti löytyy kaasuttimesta, mutta luistin saattaa löytyä kaasuttajasta. he...

      • tuo lisä palikka

        oli mulle uutta tietoa.
        Minä olen törmännyt noihin reikiin,ainakin
        jotkut suzuki mallit suosivat niitä.


    • jmhonka3

      Ainakin ER-5 on luisteissa kuristetussa mallissa reiät. Kuristamattomissa ei ole tai olivat pienemmät, todennäköisesti ei ollut ollenkaan. Muuten luistit identtiset. Sapetus oli kova, kun broidi tilas kuristamattomat luistit ja selvis että olis riittänyt reikien tukkiminen.´Maksavat nimittäin jonkin verran. Käsittääkseni GPZ kone on lähes sama kuin ER-5, hieman tehokkaampi vain.

    • 500 s

      muuten sama kone paitsi ER 5 erilainen sylinterinkansi, pienemmät puristukset ja tehot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe