KURISTETTU KAWASAKI GPZ 500 S

T-70

OMA PYÖRÄ ON TUOTU ULKOMAILTA, LUULTAVASTI SAKSASTA JA ON KURISRETTU 50HV:SEEN,REKISTERIOTTEEN MUKAAN JOTAIN ON TEHTY LUISTIN KANSSA. ONKS KELLÄÄN TIETOA MILLÄ TAVALLA SE ON TEHTY JA MILLÄ SAA POISTETTU?

7

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäisisksi

Nyt siinä on polttoainetta rajoittavat mallit.

• T-70

KYLLÄ MÄ SEN ARVASIN MUTTA IHMETTELIN ENIMMÄKSEEN ETTÄ MILLÄ TAVALLA TEHTY? ONKO ITSE LUISTIN PITEMPI VAI ONKO SIINÄ JONKUNMOINEN NEULA JOKA ESTÄÄ ETTEI AUKEE TÄYS TAI MILLÄ TAVALLA NE EROO TÄYSTEHO VERSIOSTA, ETTÄ VOISIKO NE TYÖSTÄÄ, YM. VIRITYS?

• on yleinen
        T-70 kirjoitti:

KYLLÄ MÄ SEN ARVASIN MUTTA IHMETTELIN ENIMMÄKSEEN ETTÄ MILLÄ TAVALLA TEHTY? ONKO ITSE LUISTIN PITEMPI VAI ONKO SIINÄ JONKUNMOINEN NEULA JOKA ESTÄÄ ETTEI AUKEE TÄYS TAI MILLÄ TAVALLA NE EROO TÄYSTEHO VERSIOSTA, ETTÄ VOISIKO NE TYÖSTÄÄ, YM. VIRITYS?

just tuosta kawasta en 100% varma.
        Fyysinen koko todennäköisesti sama.
        Voihan reikää yrittää tukkia,mutta luistimen pinnan
        tulee olla alkper. vastaava.

• Kra

Suoravetoisissa kaasareissa:

On lisätty "rajoitinpalikka" luisti-osan yläpuolelle, rajoittamaan kurkun maksimiaukon kokoa. Alkuperäisiin osiin ei ole muuten kajottu. on helppo poistaa.

Alipainekasareissa:

On luisti-osaan porattu reikä estämään täysi avautuminen. Kalliimpi juttu palauttaa alkuperäiseksi, koska joutuu ostamaan ehjät luistit.

Pari vuotta sitten tutkin tuollaisen Kawan kuristuksia, mutta en nyt varmuudella jaksa muistaa kumpiko menetelmä siinä oli.

Ps. Terminologiaa.......

Luistin on se laite, joka laitetaan jalkaan kun mennään jäälle. Mutta luisti löytyy kaasuttimesta.

Elikkäs luisti löytyy kaasuttimesta, mutta luistin saattaa löytyä kaasuttajasta. he...

• tuo lisä palikka

oli mulle uutta tietoa.
        Minä olen törmännyt noihin reikiin,ainakin
        jotkut suzuki mallit suosivat niitä.

• jmhonka3

Ainakin ER-5 on luisteissa kuristetussa mallissa reiät. Kuristamattomissa ei ole tai olivat pienemmät, todennäköisesti ei ollut ollenkaan. Muuten luistit identtiset. Sapetus oli kova, kun broidi tilas kuristamattomat luistit ja selvis että olis riittänyt reikien tukkiminen.´Maksavat nimittäin jonkin verran. Käsittääkseni GPZ kone on lähes sama kuin ER-5, hieman tehokkaampi vain.

• 500 s

muuten sama kone paitsi ER 5 erilainen sylinterinkansi, pienemmät puristukset ja tehot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe