Tervetuloa mukaan suoraan lähetykseen Presidentin linnasta. Mukana tänään Aadolf Penisrauta, Alpo Umpio ja Elisabeth II ja tietysti Shown pääjehu Conaaaaan O'Haloneeeeen!!!
Halonen: (Ilmestyy verhon takaa ja taputtaa käsiään)
-Jumalauta! Tästä tulee niin helvetin hieno show että mä tarjoon kaikille...
Yleisö: -AARRRGGGGGGGGGGGGGG!!
Halonen: -... Siis tarjoon bisset ja nisupullat Mäntyniemen leikkimökissä. By Pena tietenkin!
- Jumaliste ootko nyt ihan varma Ransu? Saatana älä töki sillä kepillä!! Kattokaa ny yleisö hyvä, toi koira imee mua!
Ransu: -Helvetin yrmykulli! Elä sää nyt riehu. Eläkä anna mun häiritä. Mää vaan etin jotta onkohan sulla pirtua?
Yleisö: -Pirtulekkeri jumalauta! Pohjanmaalta me tultiin turistibussissa joten me ollaan se ansaittu perkele!
Halonen: -Saatana,pirtua ei ole joten valmistetaanpas sitä hiukan. -Pikku pillu poliisit kääntäkääpäs kanavaa.
........................................
*Kaikki kännissä*
Halonen: -Mmmmmmmmgghhhmmmmm! Vit-bit-vitt-vittu ny ny o tänne tullu vieraaksi Aatolfi Penisrauta. Miksi helvetissä tulitte tänne?
Penisrauta: -Mie aatteloin jotta kondomia mie tulin metsästämään tänne linnaan.
Halonen: (Nousee juontajan pöydälle strippaamaan) -Aaahh Ahhh mennäänkö tonne kansliaan harrastamaan....
Penisrauta: -Ei nyt ehti, miun täytyy löytää kondomi
Halonen: -...Kansantansseja. Saatanan mulkukka!
- Ja muuten kaikille tiedoksi tämä ohjelma lopetetaan nyt.. (Lähtee juoksemaan studiosta, kompastuu johtoihin ja saa saatananmoisen sätkyn
Joku yleisössä: Häh, oonko mää mulkukka...
Toteutus: Matti Nykänen international film company
Late Night with Conan O'Halonen
Erno ala-vittuvaara
0
399
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013