Ihmiset haluavat asua lähellä luontoa ja viettää siellä vapaa aikaa.
Mutta luonto ei saisi mitenkään häiritä meitä,olla meille vaivaksi.
Luonnon eläimiäkin on kiva silloin tällöin nähdä,kunhan vaan eivät häiritse meitä.
Ikkunan alla laulavat linnut häiritsevät yöuntamme,mietimme millä voisimme ne ajaa pois tai tappaa,autojen melu ei häiritse läheskään niin paljon.
Jos mökki rannassamme pesii joku vesilintu,niin voi kauheaa sitähän pitää varoa ja pesä kiertää kaukaa.
Jos talon räystässä tai halkopinossa pesii lintu ja se hankaloittaa elämäämme niin varmistetaan ettei se sitä ensi kesänä tee.
Eli luonto on niin kauan jees kunhan se ei vaadi meiltä uhrauksia tai vaikeuta elämäämme.
Entäs eläimet?
Ne sotkee ja syö kasvejamme puutarhasta ym
Ja pitävät ääntä.
Me halutaan lähelle luontoa mutta ei luontoa lähelle meitä.
Me halutaan vaan ottaa ei antaa.
ihminen vieraantunut luonnosta
4
454
Vastaukset
- tytty
Ystäväni muuttivat omakotitaloon.
Ensin piti ne vähäisetkin puut kaataa pihasta koska linnuthan niihin pesii.
Halkopino piti hävittää pihasta koska sinne pesii hiiret ja rotat.
Naapuri ei voi nukuttaa vauvaansa pihalla koska linnut ja oravat saattaa hyökätä lapsen kimppuun,pihapuu pitää kaataa jotta oravat ei viihdy.
Naapuritkaan ei saa ruokkia lintuja eikä oravia.
Näin täällä pääkaupunkiseudulla. - salakaataja
vastarannan kiiskejäkin. Minäkin kohta otan ja lähden luontoon asumaan. Noin viikon kuluttua muutan pusikkoon ja palaan asuntoon nukkumaan vasta jouluksi. Eli aloitan telttailukauden jo nyt.
Kiinnostaa juuri se miten kevät tulee ja linnut ja rutot..
Saas nähdä mitä "häiriötekijöitä" löytyy, taidan alkaa raportoida tänne? - aino lintu
Eläimet on niin kauan kivoja kunhan eivät aiheuta mulle haittaa pesimisillään pihapiiris tai möksäl.
Luonnos pitää saada rymytä,huutaa ja roskata mielinmäärin.
Kauniit,pienet ja söpöset eläimet on ihanii,rumat on yök ,ei niitä tarvita.
Lintujen laulu on ihan syvält.
Hevii sen olla pitää ja täysil.
=) se mökki rannassa pesivä lintu kannattaa jättää rauhaan ja kiertää sopivan matkan päästä että pesintä onnistuu, ei se montaa viikkoa vie kun poikaset lähtee pasästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504