en tiedä onko täällä joku muu hukka1 mutta minä en ole häirikkö jos kysyn simssistä kaikki vaa kirjottaa et sä oot häirikkö enkä haluu sellasta mainetta
pliis uskokaa en oo häirikkö vaan tavallinen ihminen joka hakee vastausta kysymyksiin
itsekkään en pidä todellakaan häiriköistä ja haluan saada heidät pois tältä palstalta
itse en ole noita viestejä esim "mikä puhelin on?" kirjoittanut koska en ole häirikkö
anteeksi että toistan viestiä
7
485
Vastaukset
- 2233
mä kirjoitin ne huvinvuoksi.hahahahahaa...
- hukka 1
tosi hauskaa pilata toisten maine tällä palstalla
- Immortal
Uskon sinua, tuo numero tyyppi on aivan idiootti, anteeksi jos loukkasin. Mutta hei, toivon että et oikeasti ole se sama tyyppi.
- hukka 1
Immortal kirjoitti:
Uskon sinua, tuo numero tyyppi on aivan idiootti, anteeksi jos loukkasin. Mutta hei, toivon että et oikeasti ole se sama tyyppi.
en todellakaan ole en kirjottais tollasii viestejä ja pilaisi muiden maineita kiitos kun joku uskoo
- :D:D
hukka 1 kirjoitti:
en todellakaan ole en kirjottais tollasii viestejä ja pilaisi muiden maineita kiitos kun joku uskoo
Heii, eiks ehk kanttis vaihtaa nimimerkkii, hukka 1, kun toi häirikkö on tääl? Sit ei ainakaan sua syytettäis.?. No mut ei oo pakko, oli vaan mun ehdotus xD xD
:D:D kirjoitti:
Heii, eiks ehk kanttis vaihtaa nimimerkkii, hukka 1, kun toi häirikkö on tääl? Sit ei ainakaan sua syytettäis.?. No mut ei oo pakko, oli vaan mun ehdotus xD xD
Tai sitten rekisteröit itsellesi oman nimimerkin, jolloin sitä ei voida väärinkäyttää.
- tilitonttu
:D:D kirjoitti:
En tiedä haluatko, mutta kannattaa vaikka rekisteröityä tuolla hukka1 nimimerkillä tänne. Sitten toi häirikkö ei pysty oleen niccilläs! =)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297