Toimistotarvikemyyjäksi?

Tuleva myyntitykki

Moro!

Olen ajatellut hakea toimistotarvikemyyjäksi, kun ei muita hommia tunnu löytyvän. Osaisiko joku kertoa, mitkä firmat ovat hyviä työnantajia? Tarjonta on aika laaja, joten apu olisi tarpeen...

13

3180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei!

      EI niitä ole!!!

      • Antti

        Varmempaa tuloa saat työkkäristä. Ajattele itse; isot firmat joissa on ostopotentiaalia, tekee hankinnat keskitetysti. Pienet firmat ostaa klemmarinsa ym. paikallisesta paperikaupasta ja jos näille pikku firmoille saat myytyä jonkun klemmarirasian tai faxipaperirullan, et siitä paljoa hyödy.


      • mielipidettäsi...
        Antti kirjoitti:

        Varmempaa tuloa saat työkkäristä. Ajattele itse; isot firmat joissa on ostopotentiaalia, tekee hankinnat keskitetysti. Pienet firmat ostaa klemmarinsa ym. paikallisesta paperikaupasta ja jos näille pikku firmoille saat myytyä jonkun klemmarirasian tai faxipaperirullan, et siitä paljoa hyödy.

        Aika ihmeellinen sun mielipide .
        Tiedän monta alan yritystä nimenomaan näitä
        luukuttaja firmoja. Niilä on miljoonien erojen
        liikevaihdot. Miten se on mahdollista jos kukaan ei niiltä osta kuin halpoja klemmareita??


      • Tuleva myyntitykki
        Antti kirjoitti:

        Varmempaa tuloa saat työkkäristä. Ajattele itse; isot firmat joissa on ostopotentiaalia, tekee hankinnat keskitetysti. Pienet firmat ostaa klemmarinsa ym. paikallisesta paperikaupasta ja jos näille pikku firmoille saat myytyä jonkun klemmarirasian tai faxipaperirullan, et siitä paljoa hyödy.

        Minä nyt kuitenkin olen päättänyt lähteä ko. alalle. Olisi kiva, jos saisi joltain täysipäisiä vastauksia.

        Käsittääkseni myyntihommissa, alalla kuin alalla, on hankintakeskityksiä joiden kanssa vaan pitää elää, mutta ne eivät ole kaupan teon este. Olenko väärässä?

        Onko kaikki näillä pyörivät jotenkin myyntialalla epäonnistuneita. Jos teillä on noin vahvoja mielipiteitä, niin kertokaa mulle mille alalle sitten pitäisi hakeutua?


      • uskalla sanoa
        Tuleva myyntitykki kirjoitti:

        Minä nyt kuitenkin olen päättänyt lähteä ko. alalle. Olisi kiva, jos saisi joltain täysipäisiä vastauksia.

        Käsittääkseni myyntihommissa, alalla kuin alalla, on hankintakeskityksiä joiden kanssa vaan pitää elää, mutta ne eivät ole kaupan teon este. Olenko väärässä?

        Onko kaikki näillä pyörivät jotenkin myyntialalla epäonnistuneita. Jos teillä on noin vahvoja mielipiteitä, niin kertokaa mulle mille alalle sitten pitäisi hakeutua?

        että sillä pärjää, se on niin outo ala, jos on hyvä tuote ja hyvät asiakkaat niin miks ei pärjäis, mutta niitä on niin harvassa ja se jos olet työmarkkinatuella tai ansiosidonnaisella niin jos et pärjääkään sillä myynti jutulla ja jäät pois , sinulla on 3kk karenssi, moni jää loukkuun tuon takia, ei voi lähteä ja joutuu tekemään nälkäpalkalla, ellei lähde kurssille tai uuteen työhön. Kannattaa miettiä ja kysyä vaikka liitosta mitä he on mieltä.


      • uusasiakas
        mielipidettäsi... kirjoitti:

        Aika ihmeellinen sun mielipide .
        Tiedän monta alan yritystä nimenomaan näitä
        luukuttaja firmoja. Niilä on miljoonien erojen
        liikevaihdot. Miten se on mahdollista jos kukaan ei niiltä osta kuin halpoja klemmareita??

        hankintaa, myyntimies hankkii asiakkaat ja asiakas tilaa suoraan tai joku toimistohenkilö soittaa, näin ei tarvitse provikoita maksaa ja tämä koskee juuri niitä tosi isoja yrityksiä, niitten kaupat tehdään suoraan ei myyntimiehen/naisen kautta, sillä yritykset pärjäävät, myyntimieh-naiselle jää vaan se nappikauppa.


      • kysymykseesi
        Tuleva myyntitykki kirjoitti:

        Minä nyt kuitenkin olen päättänyt lähteä ko. alalle. Olisi kiva, jos saisi joltain täysipäisiä vastauksia.

        Käsittääkseni myyntihommissa, alalla kuin alalla, on hankintakeskityksiä joiden kanssa vaan pitää elää, mutta ne eivät ole kaupan teon este. Olenko väärässä?

        Onko kaikki näillä pyörivät jotenkin myyntialalla epäonnistuneita. Jos teillä on noin vahvoja mielipiteitä, niin kertokaa mulle mille alalle sitten pitäisi hakeutua?

        Hei! Ei kannata välittää näistä täällä. Itse tein kolmisen vuotta noita hommia ja hyvin pärjäsin. Ainoa syy miksi vaihdoin oli vaihtelunhalu.
        Suosittelen sulle lämpimästi Rahmqvist-konsernia. Se on alan arvostetuin ja vanhin yritys ja erittäin turvallinen.
        Eri tytäryhtiöistä voit ottaa selvää, että mitä haluaisit lähteä myymään. Yhtiöitä on esim. Delectum, Serama, , Scander, Vidamic Printer ja Vidamic Erconomics. Kaikilla on eri tuotteita, mutta kaikkia yhtiöitä yhdistää erittäin hyvä laatu tuotteissa.
        Huonoja puolia yrityksessä on edustajaa aluksi pelottavat kalliit hinnat tuotteissa. Mutta asiakkaat haluavat laatua ja omasta kokemuksestani voin kertoa että kalliista hinnasta huolimatta(tai jopa juuri siksi) tuotteet menee kaupaksi.
        Toinen huono puoli on tietenkin provisiopalkkaus,mutta sehän on sama juttu kaikilla toimistotarvikefirmoilla.

        Ja vielä lopuksi:tee mitä teet, mutta älä edes katso Akron työhakuilmoituksia. Vältä sitä yritystä kuin ruttoa. Ystävälläni on erittäin huonoja kokemuksia kyseisestä yrityksestä.


      • Supermyyjä
        Tuleva myyntitykki kirjoitti:

        Minä nyt kuitenkin olen päättänyt lähteä ko. alalle. Olisi kiva, jos saisi joltain täysipäisiä vastauksia.

        Käsittääkseni myyntihommissa, alalla kuin alalla, on hankintakeskityksiä joiden kanssa vaan pitää elää, mutta ne eivät ole kaupan teon este. Olenko väärässä?

        Onko kaikki näillä pyörivät jotenkin myyntialalla epäonnistuneita. Jos teillä on noin vahvoja mielipiteitä, niin kertokaa mulle mille alalle sitten pitäisi hakeutua?

        vain, huippumyyjät vetää alalla 5000-6000 euron tilejä. Antaa luusereiden vikistä ettei kannata, kyllä kannattaa kunhan tekee aluksi vain sitkeästi töitä eikä heti ole lyömässä kintaita tiskiin, ellei kauppa käy. Kukaan ei ole seppä syntyessään, eikä myöskään myyjä. Kaikki olisi myyjiä jos aina tulisi kauppaa kun jotakin tarjoaa. Suoramyynnin kun opit, niin et ole koskaan työtön, sillä suoramyyntiala on myyntialan "kauppakorkeakoulu" ja huippumyyjät ovat todella haluttuja ja ansaitsevat paljon.


      • teemu
        kysymykseesi kirjoitti:

        Hei! Ei kannata välittää näistä täällä. Itse tein kolmisen vuotta noita hommia ja hyvin pärjäsin. Ainoa syy miksi vaihdoin oli vaihtelunhalu.
        Suosittelen sulle lämpimästi Rahmqvist-konsernia. Se on alan arvostetuin ja vanhin yritys ja erittäin turvallinen.
        Eri tytäryhtiöistä voit ottaa selvää, että mitä haluaisit lähteä myymään. Yhtiöitä on esim. Delectum, Serama, , Scander, Vidamic Printer ja Vidamic Erconomics. Kaikilla on eri tuotteita, mutta kaikkia yhtiöitä yhdistää erittäin hyvä laatu tuotteissa.
        Huonoja puolia yrityksessä on edustajaa aluksi pelottavat kalliit hinnat tuotteissa. Mutta asiakkaat haluavat laatua ja omasta kokemuksestani voin kertoa että kalliista hinnasta huolimatta(tai jopa juuri siksi) tuotteet menee kaupaksi.
        Toinen huono puoli on tietenkin provisiopalkkaus,mutta sehän on sama juttu kaikilla toimistotarvikefirmoilla.

        Ja vielä lopuksi:tee mitä teet, mutta älä edes katso Akron työhakuilmoituksia. Vältä sitä yritystä kuin ruttoa. Ystävälläni on erittäin huonoja kokemuksia kyseisestä yrityksestä.

        mättää Akrossa? Aika usein se hakee väkeä.


      • ----myyntied.---
        Antti kirjoitti:

        Varmempaa tuloa saat työkkäristä. Ajattele itse; isot firmat joissa on ostopotentiaalia, tekee hankinnat keskitetysti. Pienet firmat ostaa klemmarinsa ym. paikallisesta paperikaupasta ja jos näille pikku firmoille saat myytyä jonkun klemmarirasian tai faxipaperirullan, et siitä paljoa hyödy.

        outo asennemyyntimieheksi(?). jos miettii asian noin, voi olla kaupat tiukassa...


      • -----myyntied.-----
        ----myyntied.--- kirjoitti:

        outo asennemyyntimieheksi(?). jos miettii asian noin, voi olla kaupat tiukassa...

        ylläoleva viesti - piti mennä tuohon "unohda" viestin alapuolelle.

        "radalle" viestin kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä. paitsi firmasta ;)


      • Anonyymi
        kysymykseesi kirjoitti:

        Hei! Ei kannata välittää näistä täällä. Itse tein kolmisen vuotta noita hommia ja hyvin pärjäsin. Ainoa syy miksi vaihdoin oli vaihtelunhalu.
        Suosittelen sulle lämpimästi Rahmqvist-konsernia. Se on alan arvostetuin ja vanhin yritys ja erittäin turvallinen.
        Eri tytäryhtiöistä voit ottaa selvää, että mitä haluaisit lähteä myymään. Yhtiöitä on esim. Delectum, Serama, , Scander, Vidamic Printer ja Vidamic Erconomics. Kaikilla on eri tuotteita, mutta kaikkia yhtiöitä yhdistää erittäin hyvä laatu tuotteissa.
        Huonoja puolia yrityksessä on edustajaa aluksi pelottavat kalliit hinnat tuotteissa. Mutta asiakkaat haluavat laatua ja omasta kokemuksestani voin kertoa että kalliista hinnasta huolimatta(tai jopa juuri siksi) tuotteet menee kaupaksi.
        Toinen huono puoli on tietenkin provisiopalkkaus,mutta sehän on sama juttu kaikilla toimistotarvikefirmoilla.

        Ja vielä lopuksi:tee mitä teet, mutta älä edes katso Akron työhakuilmoituksia. Vältä sitä yritystä kuin ruttoa. Ystävälläni on erittäin huonoja kokemuksia kyseisestä yrityksestä.

        No hoh hoh, että "suosittelet lämpimästi kyseistä Rahmqvis-konsernia"...

        Melkosta sontaa.


    • Alalla oleva

      Mulla on 5 vuosi menossa ks.alalla.
      Ainahan se ei ole ruusuista, mutta työ tekijänsä palkitsee.

      Etsi rauhassa firma jossa on kuukausipalkka ja joka maksaa kilsarahat sekä päivärahat kuten kuuluu.

      Silloin työ on mielekästä. Mun tapauksessa näin on.

      Tsemiä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe