Mikä on Klamilanlahden suuri salaisuus varsinkin ahvenan otissa? Viimevuonna käytihin porukalla näihin aikoihin niin läjäpäin ahvenaa tuli ylös jo muutamassa tunnissa. Onko Klamilanlahden suolapitoisuus sitten niin jotenkin sopiva ahvenille vai mistä se kiikastaa? Matalaahan siellä kyll on mutta on siellä kuulemma syviäkin kohtia kertoivat Pentin Baarista (Klamilan kylässä), siellä eivät tohtineet kertoa miten se niin hyvin syö.
Klamilanlahti??
8
849
Vastaukset
- Topi Reino Jalasjärvi
Hieno paikka, todellakin upeat puitteet 2006. Kiitos grillikatoksen pitäjälle oivallisista loimutustulista lauantaina klamilan kalassatamassa!
- Mormuska
Kesäisin se on tunnettu kuuluisista hauistaan. Viime suvena näin kun kaljupäinen mies nosti liki 13 kg hauen sieltä, tuosta vain ja kaveriaan jota mies haukui pelleksi ei saannut kuin yhden ahvenen. Kyll' me muut nauroimme niin.
- Terhi 26hp
Mormuska kirjoitti:
Kesäisin se on tunnettu kuuluisista hauistaan. Viime suvena näin kun kaljupäinen mies nosti liki 13 kg hauen sieltä, tuosta vain ja kaveriaan jota mies haukui pelleksi ei saannut kuin yhden ahvenen. Kyll' me muut nauroimme niin.
Joo pentin baarista on usein mekin kyselty "kalaneuvoja" ja hyvinhän ainakin meille sieltä on viimeisimmät tiedot annettu, toki ollaan muutamat oluet otettu siinä samalla ennen kalastusta.
- Jalkaisin
Mormuska kirjoitti:
Viime vkl joku otti 0,5 km kalasatamanrannasta, siikaa pilkillä?
- Kelkka_Olli
Terhi 26hp kirjoitti:
Joo pentin baarista on usein mekin kyselty "kalaneuvoja" ja hyvinhän ainakin meille sieltä on viimeisimmät tiedot annettu, toki ollaan muutamat oluet otettu siinä samalla ennen kalastusta.
Mikä mukamas klamilanlahdesta tekee niin ältsin hyvän??
- Jorma Uotinen
Jalkaisin kirjoitti:
Viime vkl joku otti 0,5 km kalasatamanrannasta, siikaa pilkillä?
Voiko tuo olla totta? Olen kyllä kuullut Kymenlaaksossa puhuttavan kyseisestä paikasta mutta saanen epäillä hieman?
J.U
- Kotkanpoikii
Kyllä Kotkan edusta on aina parempi kun Klamilanlahti, se on jämptti!
- Löysä Reino, Mikkeli
Olin eilen Klamilanlahdella ja paskat sieltä mitään tullut! Kolme reikää kairasin ja otin kaakotakin ja silti jäin taas ilman kalaa, tukkakin lähtee päästä kohta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866