Fibromyalgia

mikä auttaa

Mikä auttaa fibromyalgiaan.Mistä luontaistuotteista olette saaneet apua. Pirullinen sairaus. pitäisi loppu noin 60 vuotiaana. kestänköhän siihen asti ?
MSM jauhetta olen kokeillut vasta noin viikon. Kuinka kauan sitä tarvii syödä ennenkuin vaikuteksen huomaa.
Sitten käytän myös Omega 3 kalaöljyä ja inkivääriä .

20

5656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanonut

      että fibromyalgia loppuu 60-vuotiaana?

    • Ei yksi tuote

      Ei fibromyalgiass yksi tuote kesää tee.

      1. OLE ARMELIAS ITSELLESI. Opettele olemaan hössöttämättä, eli karsi elämästäsi turha stressi ja vaatimukset pois. Fibromyalgia on enkeliäitien ja ylihuolehtivien, stressaajien sairaus. Oikein oravanpyörä.

      2. Kun turha stressi ja itsensä vaatiminen on hallinnassa, pystyt nukkumaan rauhallista unta, ja kunnolliset yöunet. Nuku, nuku ja nuku. Et pysty nukkumaan, ellet opi hallitsemaan stresiäsi, ja vähentämään itseesi kohdistuvia vaatimuksiasi.
      Jos tämän olet saavuttanut, oletpa melko vapaa fibromyalgiasta, mutta se ei yleensä käy käden käänteessä. Kaikki eivät edes halua luopua siitä hössöttämisestään.

      3. Lievemmissä fibromyalgioissa voi saada hyviä tuloksia NONI:lla, Aloe Verageelijuomalla ja msm-orgaanisella rikillä.
      Rikkiä vaan pitää ottaa aikarunsaasti.

      Toisia auttaa jo ruokavalio.

    • Kysyn vaan

      mikä sen fibromylgiaksi nimetyn sairauden, kivun aiheuttaa?

      Kipuhan on kehon hälytysmerkki, että kaikki ei ole kunnossa, tarvittais huoltoa!
      Kaikki tarvitsee joskus huoltoa ja korjausta, kuten esim. vaikkapa autokin, jopa määräajoinkin!

      Koska tähänastisissa tutkimuksissa et ole saanut tarkempaa diagnoosia, kuin mainitsemasi fibromyalgia, siis "kaiken paikan kipeä", taitaa sillä suunnalla olla kaikki keinot käytetty, joten on miettimisen paikka, mistä seuraavaksi apua lähtee hakemaan, ja kuka kivun aiheuttajan sitten pystyy selvittämään, ja poistamaan!
      Jauheet ja pillerit sitä tuskin tekee!

      • Vastoin

        Kylläpä vaan. Mahdollisuuksia on monen monenmoisia. Monet vaan saavat jauheilla ja pillereilla kivuttomuutta. MSM-rikki toimii minullakin erittäin, erittäin hyvin. Ja kuitenkin tautini on luokiteltu aikanaa vaikeaksi fibromyalgiaksi. Tälläkään hetkellä ei ole fibromaylgiasta minkäänlaista kipuvaivaa. Ja jauhe auttaa. Pitää vaan tuntea, mihin jauhe vaikuttaa, että kykenee ymmärtämään, miksi niin tapahtuu.


      • Mikä auttaa
        Vastoin kirjoitti:

        Kylläpä vaan. Mahdollisuuksia on monen monenmoisia. Monet vaan saavat jauheilla ja pillereilla kivuttomuutta. MSM-rikki toimii minullakin erittäin, erittäin hyvin. Ja kuitenkin tautini on luokiteltu aikanaa vaikeaksi fibromyalgiaksi. Tälläkään hetkellä ei ole fibromaylgiasta minkäänlaista kipuvaivaa. Ja jauhe auttaa. Pitää vaan tuntea, mihin jauhe vaikuttaa, että kykenee ymmärtämään, miksi niin tapahtuu.

        Millaisia annoksia käytä tuota MSM-rikkiä. Olen ohjeen mukaan ottanut sitä ja aina vähän lisännyt. Sitä ripulointia minulle ei ole tullut vaikka kuinka paljon nostan annosta. tänään otin noin 20 grammaa.


      • Onko
        Vastoin kirjoitti:

        Kylläpä vaan. Mahdollisuuksia on monen monenmoisia. Monet vaan saavat jauheilla ja pillereilla kivuttomuutta. MSM-rikki toimii minullakin erittäin, erittäin hyvin. Ja kuitenkin tautini on luokiteltu aikanaa vaikeaksi fibromyalgiaksi. Tälläkään hetkellä ei ole fibromaylgiasta minkäänlaista kipuvaivaa. Ja jauhe auttaa. Pitää vaan tuntea, mihin jauhe vaikuttaa, että kykenee ymmärtämään, miksi niin tapahtuu.

        se jauhe selvittänyt, ja parantanut ongelman, kivun SYYN, josta on seurauksena tämän kipu, vai turruttaako se vain niin, että tätä epämiellyttävää hälytystä ei tunne?


      • miksi pitää
        Mikä auttaa kirjoitti:

        Millaisia annoksia käytä tuota MSM-rikkiä. Olen ohjeen mukaan ottanut sitä ja aina vähän lisännyt. Sitä ripulointia minulle ei ole tullut vaikka kuinka paljon nostan annosta. tänään otin noin 20 grammaa.

        ripuloida. Eikö se ole epämiellyttävää ja epänormaalia?


    • Orkku

      Fm:ssa on kyse aivojen neurokemiallisesta poikkeavuudesta.
      Koska aivoista ei voi ottaa koepalaa niin sairauteen ei ole pystytty kehittämään parantavaa hoitoa.

      Paras hoito on:

      A) Elä terveellisesti
      B) Ei tupakkaa eikä alkoholia tai muitakaan päihteitä
      C) Liikuntaa paljon ja säännöllisesti ja ERITYISESTI
      ****VOIMAHARJOITTELUA****
      PUNTTISALILLE ja SASSIIN.... maksimivoimaharjoittelu antaa kaikista enioten endorfiineja päänupissasi joista on hyötyä !
      Endorfiinit ovat elimistön morfiinia ja kipu poistuu ja tulee PIIITKÄSKI aikaa hyvä olo.

      D) Vältä turhan murehtimista ja Stressiä ja nuku säännöllisesti ja hyvin. Elikäs huolehdi että huoneesi jossa nukut on hiljainen, viileä, tuuletettu ja riittävän pimeä ja patjasi ja tyynysi on OK !

      Ja lopuksi

      LOPETA NÄIDEN PASKAPALSTOJEN LUKEMINEN !
      Täällä on kaiken maailman puoskareita ja humpuukimaakareita jotka uskottelevat että luontaistuotteilla ja joillan höpölöpö-hoidoilla asia hoituu !

      FM hoidoksi ei ole oikotietä !

      • biotutkija

        Olen A, B ja C;n osalta orkkun kanssa samaa mieltä, mutta FM on enemmänkin roskakoppadiagnoosi kuin aivojen neurokemiallinen häiriö, ja vaikka olisikin nk-häiriö niin varmaan siihen jokin syy on olemassa, johon voidaan vaikuttaa. Jopa geenien ilmentymiseen voidaan vaikuttaa ravinnolla ja ravintolisillä. Ravintoaineiden puutoksia ei voida korvata pelkästään hyvillä elämäntavoilla. Parhaillaan tutkitaan D-vitamiinin osuutta fibromyalgiassa, D-vitamiinin puutos on usein virheellisesti tulkittu FM:ksi, se kun aiheuttaa samantapaisia oireita


      • Ohoh mikä

        Joo, olen samaa mieltä ton tutkija vai mikä se olikaan joko jo Sulle vastasi.

        En tiedä, mikä ihmeen pakokauhu teillä suomalaisilla on, että puutostilojen korjaamiseen ei sitten ei millään voida hyväksyä. Kuule, toi kolmas kohta, ei kyllä sovi alkupäiviinkään fibromyaltikolle, se on varma juttu. En ole elämän päivänä tuota sietänyt, vaikka olen ollut henkeen ja vereen kova liikkuja, aina se on tehnyt yhtä kipeäksi. Entinen kova hiihtäjä yms. Mutta fibrokipuja se vaan ei poistanut.

        Paljon paremmat tulokset tuon kolmos kohdan kohdalla ovat tuoneet ravinnon täydentäminen, ja ravinnon tarkentaminen. Fibromyalgiassa todella ei voi syödä, mitä huvittaa jos mieli päästä taudin niskan päälle. Lievät taudit on asia erikseen, mutta jos on oikein kunnon fibromylgia, niin siinä ei punttisali ole se oikea osoite lainkaan.

        Puoskariksi lukisin kyllä oman vastauksesikin, sillä ei sekään oikeintiedä fibromyalgiasta sen enempää.


      • Anonyymi

        Mulla kyllä liikunta vain pahentaa tilannetta. Mitä rankempaa liikuntaa sen kipeämpi. Ja helpolla en ole luovuttanut yli 2kk kävin kuntosalilla ja kivut vain lisääntyi. Sain vielä bursiitin, niin oli pakko lopettaa. Ja oli fysioterapeutin tekemä ohjelma, joten vääränlaisesta harjoittelusta ei ainakaan ollut kyse.


    • kalaöljy

      jonka EPA-rasvahappo pääsee aivoihin. Muiden valmisteiden triglyseridiin sidottu EPA on liian suuri molekyylikooltaan, se ei läpäise veriaivoestettä. Siksi "fibrot" suosivat E-EPAa. Myös karnosiinista on apua, sitä kannattaa ottaa yhtaikaa E-EPAn kanssa.

      • olen todenny

        hyväksi fibroon on,Mangnesium.Uskokaa tai elkää,illalla ennen nukkumaan mennessä rauhottaa lihaksia ja antaa jopa rauhallisen unen.


    • Olen saanut kipuja lieventymään ja jopa pysymään poissa jonkin aikaa hermoratahieronnalla. Käsittelyllä on sama vaikutus myös neuropatiaan.

      Parhain terveisin

      [email protected]

    • ''''

      Nonista. Saa luontaistuotekaupoista ja apteekeistakin.

    • yksi ehdotus

      Luonnollinen progesteroni rauhoittaa kaikkia autoimmuunisairauksia (liika estrogeeni taas saattaa provosoida niitä). Koita ProgestaCare voidetta, jota saa tilata netistä Lootuskirjan verkkokaupasta.

      Tämä progesteronin erinomaisuus koskee vain luonnollista progesteronia, synteettisistä progestiineista on terveydelle vain haittaa. Luonnollista progesteronia voi myös lääkäri määrätä, jos olet nainen (lääkkeen nimi on silloin Lugesteron), mutta silloin annokset on niin suuria, että saattaa tulla haittavaikutuksia. Tuollaista mietoa voidetta taas voi miehetkin käyttää.

    • käyttäjä

      Minulla on 2 tuttavaa,joilla molemmilla fibromyalgia. Oireita helpottaa aloe vera gel life essence,toisella oireet melko vähäisiä geelijupoman ansiosta.Ota yhteyttä sähköpostiin,niin kerron mielelläni lisää.

    • Tolppassa-Apina

      MSM-rikistä ei mitään apua edes suurilla annoksilla. Aoe Vera joku haluaa sinun rahasi. Tolonen haluaa rahasi Karmosiiniiniin. ravintolisistä tuskin tähän tautiin on mitään apua.

      • juupajuuj

        Joopa joo, MSM- rikki on ainut josta todistetusti olen itse ainakin saanut apua. Tuohon yhdistettynä sitten magneusium, omega 3 , Vahvat D vitamiinit ja satunnaisesti esimerkiksi B ja C vitamiinia niin saanut parhaimat tulokset. Toki kesä ja loma itsestään myös auttaa, mutta ison eron huomannut jos noita ei ota aamulla/iltasella niin sen huomaa kyllä myöhemmin nopeasti. MSM jauhe pistää myös mahan paremmin toimimaan kun välillä se ei meinaa toimia.n Tuota pyrkinyt ottamaan useamman annoksen päivässä eli aina kun vettä juo niin vähän ripottelee vielä sekaan, toki sitten aamuisin ja iltasin isommat annokset.

        Myös Ubikinoni on testauksesta, mutta vasta tilauksessa vahvemmat ainekset ulkomailta joten käytetty vain noita luontaistuotekaupasta saatavia tolosen 50mg pillereitä 2-3 tablettia päivässä. Todennäköisesti isompia annoksia pitäisi saada jotta kunnolla saadaan tehoa irti, mutta kyllä tästäkin tuntuu hieman apua olevan, olkoon sitten vaikka lummevaikutusta tai ei niin ei ainakaan haittaa ole ollut .

        Ainakin MSM Ubikinoni Magneusium D C B omega 3 E-epa Karnosiini yhdistelmillä netin tutkimustuloksien perusteella apua voi saada, varmaan vähän ihmiskohtaista tuo, mutta kaikkea kannattaa kokeilla. Ei ainakaan mikään viittaa siihen että millään lääkkeilläkään itse vaivaa saadaan autettua ja pieni tuo rahamäärä mitä luontaistuotteisiin pistää jos edes lummevaikutuksen noista saa kaikki on kotia päin. Niin pirullinen vaiva että sitä maksaa vaikka tonnin luontaistuotteista lummevaikutuksena jos vain auttaa vaivoihin. Ainakaan lääkkeistä ei ole ollut apua itsellä, Triptyl pistää väsyttämään ja ei loppujen lopuksi itse syitä kuitenkaan poista, vain lähinnä auttaa nukkumiseen, mutta sitten sitä onkin aika väsynyt koko päivän. Jotain muutakin kokeilin mutta toi erittäin huonon olon.

        Itse ainakin lähtisin kokeilemaan juurikin luontaistuotteita, vahjvoista lääkekuureista pitkällä tähtäimellä todennäköisesti vain saa oireet pahenemaan ja useita sivuvaikutuksia jotka voi itse vaivaa pahentaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe