Olisi tarkoitus lähteä merelle norssipilkille. Mutta millaisella pilkillä sitä kannattaa kokeilla?
Millä pilkillä norssia?
Reksa
2
694
Vastaukset
kirkas timanttikirppu tapsin päässä toimii ai-
nakin keskipohjanmaalla tapsipilkille ei ole
väliä.- Pilikki-Salama
Norsin pilkkimiseen on : isohko hopean värinen pystypilkki jonka päässä siimaa 20-30 cm. Laita siimaan litkaan muutamia hopeanvärisiä koukkuja. Ja paras syötti on pienet silakanpalat näihin koukkuihin!! Paljon parempi kuin toukka tai mato! Koukku voi jäädä näkyviinkin.
Joku vuosi sitten olin norssipilkillä Lauttasaaren ja Ruoholahden isojen siltojen välissä (todellista city-pilkkiä heh) ja em. systeemillä tuli todella paljon norssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866