Kuinka paljon Novitan Huopanen lanka kutistuu huovutuspesussa? Vyötteessä on ohje lapasille, mutta tekisi mieli kokeilla tehdä kyseisestä langasta myssy. Luodaanko silmukoita sama määrä kuin vastaavan paksuisesta langasta tehdessä, vai pitääkö tehdä enemmän? Lapasten ohjetta ei ole, että voisi verrata määriä keskenään.
Novita Huopanen
???
2
871
Vastaukset
- joka suuntaan
Huopanen kutistuu noin 40 prosenttia sekä pituus- että leveyssuunnasta kun käyttää 8-10 puikkoja. Mutta koska pesukoneiden ohjelmissa on eroja niin ihan tarkasti ei pysty sanomaan. Alla olevasta linkistä saat vähän suuntaa mitoitukseen, lapasia ja tossuja ja neliömallinen pipokin.
http://www.pirkka.fi/vapaa-aika/neuleet/lasten-ja-nuorten/huovuta-pesukoneessa-lapaset.aspx- ???
Kiitos vinkistä ja linkistä! Täytyy kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849