Kihlasormuksen kaiverrukset

Marips_78

Millaisia löytyy?

Omassa sormessani on sormus jossa lukee:

TI AMO JARNO 6.11.2005

13

7924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkuli-1988

      JUHA 24.10.2004
      Ens kesänä perään tulee käsinkaiverrettuna vihkipäivä 24.6.2006

    • Raven

      Tahtoisin kovasti, että vihkisormukseeni tulisi teksti "Errare humanum est" (erehtyminen on inhimillistä) tai "Que nocent, docent" (vahingosta viisastuu) :) mutta ei sulhasen huumori oikein riitä..

      Jotain jännää pitäisi päivämäärän lisäksi keksiä, en tahdo mitään tylsää. Kun mun hauta avataan tuhannen vuoden kuluttua ja siellä on mätien luiden lisäksi sormus, haluan, että niillä kaivajilla on vähän mietittävää :)

      • et ketään haudataan korut p...

        nii


      • Brutus

        Suosittelen platinasormusta, koska se kestää hapettumista paremmin suomen happamassa maaperässä kuin kulta. No kyllä se kultakin 18 K sen yhdet 1000 v. kestää:)

        Itse hautaani haluaisin sitten kun joskus humoristisesti potkaisen tyhjää korun jossa olisi kaiverrettuna: Qui vitia odit, homines odit (Joka vihaa virheitä, vihaa ihmisiä)


    • lukee näin

      Kihlasormukses lukee Mieheni nimi ja kihlapäivä ja vihkisormuksessa käsinkaiverrettuna molempien nimet ja hääpäivä :)

    • Damra

      Meillä mieheni kanssa lukee molemmilla sormuksissa VARATTU 28.1.2005. Kyseessä ei ole kihlapäivä, vaan päivä jolloin törmäsimme toisiimme ensimmäistä kertaa, josta asti olemme olleet erottamattomat.

      • ämaapee

        Mun kihlassa lukee miehen nimi/päivämäärä ja vihkarissa minä


      • Rosa
        ämaapee kirjoitti:

        Mun kihlassa lukee miehen nimi/päivämäärä ja vihkarissa minä

        Kihlassa lukee miehen nimi ja päivämäärä, vihkisormuksessa Semper amamus vaimon nimi & miehen nimi ja päiväys. latinan ilmaus tarkoittaa juuri tuota rakkautemme on ikuinen tai ikuisesti rakastavaiset.


      • ei koskaan

        Et voi tietää vuosien päähän, joten ette voi vannoa olevanne erottamattomat....Sitä kun voi tulla toisesta jotakin salattuakin joskus esille...


      • Damra
        ei koskaan kirjoitti:

        Et voi tietää vuosien päähän, joten ette voi vannoa olevanne erottamattomat....Sitä kun voi tulla toisesta jotakin salattuakin joskus esille...

        Kirjoitukseni tarkoitti, että olemme olleet eroittamattomat TÄHÄN ASTI.. koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


      • Näin minä
        ei koskaan kirjoitti:

        Et voi tietää vuosien päähän, joten ette voi vannoa olevanne erottamattomat....Sitä kun voi tulla toisesta jotakin salattuakin joskus esille...

        Jos et ihmisenä kykene olemaan vastuussa teoistasi niin olet aika selkärangaton tapaus.
        Kaikki on joskus tyhmyyksiä tehnyt ja niistä voi kertoa toiselle. Jos et kuitenkaan halua kertoa niin se on oma valintasi. Jos kuitenkin joudut ns. tilille teoistasi niin se ei auta kun kestää.


      • Keisari Nero
        Rosa kirjoitti:

        Kihlassa lukee miehen nimi ja päivämäärä, vihkisormuksessa Semper amamus vaimon nimi & miehen nimi ja päiväys. latinan ilmaus tarkoittaa juuri tuota rakkautemme on ikuinen tai ikuisesti rakastavaiset.

        In vino veritas - Vinkussa on taas verta


    • lukee

      Yksinkertaisesti PAIKKA / PVM / NIMI

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe