Kaikille budjettimatkailijoille, eritoten reilaajille vinkiksi, että hieman Bratislavan ydinkeskustan ulkopuolella sijaitseva HOTEL STAR pitää kukkaron kurissa. Paikka ei kylläkään hivele makuhermoja ja saattaa olla kesäaikaan aika siivottomassa kunnossa, mutta jos sen sietää, niin suosittelen. Varsinkin kahden hengen huoneet ovat astetta siistimpiä.
Itse asuin siellä 4 yötä uuden vuoden tienoilla ja maksoi n. 5 euroa / yö.
Kyselkää lisää jos kaipailette vinkkejä Itä-Euroopanmatkailun budjetissapysymiseen...
Vinkki: Halpa hostelli Bratislavasta
5
1327
Vastaukset
- Novy.most
Siis mitä!! 5 euroa per yö per 2HH, ei kai??? Ei todellakaan ole hinnalla pilattu!
Mistä kautta sait tiedot tästä hostellista, onko nettisivuja tms? Jossain sivuilla surffaillessani taisi Mlada Garda-hostelli (oik. opiskelija-asuntola) olla halvimmasta päästä. Saitko varattua huoneen etukäteen esim. sähköpostilla?
Itse en ole juuri nyt suunnittelemassa reissua Bratislavaan, mutta kaupungissa opiskelleena matkajalka kutiaa siihen suuntaan kovasti. Ehkäpä kesällä jos onni on myötäinen...?
Noilla hinnoilla matkahaaveet ovat entistäkin lähempänä. ;)
Nový most - Snehulky
Itsekin kävin tässä taannoin tsekkaamassa tuon hostellin ja ensimmäisen yön jälkeen kyllä vaihdoin keskustaan. Oli todella siivoton paikka, saniteettitilat paskaiset, sänky aaargh.. Well, hinta tosiaan oli alle puolet keskustan paikoista, joten jos jotain positiivista haluaa sanoa :)
Hostelli on lisäksi laitakaupungilla, noin 30 min bussilla/raitsikalla rautatieasemalta.- polleri
tässä linkki: http://www.hostelz.com/hostel/35341-Hotel-STAR
itse varasin puhelimitse, jouduin kyllä hieman odottelemaan.
Kuten todettu, paikka ei ole kovinkaan kummoinen, mutta reppumatkaajalle ihan ok muutamaksi yöksi.
Ja esim. lentokenttä melkein kävelymatkan päässä. - polleri
polleri kirjoitti:
tässä linkki: http://www.hostelz.com/hostel/35341-Hotel-STAR
itse varasin puhelimitse, jouduin kyllä hieman odottelemaan.
Kuten todettu, paikka ei ole kovinkaan kummoinen, mutta reppumatkaajalle ihan ok muutamaksi yöksi.
Ja esim. lentokenttä melkein kävelymatkan päässä. - asuntola
Bratislavan keskustassa linnan lähettyvillä n.10min kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista on opiskelija-asuntola 10e/yö. Siisti ja ihan asiallinen paikka.Huoneissa siistit vuodevaatteet,mutta ei verhoja.WC ja suihkutilat käytävällä. Käytävät pitkiä ja hieman kammottavia,joten pimellä ei uskallettu suihkuun mennä..Rauhallista,ei kuulu äänet seinien läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845