nainen isäsi turvallisen hajun myös miehessäsi...???
-sillä sanotaan,että jokaisella ihmisellä on ominaishajunsa, enkä nyt tarkoita hienhajua.
,jopa niin, että naiset ihastuvat/rakastuvat mieheen jolla on sama ominaishaju kuin heidän isällään. saattaa olla perääkin , ei muuta kuin naiset nuuskimaan, sieltähän se selviää,,??
haistatko
30
965
Vastaukset
- salakaataja
teoria toimii netti-ihastumisessa, tai niin kuin ennenvanhaan kirjeenvaihtokaveriin rakastumisessa?
Haisiko isä paperille? Paperinmakuinen mies oli siten mieluinen?- toivontytär
sitä on ennen kirjoiteltiin niin kauan että halusi jo nähdäkin toisen ihmisen ja sillai pääsi haistelemaan jos ei haju ollut oikea ei romanssia syttynytkään ja erottiin ystävinä tai jäätiin ystäviksi.. mistä sitä tietää lopulta mikä on mitä.. :-)) heko...heko.
- salakaataja
toivontytär kirjoitti:
sitä on ennen kirjoiteltiin niin kauan että halusi jo nähdäkin toisen ihmisen ja sillai pääsi haistelemaan jos ei haju ollut oikea ei romanssia syttynytkään ja erottiin ystävinä tai jäätiin ystäviksi.. mistä sitä tietää lopulta mikä on mitä.. :-)) heko...heko.
ii! Kääk! Häh! Minäkö haisen samalle kuin vaimon koltta-isä? Tuhat kilsaa väliä ja aivan eri elämänmuodot!
Myös samalle kuin ex-rakastattaren eestiläis-isä ja muutaman savolaisukon hajua kanssa pitäis löytyä! On se somaa! - toivontytär
salakaataja kirjoitti:
ii! Kääk! Häh! Minäkö haisen samalle kuin vaimon koltta-isä? Tuhat kilsaa väliä ja aivan eri elämänmuodot!
Myös samalle kuin ex-rakastattaren eestiläis-isä ja muutaman savolaisukon hajua kanssa pitäis löytyä! On se somaa!nyt on minun vuoroni sanoa vaude..! kylläpä saat tyrkkiä haistelijoita kupeeltais..
- salakaataja
toivontytär kirjoitti:
nyt on minun vuoroni sanoa vaude..! kylläpä saat tyrkkiä haistelijoita kupeeltais..
oli kolmesti virallistetussa aviossa ja viimenen vaimo oli nuorempi kuin minulla. Perkles..
siis sukuvikaa ..
- Blondi
samaa mieshajua on haisteltu tässä jo pian 36 vuotta.
Mun mies on aika lailla hygieniastans huolehtiva, mutta kun se pettää silti joskus.
Mua se ei häiritse, sillä haluan et miehen täytyy haista miehelle, eikä millekkän ällölle partavedelle. En todellakaan muista isäni ominaishajua, ainakaan tietoisesti.
Tuoksusta tuli hauska muisto mieleeni. Lapsena minulla oli tapana ostaa isälle partavettä joululahjaksi. Yhtenä jouluna ostin Old spice -merkkistä, kun kempparin täti sitä suositteli. Paljon joulun jälkeen isäni kertoi varovaisesti, ettei tuoksu ollut hänelle mieleen. Testihaistelujen jälkeen olin isän kanssa samaa mieltä, että lahjani sai heittää roskikseen. Ko. tuoksu on minulle edelleen vastenmielinen. Tyttäreni oli jo pienenä samaa mieltä. Meillä oli tapana lähettää hänet alle kouluikäisenä joskus itsekseen taksilla iltapäiväkerhoon. Kerran hän oli jo istahtanut taksiin ja yhtäkkiä itsepäisesti kieltäytyikin lähtemästä yksin matkaan. Asialle ei koskaan saatu mitään rationaalista selitystä, mutta käytyäni hakemasta takin kotoa ja lähdettyäni mukaan, huomasin koko taksin tuoksuvan (?) voimakkaasti Old Spice'lle. Hyväksyin mielessäni sen selitykseksi tapahtuneelle.- toivontytär
olla niin että asiaa tiedostamatta valinta tapahtuu. jokaisella on oma haju eikä se lähde pois pesemällä.
- animattiN
Utopia mielestäni. Ihmisillä on hajuasti niin vajavainen etten usko edes alitajuntaisesti tapahtuvaan mielikuvaan omasta isän hajusta.
Eläimet ovat erikseen jotka haistavat eri hajuja.
Eipä sit millään pahalla. :)- toivontytär
utopiaa viisaammat ovat näin todenneet, ei ole oma ajatukseni vaikka myönnän kokeneeni tämän.haistelepa vuodevaatteita, tyynyä tai muita käyttövaatteita, enkä nyt taaskaan tarkoita hikisiä enkä likaisia vaatteita mutta sellaisia joita on pidetty.
- salakaataja
toivontytär kirjoitti:
utopiaa viisaammat ovat näin todenneet, ei ole oma ajatukseni vaikka myönnän kokeneeni tämän.haistelepa vuodevaatteita, tyynyä tai muita käyttövaatteita, enkä nyt taaskaan tarkoita hikisiä enkä likaisia vaatteita mutta sellaisia joita on pidetty.
isä ei oel koskaan paikalla ollutkaan? Paitsi sen ensimmäisen syöksyn aikana.
Keinohedelmöitetty lapsi tuntee isänsä hajun? Vaude! - toivontytär
salakaataja kirjoitti:
Keinohedelmöitetty lapsi tuntee isänsä hajun? Vaude!ei kannata vielä luovuttaa kyllä ne jotain keksivät.mikään ei enää ole mahdotonta... odotellaan vaan simmut ymmyrkäisinä....
- animattiN
salakaataja kirjoitti:
Keinohedelmöitetty lapsi tuntee isänsä hajun? Vaude!Tarkoitinkin juuri tuota. Tai jos isä on ollut ilkeä niin hakeeko nainen muka sen hajuista miestä itselleen,,,tuskinpa.
lukenut asiaan liittyvistä tutkimuksista.
Tiesitkö muuten, että mummon kainalon tuoksu rauhoittaa pikkulasta? Haistapa, miltä oma kainalosi tuoksuu - ilman tuoksuaineita juuri ennen peseytymistä? Veikkaanpa, että joskus se tuoksuu mummon kainalolta. - Sorry.- salakaataja
toivontytär kirjoitti:
ei kannata vielä luovuttaa kyllä ne jotain keksivät.mikään ei enää ole mahdotonta... odotellaan vaan simmut ymmyrkäisinä....
, mutta kun mun ymmärtääkseni, myös miehen pitää sitä naista rakastaa, mikäs se miehen saa kiinnostumaan? haju, maku, näkö, koko, väri? Äidin haju? Isän.. ?
- animattiN
optimisti-orvokki kirjoitti:
Tiesitkö muuten, että mummon kainalon tuoksu rauhoittaa pikkulasta? Haistapa, miltä oma kainalosi tuoksuu - ilman tuoksuaineita juuri ennen peseytymistä? Veikkaanpa, että joskus se tuoksuu mummon kainalolta. - Sorry.Kainalo tähän kuuluu. Onhan äidin-äitiäkin, ei se isään kuulu,,,
- salakaataja
animattiN kirjoitti:
Tarkoitinkin juuri tuota. Tai jos isä on ollut ilkeä niin hakeeko nainen muka sen hajuista miestä itselleen,,,tuskinpa.
, että sinähän taidat olla ihan kiinnostava immeinen ;)
ps. tosin pitää olla varovainen näissä tunnustuksissa, joku "tutkija" taas vetää ns. johtopäätöksiä... - toivontytär
salakaataja kirjoitti:
, mutta kun mun ymmärtääkseni, myös miehen pitää sitä naista rakastaa, mikäs se miehen saa kiinnostumaan? haju, maku, näkö, koko, väri? Äidin haju? Isän.. ?
niin autuaasti kiehnää kupeessa niin heltyyhän se miehenkin mieli lopulta..vai
- toivontytär
salakaataja kirjoitti:
, että sinähän taidat olla ihan kiinnostava immeinen ;)
ps. tosin pitää olla varovainen näissä tunnustuksissa, joku "tutkija" taas vetää ns. johtopäätöksiä...tukehdun nauruun teidän kaikien myötävaikutuksellanne huh.huh...
- salakaataja
toivontytär kirjoitti:
tukehdun nauruun teidän kaikien myötävaikutuksellanne huh.huh...
väärinpäin, nauru pidentää ikää. Ei siihen voi kuolla tukehtumalla ;)
- toivontytär
salakaataja kirjoitti:
väärinpäin, nauru pidentää ikää. Ei siihen voi kuolla tukehtumalla ;)
hengittää välillä on nimitttäin tuota uniapneaakin ,mikä ettei se onnistus valveillakin
tiedä tuota..??? - Pirre*
Tiesitkö muuten, että mummon kainalon tuoksu rauhoittaa pikkulasta? Haistapa, miltä oma kainalosi tuoksuu - ilman tuoksuaineita juuri ennen peseytymistä? Veikkaanpa, että joskus se tuoksuu mummon kainalolta. - Sorry.juuri tanssahtelin nelikuinen kainalossani, siis annoin pikkuisimmalleni tuoksu muiston mummista..:)
animattiN kirjoitti:
Kainalo tähän kuuluu. Onhan äidin-äitiäkin, ei se isään kuulu,,,
tuohon sinusta uskomattomaan tuoksuasiaan ja ihmisen kykyyn haistaa toisen ihmisen ominaistuoksuja.
Loukkasinko sinua? Tuli mieleeni heti viestin lähettämisen jälkeen, etten tiedä kuulutko tähän ikäluokkaan - vai vielä "nuorisoon". ;))- animattiN
tuohon sinusta uskomattomaan tuoksuasiaan ja ihmisen kykyyn haistaa toisen ihmisen ominaistuoksuja.
Loukkasinko sinua? Tuli mieleeni heti viestin lähettämisen jälkeen, etten tiedä kuulutko tähän ikäluokkaan - vai vielä "nuorisoon". ;))Iällä siis merkitystä hajujen haistamiseen, jos en usko koko höpötykseen niin en usko,etkä ole loukannut minua mitenkään, sanompahan oman mielipiteeni.
Tarkoitin tällä myös että miksi en voisi olla tällä sivulla jos oma ukkokin on yli 50v.
- On.
..varmasti minä kun varmaan haisen setelirahalle,
niin noiden köyhäkaulaporvareiden tyttäret ei kovin
kauaa ole minun seurassa, minulla käy kuin tuurin kyläkauppialle,
kai ne tytöt etsii isän hajua sitten;) - Metusalem
uimahalliin miesten puolelle silloin kun sattuu vanhemmat uroot saunareissulle. Herra jumala sitä hajujen kirjoo. Ukkoista iso osa vaan kävelee suihkun ali, eikä peseydy kunnolla. Sitten paskasena lauteille ja taas suihkun alikävely ja altaaseen.
Deodorantit on kuulema akkoin höpötystä. Vaikka mies olenkin, niin täytyy sanoa että kyllä on suomipoijalla vielä paljon oppimista hygienian suhteen. Nuuskia ei paljo tartte, hajut haistaa kyllä jo kaupan kassajonossakin.- toivontytär
nuoremmat osaavat huolehtia puhtaudesta koulussakin opetetaan ja kyllä viiskymmppiset huolehtivat puhtaudesta vaikka kaikki eivät dödöjä käytä ,peseytyvät useimmin mutta todelliset papparaiset kuin mummotkin laiminlyövät perusteellista pesua.liekö jäykkyyttä vai välinpitämättömyyttä vai hajuaistien turtumista tiedä häntä....nimimerkki "mummojakin pessyt"
- ~olennainen~
Isä haisi aina naftalle ja öljylle, sen vuoksiko mä aina ihastun autohuoltomiehiin???? ;0).
- toivontytär
tiedä häntä ehkäpä pidit jo lapsena tuoksusta sehän saattoi olla pikantti lisäys jo ominaistuoksuunsa joka on jäänyt alitajuntaasi
- Doctor Philip
muodostuu ihmisen bakteerikannasta. Itsessään hiki ei haise millekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564