Minne minun pitää mennä, kun olen voittanut Sabrinan(saffron cityn salijohtajan).
Minne mennä
7
424
Vastaukset
- Articuno
Oletko saanut jo Silph Copen Celadon Citysta? Ja Poke FLuten Pokemon Towerista? [Lavender town]
Jos olet niin sitten sinun pitää mennä heräätämään snorlax, niitä on kaksi, toinen celadon citysta vasemmalla ja toinen lavender towniasta alaspäin. Sitten Käytät poke flutea ja joudut taistelemaan snorlaxia vastaan.
Se on tasolla lv30 joten varamaan kannattaa pyydystaa kun niitä vain 2kpl saa. Jos sait MR Fujilta Pokefluten. mene
Lawerden towniin ja mene sitten etelään,
kunnes kohtaat sillalla nukkuvan Snorlaxin herätät sen Pokeflutella.- pompelipom
..jatkat matkaa snorlaxista joko pyöräteitse tai lavenderista alaspäin kogan salikaupunkiin:D
- palikka-kalikka
eihän snorlaxei voi pyydystän tai mulla se pokemon pallo vaan kimpos ja tuli jotai etei voi napaaa
- pepesitruunalaku
palikka-kalikka kirjoitti:
eihän snorlaxei voi pyydystän tai mulla se pokemon pallo vaan kimpos ja tuli jotai etei voi napaaa
Mutta kyllä SNorlaxit pystyy nappaamaan.
On esim. Leaf Greenissä molemmat SNorlaxit.
Tosin mikä peli on kyseessä?
Red, Blue? - GiBBis
pepesitruunalaku kirjoitti:
Mutta kyllä SNorlaxit pystyy nappaamaan.
On esim. Leaf Greenissä molemmat SNorlaxit.
Tosin mikä peli on kyseessä?
Red, Blue?pyydystää normaalilla poke ballilla vaan se pitää olla parempi, heavy ball on kaikken paras siihen tarkoitukseen kun et varmaan master ballia halua käyttää. :P
- Shiny-Salamence
GiBBis kirjoitti:
pyydystää normaalilla poke ballilla vaan se pitää olla parempi, heavy ball on kaikken paras siihen tarkoitukseen kun et varmaan master ballia halua käyttää. :P
tavallisella poke pallolla. Jokaisen pystyy mutta
jonkun tarun nappaaminen vie aikaa ja tarvitsee tuuria..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602