Hei kaikki armeijan käyneet, käykää rekisterööitymässä www.inttikaverit.com sivulla.
Kävin tänään alokasaikani varuskunnassa Upinniemessä kuulemassa kun poikani vannoi sotilasvalan. Oli mukava kulkea taas tutuilla paikoilla ja paljon muistoja tulvi mieleen. Olisi kiva löytää vanhoja kaverita ja vaihtaa kuulumisia. Nettisivulla oli tuolta ajalta vain muutama kirjautunut, eikä yhtään tuttua. Käy kirjautumassa ja kerro kaverillesikin.
Armeijakaverit
5
2680
Vastaukset
- salakaataja
löytyykös porukkaa?
- Raitapaita com.
sehän kanssa on ja toimi yhä. uusia kavereita tulee käräjäoikeuden ovesta joka päivä, jee!
- Oivalin
Minulle ei armeijasta jäänyt mitään sellaista johon haluaisin palata, edes muistojen tasolla.
Sinne mennessäni ajattelin että, en intoile, enkä lusmuile, vaan sulaudun harmaaseen massaan niin pääsen helpommalla. Se myös kohdallani onnistui.
Sen muutaman kuukauden aikana ei syntynyt yhtään sellaista ihmis suhdettakaan, johon haluaisin näin vuosien jälkeen palata.
Kaiken kaikkiaan yhdentekevä ja merkityksetön ajan jakso elämässäni.- Kuljetusviirikkö
Ikävää
- Don-Duck
MV :n I/2006 erää? Tai onhan siellä vielä muitakin. Olitkos itse MV :n vai vanhan RannJP :n puolella? Terkut pojallesi. Taisi olla herkkä hetki sinulle :) Syystäkin.
Öbiksen sode on best ;D
Duckzoni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204435Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103224Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462439Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2511079- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3711035Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902