paras kappale? Musta kaikki on hyviä... Mutta ehkä "Reflection" vie voiton... Entä surullisin? Minusta "I'm OK". Se on hyvä kappale myöskin, mutta kun kuuntelin ekan kerran lupasin itselleni etten kuuntele sitä toiste, se oli ihan hirveän surullinen!
Mikä?
Christinan
1
161
Vastaukset
- mielestä
Christinalla on monta hyvää kappaletta! :) Beautiful, Can´t Hold Us Down, What A Girl Wants, Dirrty ja The Voice Within ovat todella hyviä! xD Ja surullisin kappale Christinalta on... Hmm... En oikeastaan tiiä, koska sillä on kyl aika montakin surullista kappaletta ( mun mielestä!). Heh, heh! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894