Eli kun vejän hiiren esim oikealle ja sitten nostan ja ilmassa siirrän vasemmalle ja sitten lasken ja taas vejän oikealle. Niin onhelmana on se, että siinä ilmassakin aika "korkealla" hiiri pystyy liikuttamaan kursoria pelissä, jolloin pelissä tulee sellaisia turhia edestakaisliikkeitä. Pystyisikö ns. laserin tehoa laskemaan, ettei se ottaisia niin korkealta ilmasta liikette vaan juuri siitä pöydän/hiirimaton pinnasta. Pallohiirihän on hyvä juuri tämän takia ja heikommat optiset hiiret, mutta olisi hyvä saada kyseisessä hiiressä se ominaisuus muutettua.
logitech mx1000 apua
pezzzqu
2
896
Vastaukset
- ..........
Luin jostain, että sen laaserin siellä pohjassa pitäis sammua kun nostat hiiren.
http://www.pelipaketti.net/hardware/mx1000.shtml
"Kyseessä olevaan 1. luokan laseriin ei ole mahdollista katsoa paljaalla silmällä, sillä laser sammuu aina, kun hiiri ei ole kosketuksissa alustaan." - Night_Stalker
Säädä ihmeessä hiiren herkkyyttä että ei tarvitse heitellä hiirtä matolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184