Miten pääsee jonnekin tietylle hubille? Eli joku kertoo, että siltä-ja-siltä-hubilta löytyy.. jotain. No, minne se hubin osoite laitetaan siinä dc ohjelmassa?
Entä miten se chatti toimii? Onko se keskustelurivi, missä kursori vilkkuu, se ihan yksirivinen vaan? En ole uskaltanut kokeilla. Yksityisviesti.. .miten sellanen lähetetään ja miten se tulee vastaanotetuksi. Eli jos minä saan yksityisviestin, niin enhän minä edes tunnista sitä ja vastapuoli varmaan suuttuu, kun en vastaa mitään. Vai?
Ja nyt aivan hassu kysymys: onko dc ssa ÄÄNIÄ? Siis mitän ohjelman avaus, sulkeminen, keskustelu-, virhe- löytymis-etsintä jne... Minulla kun ei ole kaiuttimia, niin ihan uteliaisuudesta vain =).
dc++ miten hubi löytyy ja muuta
hassua
2
334
Vastaukset
- Anonyymi
nämä menee kohta kiinni.olemme olleet yhteydessä polisiin
polisi aikoo tutkiaa asiaa
lvbuild.no-ip.org
rocklaneros.sytes.net:2032
pointpleasant.sytes.net:1411
Area59.no-ip.org:411
Tarvis83.no-ip.org:411- Anonyymi
Saamarin pelle. Et sit katsonut minkä ikäiseen viestiin vastasit? Avitan hieman, tämä oli vuodelta 2006.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782