Annatteko lapsen kiivetä puuhun tai vaikkapa talon katolle? Kiipeily on liikuntaa ja parantaa oman kehon hallintaa, mutta toisaalta vaarallista, koska korkealta pudottaessa voi käydä hyvinkin pahasti.
Saako lapsi kiipeillä
9
1122
Vastaukset
- RALLYYYYYYYY
ja kenen on hedelmäpuu?
- pudonnut
kyllähän on varmistettava ettei putoamisesssa käy huonosti ja luotava turvallisia kiipeilytilanteita. leikki on lapsen työtä ja sillä he oppivat hahmottamaan kehoaan ja ympäristöään,, minun lapset ovat saaneet kiipeillä, kukaan ei ole katoltakaan pudonnut onnex, pitää vain katsoa perään...
- Kurt
Kiipeäminen on mitä parasta motoriikan kehittämistä kunhan ei aiheuta kiipeilyllään haittaa naapureille, omaisuudelle tai vahinkoa itselleen.
- mutta ei
nyt sentään katolle!!!!!!!!!!!!
- Mona-Henrika
pihassa johon saa kiivetä. Yhdessä ollaan sovittu mihin asti saa kiivetä ja pienempien kanssa tietysti vahditaan kiipeämistä. Katolle ei saa kiivetä, koska meillä on korkea pelti harjakatto joka on varsinkin talvella todella liukas.
- ´Nitta`
Puissa saa ja kannattaakin kiipeillä, muttei katot sentään ole sitä varten.
- mää
Mutta vaikka se kuinka kehittää lapsen taitoja niin EI NYT SENTÄÄN KATOLLE!
Katolta kun putoaa niin siinä VOI KUOLLA!
Järjestäisin turvallisen paikan kiipeilylle ja sopisin säännöistä ja rajoista lapsen kanssa! - Anonyymi
pidä turpas kiinni saatanan apina, kukaan ei kiinnosta sun paskapuhees.
- Anonyymi
Minä itse kiipeilen puihin, kiville, jyrkänteille, leikkimökkien, louhosten ja laavujen katolle ja korkeisiin 5 tai jopa 6 metrisiin telineisiin. olen kiivennyt myös kiipeilytelineiden katoille, keinujen köysiä ylös, silppaamista eli kiipeän köysiä ylös. seinäkiipeilyä. olen kiivennyt myös retkiporukalla kallioille. aitojen yli, tasapainokävelen tietyillä kaiteilla jne. iste harrastan parkouria ja siihen kuuluu myös kiipeily, ja kaiken maailman temput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150