Ihan ahdistaa.
Mies ei halua kolmatta.
En oo varma haluaisinko itsekään.
Jos kuitenkin. Vielä ei olis myöhäistä.
Olishan se niin ihanaa, kun olis vielä yksi pikkuinen, kun muut on jo kasvaneet isoiksi.
Saamari sentään, mieskin on välillä sitä mieltä, että kiva olis. Ja sitten taas ei.
Asiat kun ei ole koskaan mustavalkoisia, niillä on niin monta puolta.
Aina vaan ei ehkä pitäis harkita ja miettiä liikaa, antais mennä vaan...
Kertokaahan, miksi olette hankkineet iltatähden?
Mitkä on olleet ne todelliset syyt, miltä on tuntunut?
perskutarallaa
vauvakuume?
4
316
Vastaukset
- year 2014
No mites kävi?!? :D
- Kiintiö 2 pentua
Sulla on fiksu mies.
- bbb
Aivan samalainen tilanne kuin sinullakin, paitsi mä haluan neljännen. Ikää minulla on 39 v. (löysin tänään ensimmäisen harmaan hiuksen) ja lapset minulla on 6 v., 9 v. ja 12 v. Jos haluat kirjoitella vähän yksityiskohtaisemmin vauvakuumestasi, niin kirjoitahan sähköpostiosoitteesi tänne palstalle. Täällä kun ei viitsi kaikkea kirjoitella, kun aina joku elämänsä täytteeksi keksii jotakin älytöntä kirjoitettavaa.
- Ai, ai !
Kaksi lasta 12/32-säännön vastaisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428