Ihan ahdistaa.
Mies ei halua kolmatta.
En oo varma haluaisinko itsekään.
Jos kuitenkin. Vielä ei olis myöhäistä.
Olishan se niin ihanaa, kun olis vielä yksi pikkuinen, kun muut on jo kasvaneet isoiksi.
Saamari sentään, mieskin on välillä sitä mieltä, että kiva olis. Ja sitten taas ei.
Asiat kun ei ole koskaan mustavalkoisia, niillä on niin monta puolta.
Aina vaan ei ehkä pitäis harkita ja miettiä liikaa, antais mennä vaan...
Kertokaahan, miksi olette hankkineet iltatähden?
Mitkä on olleet ne todelliset syyt, miltä on tuntunut?
perskutarallaa
vauvakuume?
4
366
Vastaukset
- year 2014
No mites kävi?!? :D
- Kiintiö 2 pentua
Sulla on fiksu mies.
- bbb
Aivan samalainen tilanne kuin sinullakin, paitsi mä haluan neljännen. Ikää minulla on 39 v. (löysin tänään ensimmäisen harmaan hiuksen) ja lapset minulla on 6 v., 9 v. ja 12 v. Jos haluat kirjoitella vähän yksityiskohtaisemmin vauvakuumestasi, niin kirjoitahan sähköpostiosoitteesi tänne palstalle. Täällä kun ei viitsi kaikkea kirjoitella, kun aina joku elämänsä täytteeksi keksii jotakin älytöntä kirjoitettavaa.
- Ai, ai !
Kaksi lasta 12/32-säännön vastaisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898134Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864356Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302577Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872531Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17962118- 511676
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273