Ihan ahdistaa.
Mies ei halua kolmatta.
En oo varma haluaisinko itsekään.
Jos kuitenkin. Vielä ei olis myöhäistä.
Olishan se niin ihanaa, kun olis vielä yksi pikkuinen, kun muut on jo kasvaneet isoiksi.
Saamari sentään, mieskin on välillä sitä mieltä, että kiva olis. Ja sitten taas ei.
Asiat kun ei ole koskaan mustavalkoisia, niillä on niin monta puolta.
Aina vaan ei ehkä pitäis harkita ja miettiä liikaa, antais mennä vaan...
Kertokaahan, miksi olette hankkineet iltatähden?
Mitkä on olleet ne todelliset syyt, miltä on tuntunut?
perskutarallaa
vauvakuume?
4
349
Vastaukset
- year 2014
No mites kävi?!? :D
- Kiintiö 2 pentua
Sulla on fiksu mies.
- bbb
Aivan samalainen tilanne kuin sinullakin, paitsi mä haluan neljännen. Ikää minulla on 39 v. (löysin tänään ensimmäisen harmaan hiuksen) ja lapset minulla on 6 v., 9 v. ja 12 v. Jos haluat kirjoitella vähän yksityiskohtaisemmin vauvakuumestasi, niin kirjoitahan sähköpostiosoitteesi tänne palstalle. Täällä kun ei viitsi kaikkea kirjoitella, kun aina joku elämänsä täytteeksi keksii jotakin älytöntä kirjoitettavaa.
- Ai, ai !
Kaksi lasta 12/32-säännön vastaisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899