Menkkojen aikaan rinnat ovat painavat ja arat, ja tuntuu sormilla kuin rinta on sisalta kova, niinkuin siella olisi iso kivi! Molemmat rinnat ovat siis tallaiset. Nyt minulla ei pitaisi olla menkkoja yli viikkoon ja rinnat ovat taas tallaiset! Onko normaalia?
kovat kipeat rinnat
2
754
Vastaukset
- tsemppiä
Myös mulla on sama homma, aina ennen kuukautisia (tai kierron sinä aikana kun niiden tulisi olla, mulla on nimittäin hormonikierukka joten ei juuri ole menkkoja) on todella arat, kovat, turvonneet ja kipeät rinnat. Luulin sen olevan ihan asiaan kuuluvaa, koska tuntuu että näin on ollut aina, mutta kun kävin mammografiassa pari viikkoa sitten mulla todettiin ns. mastopatia eli jonkin sortin kystia rinnoissa. Hyvälaatuisia kuulemma, mutta seurata pitää 1,5 vuoden välein mammolla. Radiologi kertoi, että saattavat aiheuttaa kovaakin kipua nimenomaan menkkoja ennen tai niiden aikana, kylmällä säällä myös.
- Anonyymi
Nyt säikähin totaallisesti jos mulla onkin joku kystia rinnoissa. Mulla on rinnat kipeät ja arat ja kun tunnustelen niin tuntuu että molemmisaa on sisällä todellakova pyöreä kivi tai jokin. Näin on ollut jo 2 vuotta ja ajattelin että se kuuluu murrosikään mutta en sitten tiedä miten on. Voisiko nämä oireet johtua siitä että ne kasvavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599