Menkkojen aikaan rinnat ovat painavat ja arat, ja tuntuu sormilla kuin rinta on sisalta kova, niinkuin siella olisi iso kivi! Molemmat rinnat ovat siis tallaiset. Nyt minulla ei pitaisi olla menkkoja yli viikkoon ja rinnat ovat taas tallaiset! Onko normaalia?
kovat kipeat rinnat
2
799
Vastaukset
- tsemppiä
Myös mulla on sama homma, aina ennen kuukautisia (tai kierron sinä aikana kun niiden tulisi olla, mulla on nimittäin hormonikierukka joten ei juuri ole menkkoja) on todella arat, kovat, turvonneet ja kipeät rinnat. Luulin sen olevan ihan asiaan kuuluvaa, koska tuntuu että näin on ollut aina, mutta kun kävin mammografiassa pari viikkoa sitten mulla todettiin ns. mastopatia eli jonkin sortin kystia rinnoissa. Hyvälaatuisia kuulemma, mutta seurata pitää 1,5 vuoden välein mammolla. Radiologi kertoi, että saattavat aiheuttaa kovaakin kipua nimenomaan menkkoja ennen tai niiden aikana, kylmällä säällä myös.
- Anonyymi
Nyt säikähin totaallisesti jos mulla onkin joku kystia rinnoissa. Mulla on rinnat kipeät ja arat ja kun tunnustelen niin tuntuu että molemmisaa on sisällä todellakova pyöreä kivi tai jokin. Näin on ollut jo 2 vuotta ja ajattelin että se kuuluu murrosikään mutta en sitten tiedä miten on. Voisiko nämä oireet johtua siitä että ne kasvavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691