Hyvät biisit:
Toxic
Baby, one more time
Born to make you happy
Kohtalaisia:
Ooops...
Lucky
Sometimes
Boys
Overprotected
Huonoja:
Someday (I´ll undestand)
Do something
Everytime
Crazy
Säälittäviä:
Not a girl, not yet a woman
I love rock`n roll
Don´t let me be the last to know
I´m a slave 4 you
Britneyn biisit
9
541
Vastaukset
- mmmiiu
Hyvät:
Everytime
(I Can't Get No) Satisfaction
(I Got That) Boom Boom
Toxic
The Hook Up
Kohtalaisia:
ShowDown
Breathe On Me
I'm a Slave 4 You
Someday (I Will Understand)
My Prerogative
Huonoja:
Lucky
Outrageous
Do Somethin'
I'm Not Girl,not Yet a Woman
Säälittäviä:
Girl In The Mirror - Chiang
Parhaimmat:
Toxic
Breathe on me
Touch of my hand
Everytime
Shadow
Guilty
Answer
Havin' my fun
Huonoja:
I love rock'n'roll
Slave 4 U
Oops I did it again
Showdown
I got that boom boom
Outrageous
The hookup
My prerogative
Muutenkin 'In the zone' on mun mielestä Briitun paras levy, koska lätyllä on puolet huipputyylikkäitä, dekadentteja biisejä. Huonoja biisejä on sitten yhdentekevät jynkytykset, joissa yritetään olla Beyoncé/lauletaan huonosti tylsän biitin päälle. - TOTCFUARTD
Juu, varsinkin Children of Bodomin versio "Oops! I Did It Againista" on riemastuttava. Pesee ja linkoaa Britneyn oman mennen tullen...
- britney-fan
Kaikki on mun mielest just parhaita XD
- tööt
britney-fan kirjoitti:
Kaikki on mun mielest just parhaita XD
KAikki on mun mielest just surkeita XD
- samaa mieltä
tööt kirjoitti:
KAikki on mun mielest just surkeita XD
Eihän se edes osaa laulaa. Ainoa laulu mitä niillä Britneyn kappaleilla kuulee, on taustakuoro, jonka osuudet on ONNEKSI niin lujalla, että peittävät Britneyn 'laulamisen' alleen.
Toivottavasti äitiys pitää Britneyn lopullisesti poissa levytysstudioista!
- Lazar
Loistavat biisit:
Koko In The Zone(lukuunottamatta biisiä "Brave New Girl")
I'm A Slave 4 U
I Run Away
Before Goodbye
Boys
Do Somethin'
Huonoja:
Britneyn kahden ensimmäisen levyn materiaali lähes kokonaisuudessaan - fani sonttu
HYVÄT BIISIT:
Toxic
Oops... I did it again
Stronger
...Baby one more time
Crazy
Sometimes
Overprotected
LUCKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Born to make you happy
I'm not a girl,not yeta woman
I've just begun(having fun)
Do somethin'
Showdown
Touch of my hand
The hook up
Shadow
Brave new girl
TYYDYTTÄVÄT BIISIT
My prerogative
Me against the music
Everytime
Boys
AIKA HUONOT BIISIT
I'm a slave 4 u
Outrageous
I lova rock'n'roll
Boom boom
Breathe on me
Early morning' - sadsdasda
Tän ketjun alottaja on kyllä kuuro paska. ''Huonoista'' biiseistä kaikki paitsi Dont Let Me Be The Last To Know on parhautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379