UUDESTA Bava 30:sssä laminaattivaurioita!!!

Näin tässä taas kävi!

Niin siinä taas kväi. Sloveniassa (Isolan satamassa) oli laskettu noin 1 kk sitten Bava 30 veteen ja huomattu siinä laminaattivaurio. Aurino - tai tässä tapauksessa vesi - paistoi pohjasta läpi. Nyt vene on toimitettu hiljaksiin takaisin tehtaalle tutkimuksiin.

Jäädään katsomaan tilannetta ja sitä miten homma hoidetaan tässä kertaa, kun viimeksi Bava 42 Matceistä tippuili kölejä, niin asia salattiin ja kiellettiin vaikka ihmisiltä lähti henkiä. Kuinka monta pitää kuolla ennen kuin vastuuttomat venevalmistajat joutuvat tekosistaan tilille!

Kuinkahan monta Bava 30 venettä Suomeen olikaan keväällä tulossa?

Kai henkivakuutukset on kunnossa, vai kuuluuko se kauppaan?

10

3692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai enemmän henkistä ongelmaa?

Juttusi vaikuttaa asenteelliselta ja kuvastaa enemmän henkistä tilaasi, kuin oikeaa tiedon välittämisen halua.

Veikkaisin, että Bavarialta on jo tuhannen 30 jalkaisen raja rikki. Siihen mahtuu monenlaisia (mm. kuljetus-, rikaus- jne. yrittäjiä) välikäsiä mukana ennen kuin vene on Välimeressä.

• Mikäli tiedot ovat paikkaanssa pitäviä olisi tietysti lähdetiedot paikallaan.

• Ei mitään Bavariasta?

• olav III

• Faktaa ei löydy
        olav III kirjoitti:

sivuilla ei mitään b 30 stä We didn't find any hits matching the criteria bavaria 30 kokeile vaikka ite

Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.

Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina.

• kielitaitoinen
        Faktaa ei löydy kirjoitti:

Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.

Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina.

Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA

• kielitaitoinen
        kielitaitoinen kirjoitti:

Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA

etkä kirjoitustaitoinen. Olet ehkä hieman tyhmä.

• Faktaa ei löydy
        kielitaitoinen kirjoitti:

Joo tässäpä olikin tyhjentävä vastaus ainakin minulle, ihan totta! Nimimerkki kielitaitoinen antoi tosi hyvän kuvan siitä, millä pohjalla tätä provoa yritetään pitää hengissä. Toisin sanoen hän ei kertonut yhtään mitään konkreettista siitä, mistä voisi löytää ihan oikeaa faktatietoa alkuperäisen väitteen vahvistamiseen. Sen sijaan mentiin henkilökohtaisuuksiin. Aika hyvin osui kohdalleen muuten paitsi että minulla ei ole silmälaseja eikä Bavariaa.

Miksi muuten valitsit nimimerkiksesi "kielitaitoinen"? Viestissäsi on 22 sanaa, mutta ei yhtään välimerkkiä.

• oi voi

Sinulle tiedoksi. Myös muissa veneissä saattaa tehtaan omassa tarkastuksessa ilmetä vikoja.
      Sitä kutsutaan laadun valvonnaksi.
      Saattaa myös hyvin olla että Bemarissa on vähemmän vikoja kuin Fiatissa, mutta hinnassa on myös eroja. Fiatin hinnalla ei saa Bemaria, mutta sen Fiatin ostaja tietää.
      Anna siis asian olla ja osta itse sellainen vene, jossa on tarpeeksi venettä sinulle. Nauti siitä ja anna muiden olla

PS: itselläni ei ole Bavariaa, Fiatia tai BMW:a.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4913
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2117
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2069
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1705
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1121
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe