UUDESTA Bava 30:sssä laminaattivaurioita!!!

Näin tässä taas kävi!

Niin siinä taas kväi. Sloveniassa (Isolan satamassa) oli laskettu noin 1 kk sitten Bava 30 veteen ja huomattu siinä laminaattivaurio. Aurino - tai tässä tapauksessa vesi - paistoi pohjasta läpi. Nyt vene on toimitettu hiljaksiin takaisin tehtaalle tutkimuksiin.

Jäädään katsomaan tilannetta ja sitä miten homma hoidetaan tässä kertaa, kun viimeksi Bava 42 Matceistä tippuili kölejä, niin asia salattiin ja kiellettiin vaikka ihmisiltä lähti henkiä. Kuinka monta pitää kuolla ennen kuin vastuuttomat venevalmistajat joutuvat tekosistaan tilille!

Kuinkahan monta Bava 30 venettä Suomeen olikaan keväällä tulossa?

Kai henkivakuutukset on kunnossa, vai kuuluuko se kauppaan?

10

3725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai enemmän henkistä ongelmaa?

      Juttusi vaikuttaa asenteelliselta ja kuvastaa enemmän henkistä tilaasi, kuin oikeaa tiedon välittämisen halua.

      Veikkaisin, että Bavarialta on jo tuhannen 30 jalkaisen raja rikki. Siihen mahtuu monenlaisia (mm. kuljetus-, rikaus- jne. yrittäjiä) välikäsiä mukana ennen kuin vene on Välimeressä.

    • Mikäli tiedot ovat paikkaanssa pitäviä olisi tietysti lähdetiedot paikallaan.

      • Ei mitään Bavariasta?

      • olav III

      • Faktaa ei löydy
        olav III kirjoitti:

        sivuilla ei mitään b 30 stä We didn't find any hits matching the criteria bavaria 30 kokeile vaikka ite

        Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.

        Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina.


      • kielitaitoinen
        Faktaa ei löydy kirjoitti:

        Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.

        Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina.

        Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA


      • kielitaitoinen
        kielitaitoinen kirjoitti:

        Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA

        etkä kirjoitustaitoinen. Olet ehkä hieman tyhmä.


      • Faktaa ei löydy
        kielitaitoinen kirjoitti:

        Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA

        Joo tässäpä olikin tyhjentävä vastaus ainakin minulle, ihan totta! Nimimerkki kielitaitoinen antoi tosi hyvän kuvan siitä, millä pohjalla tätä provoa yritetään pitää hengissä. Toisin sanoen hän ei kertonut yhtään mitään konkreettista siitä, mistä voisi löytää ihan oikeaa faktatietoa alkuperäisen väitteen vahvistamiseen. Sen sijaan mentiin henkilökohtaisuuksiin. Aika hyvin osui kohdalleen muuten paitsi että minulla ei ole silmälaseja eikä Bavariaa.

        Miksi muuten valitsit nimimerkiksesi "kielitaitoinen"? Viestissäsi on 22 sanaa, mutta ei yhtään välimerkkiä.


    • oi voi

      Sinulle tiedoksi. Myös muissa veneissä saattaa tehtaan omassa tarkastuksessa ilmetä vikoja.
      Sitä kutsutaan laadun valvonnaksi.
      Saattaa myös hyvin olla että Bemarissa on vähemmän vikoja kuin Fiatissa, mutta hinnassa on myös eroja. Fiatin hinnalla ei saa Bemaria, mutta sen Fiatin ostaja tietää.
      Anna siis asian olla ja osta itse sellainen vene, jossa on tarpeeksi venettä sinulle. Nauti siitä ja anna muiden olla

      PS: itselläni ei ole Bavariaa, Fiatia tai BMW:a.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe