Uskaltaako lähteä luovuttamaan spermaa vieraalle naiselle nimetömänä? Kävisin hänen luonaan ja sperma siirrettäisiin purkin kautta naiseen.
Pitäiskö tehdä jotakn kirjallisia sopimuksia?
En antaisi mitään tietoja itsestäni ja kävisin niin monta kertaa, että lopputulos saavutettaisiin.
Olen 50-vuotias mies, joten tuskin se on este?
Sperman luovutuksesta
49
11345
Vastaukset
- Derek.M-79
Jos joku nainen pyytäis tai naispari.Oikea termi taitaa olla koti-inseminaatio.Kyllä siinä heteroisää mahtaa vituttaa mutta vituttakoot mun puolesta.Vaikka kuinka kiellettäis hedelmöityshoidot lesbo pareilta ja yksinäisiltä
naisilta niin onneksi on olemassa myös tämä koti-inseminaatio vaihto ehto ja kyllä mä olisin heti valmis luovuttamaan spermaa jos pyydettäis.- Hetskuboy
Ainaski lesbopareille, varsinkin jos saisi 'hyvät kyydit' kaupanpäällisiksi!
- juuri niin
Hetskuboy kirjoitti:
Siinä on oikein "isäainesta" lapselle. "Että saa hyvät kyydit.." Ei niinkuin muulla väliä! Onneks olkoon vaan tuleville lapsille.
- Että mitä...
Hetskuboy kirjoitti:
Miten ihmeessä tommoset kaverit on EKSYNEET tälle palstalle!!!!????
Kyllä on yksitoikkoista elämää kun tallaisesta asiasta pitää tehdä huumoria! - luovuttajaa etsivät!
Lue mitä kirjoitin alkuperäiselle kirjoittajalle ja vastaa ihmeessä mikäli siltä tuntuu!
- Hyvässäasemassa oleva naispari
Hei sinä hyvässä kunnossa oleva mies 25-37 vuotias. Olet käynyt sukupuolitesteissä ja sinulla on todiste puhtaista papereistasi tai olet menossa jos otat meihin yhteyttä.
Etsimme Sperman luovuttajaa Helsingin alueelta, toivoisimme luovuttajalta hyvää terveyttä ja psyyke kunnossa ja työssäkäyvä kunnollinen mies.
Emme vaadi sinulta että osallistut lapsen kasvatukseen.
Olemme naisellinen naispari ja olemme olleet avosuhteessa jo nelisen vuotta. asumme samassa taloudessa ja olemme hyvässäasemassa olevaa kaksi naista. Haluamme kovasti lasta ja siihen tarvitsemme miehen apua sperman luovuttamiseen.
Toivomme kunnioittavia ja asiallisia yhteydenottoja sähköpostiimme. Ystävällisin Terveisin Susan. - terve_mies
Hyvässäasemassa oleva naispari kirjoitti:
Hei sinä hyvässä kunnossa oleva mies 25-37 vuotias. Olet käynyt sukupuolitesteissä ja sinulla on todiste puhtaista papereistasi tai olet menossa jos otat meihin yhteyttä.
Etsimme Sperman luovuttajaa Helsingin alueelta, toivoisimme luovuttajalta hyvää terveyttä ja psyyke kunnossa ja työssäkäyvä kunnollinen mies.
Olemme naisellinen naispari ja olemme olleet avosuhteessa jo nelisen vuotta. asumme samassa taloudessa ja olemme hyvässäasemassa olevaa kaksi naista. Haluamme kovasti lasta ja siihen tarvitsemme miehen apua sperman luovuttamiseen.
Toivomme kunnioittavia ja asiallisia yhteydenottoja sähköpostiimme. Ystävällisin Terveisin Susan.hei Susan,
onko asia vielä ajankohtainen. Kiinostais auttaa.
olen 35v terve mies - 38v
Hyvässäasemassa oleva naispari kirjoitti:
Toivomme kunnioittavia ja asiallisia yhteydenottoja sähköpostiimme. Ystävällisin Terveisin Susan.Voitteko joustaa ikäkysymyksessä ?
- vanne pois jo!
juuri niin kirjoitti:
Siinä on oikein "isäainesta" lapselle. "Että saa hyvät kyydit.." Ei niinkuin muulla väliä! Onneks olkoon vaan tuleville lapsille.
eikös tuossa sanota "hyvät kyydit kaupan päälle" ?????? että eikö se itse asia ole merkattu tärkeimmäksi ja kyyti kaupan päälle?? jos täällä ei saa tuon vertaa huumoria kylvää nii iham hyvä että sakki karsiutuu jo täällä alussa.. huhhuh
- minna
kannattaiskohan tehdä joku kirjallinen sopimus, esim. jos et halua tavata lasta tai elatusmaksut yms. siis ettei hän ala parin vuoden päästä perimään elatusmaksuja..
- tinni-tunni
että tuollaiset sopimukset eivät ole lainvoimaisia, nainen voi aina hakea miehen julistamista isäksi ja vaatia elatusmaksuja. Onhan niitä ollut sellaisiakin tapauksia että mies on käyttänyt kondomia ja nainen on sit myöhemmin sieltä kondomista laittanut sperman sinne, tiedätte varmaan minne :-), tullut raskaaksi ja saanut lapsen ja siinähän mies maksaa kun on isä. Että älkää menkö kevytmielisesti tekemään tuollaisia sopimuksia. Tietenkin jos voi luottaa naiseen niin sittenhän se on aivan hieno juttu, ja yksinäiselle miehelle voi olla hieno juttu kun tavallaan on lapsi ja voi vaikka olla sen lapsen kummi.
Tinni-Tunni - Luovuttaja
tinni-tunni kirjoitti:
että tuollaiset sopimukset eivät ole lainvoimaisia, nainen voi aina hakea miehen julistamista isäksi ja vaatia elatusmaksuja. Onhan niitä ollut sellaisiakin tapauksia että mies on käyttänyt kondomia ja nainen on sit myöhemmin sieltä kondomista laittanut sperman sinne, tiedätte varmaan minne :-), tullut raskaaksi ja saanut lapsen ja siinähän mies maksaa kun on isä. Että älkää menkö kevytmielisesti tekemään tuollaisia sopimuksia. Tietenkin jos voi luottaa naiseen niin sittenhän se on aivan hieno juttu, ja yksinäiselle miehelle voi olla hieno juttu kun tavallaan on lapsi ja voi vaikka olla sen lapsen kummi.
Tinni-TunniNiin, jos tuollaiseen luovutusjuttuun lähtee mukaan, niin saa pienen ikänsä pelätä, milloin nainen hankkii luovuttajan henkilötiedot jostakin ja alkaa vaatimaan elatusmaksuja.
Vaikka nämä asiat sopisi salaisen puhelinnumeron kautta, niin aina sekin tarvittaessa voidaan selvittää...jos painava syy. Ja jos asuu samassa (isossakin) kaupungissa, niin aina sitä törmää.
Siis tietynlainen uhka siitä jää päälle, kunnes lapsi on 18 v. Toisaalta, hyvää hyvyyttäänhän luovuttaja tekee sen - ja vieläpä purkin kautta:)
Parempi pysyä vaan erossa, koska asioiden kulusta ei koskaan voi mennä takuuseen. - vadelma
Luovuttaja kirjoitti:
Niin, jos tuollaiseen luovutusjuttuun lähtee mukaan, niin saa pienen ikänsä pelätä, milloin nainen hankkii luovuttajan henkilötiedot jostakin ja alkaa vaatimaan elatusmaksuja.
Vaikka nämä asiat sopisi salaisen puhelinnumeron kautta, niin aina sekin tarvittaessa voidaan selvittää...jos painava syy. Ja jos asuu samassa (isossakin) kaupungissa, niin aina sitä törmää.
Siis tietynlainen uhka siitä jää päälle, kunnes lapsi on 18 v. Toisaalta, hyvää hyvyyttäänhän luovuttaja tekee sen - ja vieläpä purkin kautta:)
Parempi pysyä vaan erossa, koska asioiden kulusta ei koskaan voi mennä takuuseen.No jos kävisikin niin hyvin että pääsisi kuin koira veräjästä eikä nainen/naiset vaatisi mitään maksuja niin entäs se lapsi? Mitä sitten kun lapsii kysyy että "miks mulla ei oo isää?" tai vanhempana kun jo vähän tajuaa miten homma toimii, että "miksi mun isä ei halua mua tavata?". Että mites sitten suu pannaan? Aina vaan puhutaan oikeudesta saada lapsia, mutta mites sitten lapsen oikeus isään? Kumpi painaa enemmän vaakakupissa?
- Luovuttaja
vadelma kirjoitti:
No jos kävisikin niin hyvin että pääsisi kuin koira veräjästä eikä nainen/naiset vaatisi mitään maksuja niin entäs se lapsi? Mitä sitten kun lapsii kysyy että "miks mulla ei oo isää?" tai vanhempana kun jo vähän tajuaa miten homma toimii, että "miksi mun isä ei halua mua tavata?". Että mites sitten suu pannaan? Aina vaan puhutaan oikeudesta saada lapsia, mutta mites sitten lapsen oikeus isään? Kumpi painaa enemmän vaakakupissa?
Eli isättömiä lapsia en halua tänne (lisää). En siis ole luovuttanut, vaikka nimeni siihen viittaakin.
Tai äiti, jolle luovuttaisin, löytää myöhemmin itselleen kumppananin. Miten hän suhtautuisi lapseen(ni)? Kaivelisko mulla aina huoli, että missä käsissä lapseni on? Eikä lapseni saisi koskaan tietää oikeaa isäänsä..voisi olla hänelle ikävä juttu. - Heteroisä
Luovuttaja kirjoitti:
Eli isättömiä lapsia en halua tänne (lisää). En siis ole luovuttanut, vaikka nimeni siihen viittaakin.
Tai äiti, jolle luovuttaisin, löytää myöhemmin itselleen kumppananin. Miten hän suhtautuisi lapseen(ni)? Kaivelisko mulla aina huoli, että missä käsissä lapseni on? Eikä lapseni saisi koskaan tietää oikeaa isäänsä..voisi olla hänelle ikävä juttu.joihin on hyvin vaikea vastata.
Mutta joidenkin mielestä (vrt. hedelmöityshoitokeskustelut) nämä kysymykset eivät ole ollenkaan relevantteja. Sitä ihmettelen. - fghfdghfgh
vadelma kirjoitti:
No jos kävisikin niin hyvin että pääsisi kuin koira veräjästä eikä nainen/naiset vaatisi mitään maksuja niin entäs se lapsi? Mitä sitten kun lapsii kysyy että "miks mulla ei oo isää?" tai vanhempana kun jo vähän tajuaa miten homma toimii, että "miksi mun isä ei halua mua tavata?". Että mites sitten suu pannaan? Aina vaan puhutaan oikeudesta saada lapsia, mutta mites sitten lapsen oikeus isään? Kumpi painaa enemmän vaakakupissa?
Joo totta on, että lapsen oikeuksilla ei ole mitään väliä, kun halutaan saada se lapsi väen väkisin...Mielestäni on todella itsekästä, että lapselta kielletään oikeus saada tietää biologinen alkuperänsä. Tästä voi seurata vaikeitakin identiteetti/mielenterveysongelmia, jos lapsi jossain vaiheessa haluaa selvitellä asioita ja tajuaa, ettei biologinen isä haluakaan olla missään tekemisissä...Todella sairasta, että joillekin lisääntyminen on vain rahantekoväline, eikä seurauksista, omasta lapsesta, haluta tietää mitään. Että ei käy kateeksi näitä lapsia, ei ainakaan mielenterveysongelmat pääse vähenemään tulevaisuudessa
- luovuttajaa etsivät!
Eli meillä on mieheni kanssa tilanne jossa mieheni on todettu lapsettomuutemme aiheuttajaksi siittiöiden puuttumisen takia. Joka paikkaan on jumalattomat jonot ja mieheni on jopa tuskaillut, että laitetaan lehteen ilmoitus missä etsimme luovuttajaa, vitsin varjolla tietenkin. Terveyskeskuksessa vastaanottomme oli, että olen niin nuori, että voin vaikka vaihtaa miestä tai sitten vain odotella yms. Olen parikymppinen nainen, aikuinen ja tiedän haluavani lapsen.
Ystäväpiiristämme emme lapsellemme halua luovuttajaa sen takia, että miehen korttipeli kaveri olisikin biologinen isä lapsellemme ja tietäisin sen tulevan rakettina elämässämme joskus eteen. Tuntematon luovuttaja joka sitoutuisi pysymään ainiaan poissa on meidän vaihtoehtomme. Ainoa ongelma onkin mistä moisen löytää! Terve mies on ainoa kriteerimme.
Mieheni on jopa sanonut ettei hänen ole välttämätöntä tietää miten ja missä lapsi on saanut alkunsa, mutta en halua baarista esim. ketään bongata ja harrastaa suojaamatonta seksiä ja ns.salaa tehdä lasta tyydyttääkseni mieheni ja minun henkilökohtaiset tarpeet.
Olisitko sinä kenties meidän luovuttajamme? En tiedä mitä kaikkea minun vielä tarvitsisi kertoa, että ymmärtäisit pointin asiassamme.
Ota palstalle yhteyttä mikäli jaksoit lukea kirjoituksemme!- Luovuttaja
Vieläkö asia on ajankohtainen? Haluatko tavata mua luovuttajana vielä?
Missä päin asut? - Toinenkin on
Mitäpä teille kuuluu? Aikaa on kulunut jo vuosi. Pääsittekö koskaan jutussa pidemmälle?
Meillä myös samantapainen tilanne. Miehen siemenneste ei riitä normaaliin hedelmöitykseen ja vauvakuume olisi kova. Jonot on ihan kauheen pitkiä.. - Virolainen herrasmies
Toinenkin on kirjoitti:
Mitäpä teille kuuluu? Aikaa on kulunut jo vuosi. Pääsittekö koskaan jutussa pidemmälle?
Meillä myös samantapainen tilanne. Miehen siemenneste ei riitä normaaliin hedelmöitykseen ja vauvakuume olisi kova. Jonot on ihan kauheen pitkiä..Apua lüytyisi myös Virosta esimerkiksi.
Kunnolinen, terve 3 hyvännäköisen lapsen isä voisi luovuta omia geenejä pohjois naapureille.
Otta yhteytä sähköpostitse. - Virolainen_herrasmies
Virolainen herrasmies kirjoitti:
Apua lüytyisi myös Virosta esimerkiksi.
Kunnolinen, terve 3 hyvännäköisen lapsen isä voisi luovuta omia geenejä pohjois naapureille.
Otta yhteytä sähköpostitse.Yhteistiedot unohtuivat :o) Vasta vaan nimimerkille niin saat yhteytä mun kansa.
- Virolainen_herrasmies
Apua löytyisi myös Virosta esimerkiksi.
Kunnolinen, terve 3 hyvännäköisen lapsen isä voisi luovuta omia geenejä pohjois naapureille. - Vesaton puu
Huomasin tämän palstan vasta nyt ja päätin heti tarjoutua.
On jotenkin turhauttavaa, kun hyvät ja terveet geenini menevät hukkaan. Ehkä voimme ratkaista toistemme ongelmat?
En kehtaa tässä liikaa kehua itseäni, jätetään se tuonnemmaksi.
Tähän pitäisi voida vastata nin että se tulee minun kotisivulleni. Terve - zagas
Vesaton puu kirjoitti:
On jotenkin turhauttavaa, kun hyvät ja terveet geenini menevät hukkaan. Ehkä voimme ratkaista toistemme ongelmat?
Tähän pitäisi voida vastata nin että se tulee minun kotisivulleni. Tervekoe
- luovuttajaa
joten jos halukkaita löytyy vastatkaa tähän viestiin! Olen yksin elävä nainen Helsingistä.
- rapu 73
zagas kirjoitti:
koe
Etsin tervettä suomalaista 25-35 vuotiasta miestä joka olisi halukas luovuttamaan siemennestettään. Mieluiten 180cm pitkä,hoikka, ristiverinen tavallisen näköinen mies. Mielellään akateemisesti koulutettu. Siemennesteen luovutus purkin kautta. Asialliset vastaukset, pervoilijat älkää vaivautuko.
- mies_täällä
rapu 73 kirjoitti:
Etsin tervettä suomalaista 25-35 vuotiasta miestä joka olisi halukas luovuttamaan siemennestettään. Mieluiten 180cm pitkä,hoikka, ristiverinen tavallisen näköinen mies. Mielellään akateemisesti koulutettu. Siemennesteen luovutus purkin kautta. Asialliset vastaukset, pervoilijat älkää vaivautuko.
sun sähköposti?
- neiti...
luovuttajaa kirjoitti:
joten jos halukkaita löytyy vastatkaa tähän viestiin! Olen yksin elävä nainen Helsingistä.
etsitkö vielä?
- neiti etsii yhä
neiti... kirjoitti:
etsitkö vielä?
Voisitko antaa sähköpostiosoitteesi niin voitais jutella lisää?
- kysymys__
luovuttajaa kirjoitti:
Onko asia vielä ajankohtainen?
olen 28v terve mies... - vaan!
kysymys__ kirjoitti:
Onko asia vielä ajankohtainen?
olen 28v terve mies...Oletko sinä kirjoittanut edelliset viestit? Jos sinulle käy voitaisiin jutella sähköpostitse enemmän asiasta.
- l-pari
neiti etsii yhä kirjoitti:
Voisitko antaa sähköpostiosoitteesi niin voitais jutella lisää?
olemme naispari. Mekin haetaan luovuttajaa...
- sinulle___täällä
rapu 73 kirjoitti:
oletko saanut mailini?
Mies - avulias_mies
rapu 73 kirjoitti:
oletko vielä hakemassa?
- vauvakuumeinen_
luovuttajaa kirjoitti:
joko raskaana?
itelläkin olisi samalainen tilanne.... - äiti40
Vesaton puu kirjoitti:
Tähän pitäisi voida vastata nin että se tulee minun kotisivulleni. TerveOletko vielä halukas luovuttamaan spermaasi? Olen 40-kymppinen, koulutettu yhden lapsen äiti ja haluaisin vielä lapsen. Ota yhteyttä, jos asia vielä ajankohtainen.
- Ipa77
Virolainen_herrasmies kirjoitti:
Yhteistiedot unohtuivat :o) Vasta vaan nimimerkille niin saat yhteytä mun kansa.
Saisinko sinun yhteystiedot vielä?
- sperman4
hei olen 26v komea mies paljonko oot valmis maksaa sperman lupvutuksesta mulle siis?
- ..........
Oletko tutkituttanut sukupuolitaudit ja mahdolliset kromosomihäiriöt tai sperman laadun? Olisi aika järjetöntä kokeilla huonolla spermalla esim. 50 kertaa ja hukata aikaa. Naiselle suosittelisin menemään vaikka ulkomaille etsimään sopivaa spermaa. 50-vuotias on myös jo liian vanha, eihän yli 40-vuotiaita sperman luovuttajia oteta klinikoillekaan, koska vanha isä periyttää lapsilleen mielenterveydenongelmia ja autismia.
Oletko myös ajatellut perintöasiat? Lapsi voi vaatia perintöä isältään, joten eihän sinulla ole siihen estettä esim. omien lasten taholta? - ...
Kyllä uskaltaa! Olet ihana ihminen, kun autat toista!
Sopimuksen voi tehdä, mutta se on lähinnä muistutuksena luovuttajalle sekä naiselle... - hkjhkjh
Olen mies ja voisin hyvinkin auttaa jotain mukavaa naista.
Vaatimukset vaan ovat kovin ristiriitaisia.
Toisaalta pitäisi käyttää purkkia eikä olisi normaalia parisuhdetta, toisaalta lapsi pitäisi tunnustaa ja maksaa siitä elarit ja tietenkin antaa perintönä osa omaisuudesta mikä voisi hieman aiheuttaa kitkaa jo olemassaolevien lasten kanssa.
Ja pitäisi tietenkin olla todiste hedelmällisyydestä eli ainakin pari lasta ennestään, toisaalta pitäisi olla lapseton poikamies.
Ja tosiaan, miehen pitäisi olla naimisissa ettei ole kovin suurta riskiä taudeista eikä vaaraa että mies jää roikkumaan.
Sukupuolitautitestin vaatimisen minä vielä jotenkin ymmärrän, tosin jokainen tietää parhaiten itse onko ollut varomaton. - vastaanottaja
Kirjallisia sopimuksia voi tietysti tehdä, mutta ne eivät ole juridisesti sitovia. Loppupeleissä se on vain luotettava (sekä luovuttajan, että vastaanottajan), jos tähän hommaan aikoo lähteä.
- äityli 2012
Hei olen itsenäinen nainen. Nyt kävi niin tsäkä että oon raskaana. Pitääkö kyseiselle isälle luovuttajalle ilmoittaa jos ei mitään tahdo hänestä. Tämä lapsi siis on vain minulle ei hänelle. Uskotteko että mies ei suutu vaikka en koskaan kerro asiasta kun en mitään tule vaatimaan ??
Minulla on tal. kaikki kunnossa en siis tarvitse elättäjää lapselle.
Mies ei vars. luvannut olla luovuttaja mutta huumorilla siihen viitattiin. Joskus. - äidiksi_vielä
Ja lisäys, EN halua seksiä, joten sen perässä olijat älkää kirjoitelko.
- antero-anonyymi
Bump, edelleen voimassa.
- Äidiksi haluava
Hei! Löytäisinkö tätä kautta itselleni sperman luovuttajan? Olen 28-vuotias nainen ja haluaisin äidiksi. Sinä 25-40 vuotias terve mies joka haluaisit auttaa minua mukiluovutus menetelmällä niin ilmoittele..
Isän velvollisuuksia en tule koskaan missään muodossa vaatimaan.
Seksiä haluavat älkää vaivautuko.- sperman2
Hei olen 26v komee mies paljonko oot valmis maksaa sperman luovutuksesta?
- mies kommentoi
No miksi pitäisi olla nimetön?
Ainakin minä voisin tehdä homman ihan nimellisenä.
Ei se nyt niin kamalaa ole eikä viimeisessä palttoossa ole taskuja. - klinikalle mars!
Älkää missään nimessä vastaanottako spermaa tuntemattomalta! Itse tein sen virheen. Nyt muistona on pysyvä sukupuolitauti, 400 euron lasku ja yhteishuoltajuus narsistin kanssa!!!
Tapasin luovuttajan muutamaan kerran ennen luovutuksia, ja kaiken piti olla ihan selvää, että kundi vain luovuttaa siittiöt, kuittaa palkkion eikä mun tarvii nähä sitä enää.
Spermasta tarttui minuun tippurin lisäksi sukupuoli herpes. Ja lapsen synnyttyä ukko haki oikeusteistse huoltajuutta.
En tietenkään kadu ihanan tyttäreni tekemistä, mutta tekisin mitä vaan että olisi ollut aiemmin viisaampi. Hankkinut tutun luovuttajan tai mennyt klinikalle hoidettavaksi.
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793857Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693657Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402193Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522159- 582054
- 511736
- 271419
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151163- 601089
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.991056