Aloitan viiden vuoden jälkeen elämäni ensimmäisen oman alani sijaisuuden 28.2.06 Pelottaa, että en muista asioita tai tyrin, koska joudun heti vastuulliseen työhön - melkein suoraan pystymetsästä. Rukoilisitteko, että Jeesus kulkisi minun vierälläni jokaisena työpäivänä työpaikallani ja auttaisi minua tekemään työni hyvin ja oikealla tavalla. Että Jumala ei hylkäisi minua.
Ja, että jatkossakin saisin tehdä säännöllisesti työtä.
Pyydän rukoustukea
3
179
Vastaukset
Rukoilen puolestasi. Älä ujostele tehdä selväksi työpaikallasi, että kyseessä on ensimmäinen sijaisuutesi. Työnantajalla on vastuu perehdytyksestä.
- Rukoile mieluummin
itse asioittesi puolesta.
Silloin rukous noteerataan taivaassa ja apua tulee.
Sama se on meneekö taivaaseen yksi tai tuhat pyyntöä samasta asiasta.
Helpompaa se on Jeesuksellekin kun anelet vain yksinäsi sekoittamatta muita mukaan. - apua saanut
Haluan rohkaista sinua,rakas ystäväni Herrassa,koska olen itsekin pyytänyt rukous apua monta kertaa.Haluan todistaa Jumalan kunniaksi,kun olin äskettäin aika suuressa leikkauksessa.Pyysin silloin useita uskovaisia rukoilemmaan puolestani.Ja totisesti Jumala kuuli ja vastasi ihmeellisesti.Leikkaus kesti 3tuntia.Minuun ei sattunut yhtään,ei tippaakaan,ei edes leikkauksen jälkeen.Sitä ei voi selittää mitenkään ihmisjärjellä,sillä minulla ei ollut kipua ollenkaan eikä ole vielä tähän päivään mennessäkään tullut,siitä on jo kolme kuukautta.Rukoilin tietysti itsekin ja jättädyin kokonaan Herran käteen,kutenkin tunnen itseni niin heikoksi että pyysin rukous apua.Kiitos että meillä on elävä,rukouksia kuuleva Jumala.AVUKSESI HUUDA MINUA HÄDÄN PÄIVÄNÄ NIIN MINÄ TAHDON AUTTAA SINUA.Kiitos Herra että voimme kääntyä sinun puoleesi kaikissa asioissa.Minäkin pyydän joka aamu Herralta viisautta työhöni,ja ennen kaikkea että voisin rakkaudella kohdata ne ihmiset jotka ovat minun kanssani tekemisissä.RUKOILEN PUOLESTASI.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912