Moi.. Ihan paras on tuo gmail, mutta pari asiaa ihmetyttää:
Jos poistaa lähetetyistä viesteistä vaikka kaikki niin eikö niin että saan lisätilaa? En ole ihan varma mutta kerran kun poistin jotain lähetetyistä ne katosivat myös saapuneista viesteistä, tai muista kansioista.. miksi näin? sen takia en ole uskaltanut poistaa lähetettyjä.
toiseksi tämä on kyllä tyhmä kysymys, mutta jos haluaa lähettää piilokopion niin eikö se ole se BCC kohta? eikö CC tai normaalissa kohdassa lähetettäessä vastaanottaja saa kaikki tiedot kenelle muulle olen kyseisen viestin lähettänyt? ja BCC- kohdassa ei? olenko ymmärtänyt ihan oikein?
Kiitoksia kun jaksatte auttaa....
Gmail lähetetyt viestit.....
1
778
Vastaukset
- älä suotta
poistele, aika paljon saa tallennella ennenkuin tili täyttyy..
Onko sinulla kutsuoikeus jo, tee itsellesi toinen tili?
Lähetetyt voi poistaa, jos niihin ei ole vastattu, tietysti saapuneetkin.
Jos viestiin on vastattu, ne kerääntyvät keskusteluiksi, jotka poistuvat kokonaan poistettaessa :)
Lähetä edelleen, tärkeän yksittäisen viestin voi lähettää keskeltä keskustelua esim. toiselle tilille, ja poistaa loput alkuperäisestä.
Tyhjensitkö Poistetut jo, sieltä ehtii pelastaa, jos ei ole kulunut kuukautta, muistaakseni?
Nimeä Otsikoita eri lähettäjien mukaan, ja siirrä keskustelut niihin, sen jälkeen Arkistoi, saat ne talteen pois silmistä (saapuneista). Kaikki viestit, saat kaikki viestit esiin.
Cc:llä lähetetyssä ei näy muut viestin saajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657