Mistä tietää onko kyseessä vain pelkkä "rasvapatti" vai pahanlaatuinen kasvain??
koiramme on 10vuotias, se on lihava ja sillä on patteja eri puolilla, suurin osa pehmeitä ja mitään pattia se ei kylläkään arista...
Muutenkin koiramme on aika virkeä.
Laihduttaa kyllä yritämme.
Laittakaa muuten hyviä laihdutusvinkkejä myös, vanhalle koiralle?
Rasvapatit/kasvaimet
5
2994
Vastaukset
- emäntä
Meidän hauvalla on rasvapatteja ja talipatteja jokunen. Käytettiin eläinlääkärissä jonka jälkeen tunnistetaan ne ainakin tällä hetkellä. Eli rasvapatti on ainakin meillä "ihon sisällä" pehmeä, löllömäinen mokkula. Heh :D Ja talipatti oli taas enemmän ulkoneva ja kova. Niitä voi puristella varovasti itsekin pois.
- Kandi
Jos kasvaimet "toimivat" koiralla samalla tavalla kuin ihmisellä, niin hyvin karkea yleistys on, että hyvänlaatuinen kasvain on irtonaisesti liikkuva ja pehmeämpi kuin pahanlaatuinen. Pahanlaatuinen on tiukemmin kiinni ympäröivissä kudoksissa. Yleensä myös hidas kasvu kertoo hyvänlaatuisuudesta, nopea kasvu aggressiivisuudesta, pahanlaatuisuudesta.
Meidän hirvikoira jouduttiin lopettamaan talikasvaimien takia ihan vähän aikaa sitten. Tuli siis paljon kovia, ulkonevia patteja, jotka ilmeisesti lopulta levisivät sisäelimiin. :-(- koirayttö_
hauvamme on kuulemma eläinlääkärissä käytetty alkuvuodesta ja eläinlääkärin mielestä on ollut terve ja virkeä ikäisekseen.saimme koiran juuri, mutta toivomme että edellinen omistaja puhui totta.
- Tähtääjä
Minkä rotuinen teidän koira on?
- koiratyttö_
sekarotuinen... mutta edelliseltä omistajaltakin jo kysyin asiaa ja hän sanoi että eläinlääkäri on todennut patit rasvapateiksi.. eli eipä enää tarvi tähän keskusteluun vastailla... kiitos kuitenki kaikille vastaajille...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161