Soon tulossa eduskuntavaalit taas aivan kohta eikä ole tosihaanko nafti vuosi siihen ennää aikaa. Saa nähä minkälaisia ehokhaita nyt tullee tarjole. Köyhää se meininki oon vaaleissa ollu sen jälkheen ko Niilosta ja Ossista aika jätti. Nyppä olis kauhean mukava kuula tämänki kautta minkälaisia nimiä Muoniossa Kolarissa Pellossa ja Ylitorniola oon vakavassa mielessä aikomus nostaa esile. Varsinais-Suomessa asustava Simohan tullee nimenä tietekki esile ja oon jo tullukki. Ei sole kuitenkhaan toimivan demokratian tapa että passoivoiuthaan tyytyhmään keskusteluissa yhteen istuvhaan ehokasnimheen. Mie een ole puoluheesta niin tarkka ko oon vain ihmisenä kelpo meän asioita ajahmaan
Miepä heitän yhen nimen kiusalaki tarjole sanokaa mitä sanottaki. Ylitalon Eero Pellosta oon sujuvasananen ja osottannu ahkeruutta niin täälä kunnallispolitiikassa ko järjestötyössäki. Soon siten piirin asia, kenet se lopulta asettaa ehokhaaksi. Kyllä solis hyä että ehokhaana olis henkilöitä jokka haistelee tätä ilmanallaa oikein täälä paikanpäälä.
Tulleeko ehokasta jokivarresta
7
943
Vastaukset
- Tuomas
Hyvin pitkälä tähtäimelä voitta kannattaa
- eduskuntaan
Eikhän sole ihan selevä että paras ehokas eduskuntaan on paikallislehen päätoimittaja. On ollu iltalehessäki ja kauppalehessä. Paikallislehessäkhään ei ole moitittu kertaakhaan. On varmaan täyellinen ihminen. Ymmärtää rahan päälle. On keränny rahhaa jopa lapsilta. Sehän vois olla valtiovarainministeri ko ossaa verottaa tasasheen kaikkia kansalaisia varsinkin köyhiä ku niiltähän eivät taho saaha mithään valtion pörshiin.
- keskustelhuun
Ei se tartte olla aina joku toimittaja.
- Varamiehenä
Taasko alkaa keskustelu pellolaisista poliitikoista. Se ei kannatte ei se kannatte rallati rallati raa!
- EIEI
Pellossa ei ole kethään sopivaa. Pelekkiä oman lehemän taluttajia. Onkhaan Muoniossa, Ylitorniolla, Kolarissa???
- sopivaa ehokasta
Pitäskö kysyä Nykäsen Mattia kun muitakhaan ei taia löytyä ehokkaaksi. Muuttaskhaan se Mervin kans Pelloon. Täältähän Matille löytys samanhenkistä porukkaa. Kunnon kännit ja örvellys ja sitten kirkhoon katumaan. Eikös se ole ole meijän tapa?
- EOS
Että Matistako ehokas? Matilla on kyllä edelleenkin hyvä pituus mutta se tyyli....??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390