Pika kysymys

Tapsa....s

Suunnittelen 1-2 kk matkaa aasiaan. Kysyisin mistä kannattaa ottaa noita lentojen hintoja selville ? Sama koskee hotelleja ? Olen katsonut aika paljon mutta muillakin voi olla tietoa jota en ole nähnyt. Kun laskeskelen tota budjettia niin kaikki tieto olisi plussaa.

3

420

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opaskoira

eikun opaskirja. Niissahan vaikka lonelyplanetin ym. ym. on kaikki paikat ja hinnatkin kerrottu. Ei lentojen, niita kyselet lentoyhtioista ja matkatoimistoista. Sori, tan tiesitkin, mutta itse olen huomannut etta sen halvan lennon metsastamiseen menee saakutisti aikaa ja vaivaa ja tuloksena on tuskaisen pitka ja kimurantti lentoreitti. Kato ensin ihan nailta tavanomaisilta isoilta yhtioilta josko mahtuu budjettiin, tai vaikka http://www.smt.fi lennot sielta alhaalta oikealta...

• Lentoja voit vertailla esim. www.ebookers.com tai suoraan lentoyhtiöiden sivuilta. Kokemuksia ja kertomuksia voit lukea sivulta. www.pallontallaajat.net

• Gee

Kokeilehan Vertaa.fi tai seat24. Molemmille sivuille löytyy linkki sivulta www.kuumat.com.
      Itse tosin saimme suht hyvän tarjouksen (Singaporen kautta Samuille huhtikuussa) Kaleva travelsilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      83
      911
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      63
      856
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      851
    4. 50
      682
    5. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      676
    6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      665
    7. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      522
    8. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      511
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      502
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      498
    Aihe