mitä tarkoittaa... APUA

aödsf

Mitä siis tarkoittaa kun puhutaan sakkolihasta..
ja sitten porvareista?

17

1379

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laaaa

muija(miksei jätkäkin) on sakkolihaa jos on liian nuori,alaikäinen, ja ite oot täysi-ikäinen

porvari= rikas ökyporho paskiainen

• määritelmät

Varsinkin tuo jälkimmäinen huvitti minua kovasti.

Sakkoliha = alaikäinen, jonka panemisesta saat sakot, koska ole itse täysi-ikäinen

Porvari= http://fi.wikipedia.org/wiki/Porvari
        tosin teinikielessähän se voi tarkoittaa juuri tuota "rikas ökyporho paskiainen", koska mitäpä teinit mistään tietäisivät...

• Arski-Patteri

Mielestäsi siis suomalaisista yli puolet kannattaa "rikkaita ökyporhoja paskiaisia"?

• Anonyymi

Sakkolihan ikäraja on 16, ei 18.

Jälkimmäinen vastaus aivan säälittävä.

• Arski-Patteri

Porvari=oikeistolainen

Nimimerkin Laaa määritelmä sanasta porvari on teinimäisen naurettava.

• Nevahööd

Porvari = kauppias (voidaan tarkoittaa myös käsityöläistä). Kaupungissa asuva ammatinharjoittaja.

Ainakin alkuperäisen säätyjakoon perustuneen määritelmän mukaan.

• Sakkoliha on alaikäinen (tyttö) jonka kanssa seksin harrastaminen on laitonta. Esim. 15v muija ja 22v jätkä.
      Porvarit tarkoittaa rikkaita ihmisiä. Tuolla termillä varmaan viitataan myös heidän ahneuteen ja muihin huonoihin luonteenpiirteisiin.

• Anonyymi

Ei se sukupuolesta riipu. 16 vuotta täyttänyt ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa paitsi jos kyseessä on kaksi nuorta, joiden välillä ei ole suurta fyysistä eikä henkistä kypsyyseroa, siis ei 16-vuotiasta tuomita seksin harrastamisesta 15-vuotiaan kanssa.. Ei sukupuoli asiaa ratkaise onko sakkolihaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se sukupuolesta riipu. 16 vuotta täyttänyt ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa paitsi jos kyseessä on kaksi nuorta, joiden välillä ei ole suurta fyysistä eikä henkistä kypsyyseroa, siis ei 16-vuotiasta tuomita seksin harrastamisesta 15-vuotiaan kanssa.. Ei sukupuoli asiaa ratkaise onko sakkolihaa

Aloituksessa kysyttiin termistä sakkoliha ja sillä viitataan teinityttöön. Kai termiä voi käyttää molempiin sukupuoliin, en ole vain koskaan kuullu sellaista. En puhunut itse juridisesta asiasta vaan vain termistä.

• Anonyymi
        AIDZ kirjoitti:

Aloituksessa kysyttiin termistä sakkoliha ja sillä viitataan teinityttöön. Kai termiä voi käyttää molempiin sukupuoliin, en ole vain koskaan kuullu sellaista. En puhunut itse juridisesta asiasta vaan vain termistä.

Voi sillä viitata poikaankin. Ei saa alle 16-vuotiaan pojankaan kanssa aikuinen harrastaa seksiä, poika voi olla sakkolihaa kuten tyttökin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sillä viitata poikaankin. Ei saa alle 16-vuotiaan pojankaan kanssa aikuinen harrastaa seksiä, poika voi olla sakkolihaa kuten tyttökin

Laaa erehtyi siinä, että se raja olisi täysi-ikäisyyden raja. Ei ole waan kaksi vuotta alempi, 16.

Hyvä huomio on sekin, että sakkolihaa voi olla jo alle 16-vuotiaalle. Jos alle 16-vuotias NUORI sekaantuu itseään monta vuotta nuorempaan LAPSEEN, se on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Ja koska rikosoikeudellisen vastuun ikäraja on 15, on mahdollinen tapaus, jossa tuomitaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä aikuisen tapaan sellainen ihminen, johon monta vuotta vanhempi sekaantuja tuomittaisiin sen ihmisen hyväksikäytöstä.

• Anonyymi

porvari tarkoittaa oikeistopuolueen kuten Suomessa kokoomuksen kannattajaa. Ei ehdottomasti rikasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laaa erehtyi siinä, että se raja olisi täysi-ikäisyyden raja. Ei ole waan kaksi vuotta alempi, 16.

Hyvä huomio on sekin, että sakkolihaa voi olla jo alle 16-vuotiaalle. Jos alle 16-vuotias NUORI sekaantuu itseään monta vuotta nuorempaan LAPSEEN, se on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Ja koska rikosoikeudellisen vastuun ikäraja on 15, on mahdollinen tapaus, jossa tuomitaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä aikuisen tapaan sellainen ihminen, johon monta vuotta vanhempi sekaantuja tuomittaisiin sen ihmisen hyväksikäytöstä.

Suomen kansalainen ei ulkomaillakaan saa rikkoa Suomen seksuaalilainsäädäntöä. Sen sakkolihan raja on Ruotsissa 15, vuoden alempi kuin täällä. Mutta Ruotsissakaan ei esim. 30- , 110- tai 40-vuotias Suomen kansalainen saa olla sukupuoliyhteydessä 15-vuotiaaseen. Se ei Ruotsissa ole rikos mutta Suomessa olisi ja siksi sille Suomen kansalaiselle tulee Suomessa tuomio jos Suomen poliisi saa tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen kansalainen ei ulkomaillakaan saa rikkoa Suomen seksuaalilainsäädäntöä. Sen sakkolihan raja on Ruotsissa 15, vuoden alempi kuin täällä. Mutta Ruotsissakaan ei esim. 30- , 110- tai 40-vuotias Suomen kansalainen saa olla sukupuoliyhteydessä 15-vuotiaaseen. Se ei Ruotsissa ole rikos mutta Suomessa olisi ja siksi sille Suomen kansalaiselle tulee Suomessa tuomio jos Suomen poliisi saa tietää.

Ruotsi on menetetty.

• Anonyymi
        AIDZ kirjoitti:

Entä mihin se porvarin määritelmä perustui?

• Anonyymi
        AIDZ kirjoitti:

Ainakaan tuolla ei rajata pelkkiin tyttöihin sanan sakkoliha merkitystä:

https://urbaanisanakirja.com/word/sakkoliha/

• Anonyymi
        AIDZ kirjoitti:

Sakkolihan raja on 16, ei 18 paitsi poikkeustapauksissa kuten oppilaan ja opettajan tapauksessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      356
      1438
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      79
      987
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      84
      905
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      728
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      692
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      568
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      30
      567
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    13. 45
      547
    14. 32
      531
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      518
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      41
      492
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80