Lupaavimmat nuoret näyttelijät?

Posetiivi

Näinä henkilöpalvonnan lupaavina aikoina olis kiva virittää keskustelua, ketkä teidän mielestänne ovat kaikkein lupaavimpia nuoria suomalaisia näyttelijöitä? Ainahan on määrittelykysymys, kuka on nuori. Itse kolmekymppisenä olisin valmis laittamaan ikärajan n. 32-33:een. :)

Itse listaisin näkemäni perusteella lupaavimmiksi naisnäyttelijöiksi (naiset ensin) Laura Birnin, Minttu Mustakarin, Leena Pöystin ja Lotta Lehtikarin, ketkä nyt ensimmäisenä tulevat mieleen. Nopeasti perässä tulee Pamela Tola, ilman muuta.

Poijiista pitää nostaa esille Mikko Leppilampi, joka kiiltokuvamaisuudesta on oikeasti taitava näyttelijä, Lillania nyt johtava Pekka Strang, ehdottomasti Jani Volanen sekä Petteri Summanen.

En pidä listauksista, koska niin monta lahjakkuutta jää sen ulkopuolelle, mutta tässä muutamia.

50

9507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karoliina k.

      Mun mielestä ylivoimaisesti maan hienoin ja taitavin näyttelijä on Lahden kaupunginteatterista Tapani Kalliomäki. Näin juuri Rikos ja rangaistus esityksen Lahdessa. Kalliomäki oli AIVAN HUIKEA Raskolnikov! Paremmin ei vain yksinkertaisesti voi näytellä. Kalliomäki on ollut järjettömän hyvä myös kaikissa aikaisemmissa rooleissaan. Häntä oli ilo seurata myös Sibelius-elokuvassa, Hovimäessä ja Thilia thaliassa. Menkää katsomaan Rikos ja rangaistus niin ymmärrätte mistä puhun. Se roolityö ei selittelyjä kaipaa.

      • thea

        samaa mieltä olen kalliomäestä.Taitava ja monipuolinen näyttelijä!!!


      • nuppuli

        Mukava kuulla joskus,että löytyyhän muitakin hyviä näyttelijöitä maastamme kuin vain samat julkkisnäyttelijät.Olen myös Hovimäkeä seurannut ja kyllä Kalliomäki osaa näytellä.Myös Sibeliuksessa hän oli hyvä.Sekä Thiliassa hauska!Luin juuri,että toukokuussa alkaakin Hovimäestä uusinnat!Ehkäpä suuntaammekin seuraavaksi Lahden teatteriin katsomaan.


      • Matlena
        nuppuli kirjoitti:

        Mukava kuulla joskus,että löytyyhän muitakin hyviä näyttelijöitä maastamme kuin vain samat julkkisnäyttelijät.Olen myös Hovimäkeä seurannut ja kyllä Kalliomäki osaa näytellä.Myös Sibeliuksessa hän oli hyvä.Sekä Thiliassa hauska!Luin juuri,että toukokuussa alkaakin Hovimäestä uusinnat!Ehkäpä suuntaammekin seuraavaksi Lahden teatteriin katsomaan.

        Olisi kiva kuulla mitkä näytelmät ovat olleet mieleenpainuvia kuten karoliina ylisti Lahden teatterin Tapani Kalliomäen roolisuoritusta Rikoksessa ja rangaistuksessa.Asun Hesassa joten päätinkin varata liput suosittelemaasi Rikokseen ja rangaistukseen.Kalliomäki oli ainakin Hovimäessä hyvä.


      • KIITOS
        Matlena kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla mitkä näytelmät ovat olleet mieleenpainuvia kuten karoliina ylisti Lahden teatterin Tapani Kalliomäen roolisuoritusta Rikoksessa ja rangaistuksessa.Asun Hesassa joten päätinkin varata liput suosittelemaasi Rikokseen ja rangaistukseen.Kalliomäki oli ainakin Hovimäessä hyvä.

        Kävimme katsomassa Rikos ja rangaistuksen ja ei voi kuin ihmetellä Tapani Kalliomäen suoritusta pääroolissa Raskolnikovina.
        Kalliomäki
        oli
        koko esityksen
        2h.40min. lavalla
        joten varmasti jo fyysisestikin todella raskasta,mutta niin hyvin
        hän kyllä
        näytteli..KIITOS.


      • äiti

        Olemme tyttäreni kanssa ihastuneet ihanaan Tapani Kalliomäkeen.Kunpa olisi vain enemmän esillä,mutta ymmärtääkseni hän ei julkisuudesta välitä.Kävimme katsomassa Lahden teatterissa näytelmän Tärkeintä on olla aito jossa kalliomäki oli pääroolissa ja kyllä hauska oli.Syksyllä menemme katsomaan kehutun Rikos ja rangaistuksen niin taas näemme Tapanin!Kiva,että alkaa Hovimäki sarja uusintana!


    • mieshenk

      Samat naamat kaikissa uusissa leffoissa, eli ns. kärki on hyvin kapea, koska monet näyttelijät eivät saa tilaisuutta näyttää kykyjään kun aina on tarjolla leppilampi tai pääkkönen. Pahatpojat, matti, pahamaa jne... Loistavassa keisarikunnassakin oli just tuo pieni porukka valittu pääosiin.

      No sanon nyt vaikka sit miehistä kaksi.
      Tuomas Uusitalo
      Mikko Nousiainen

      naisista
      Marjaana Maijala
      Ria Kataja

      Mut nää nyt tuli vaan ekana mieleen.

    • ehdottomasti

      Oli loistava TYTTÖ SINÄ OLET TÄHTI -leffassa.

    • ulla

      Tapani Kalliomäki on ihana! Hieno näyttelijä!

      • kesätytteli

        Minäkin kyllä arvostan Kalliomäen näyttelijän lahjoja sillä hän on monipuolinen näyttelijä. lisäksi olen kuullut että hän on symppis kaveri jolla ei ole kihahtanut kehutkaan päähän!Ensi viikolla mukava alkaa seurata Hovimäkeä jossa hän on ihana Magnus.Tätini ilokseni ottikin juuri tänään minulle talteen Aamulehden liitteestä Tapanin haastattelun kun en itse ole Tamperelainen.Terveisiä paljon vain Tapanille jos sattuisit tämän lukemaan!!


    • Siru

      Olemme käyneet kaksi kertaa Lahdessa teatterissa ja Kalliomäki kyllä on tosiaankin hyvä näyttelijä.antaa kyllä kaikkensa Raskolnikovina rikoksessa ja rangaistuksessa.

    • lootus

      asun itse lahdessa ja voin kyllä kehua kaupunkimme lahjakasta taiteilijaa!
      on monipuolinen näyttelijä jolta karismaa kyllä löytyy..olen nähnyt sen monesti kaupungilla ja on kyllä mukavannäköinenkin!on kuulemma kotoisin tampereen läheltä lempäälästä ja on töiden perässä onneksi ajautunut kaupunkiimme!

    • campar

      Enpä aikaisemmin paljoa tiennyt koko näyttelijästä,mutta nyt olen kaksi kertaa nähnyt Kalliomäen Lahden teatterin lavalla ja todella karismaattinen näyttelijä.Oli hyvä mielestäni myös Hovimäki sarjassa ensin Magnuksena ja myöhemmin vielä vaativassa roolissa Felixinä.Lahtelainen kaverini sanoi joka on kassalla palvellut häntä monesti että tapani on jalat maassa tukevasti kulkeva ja ystävällinen aina ja onhan silmäniloakin.Suomen näyttelijöiden parhaimmistoa on kyllä Kalliomäki!

      • Scarletti

        Mä näin Tapanin Lahden kaupunginteatterissa Juhani Niskavuorena Niskavuoren nuoressa emännässä. Tapani oli älyttömän hyvä! Esitys sisältää aivan huikean Kalliomäen humalahulluus kohtauksen! Tapani oli todella taitava ja koskettava. Tosi äijä! Karismaa koko lavan täydeltä. Koko esitys oli muutenkin hieno. Suosittelen!!!


      • PUPU vm.82
        Scarletti kirjoitti:

        Mä näin Tapanin Lahden kaupunginteatterissa Juhani Niskavuorena Niskavuoren nuoressa emännässä. Tapani oli älyttömän hyvä! Esitys sisältää aivan huikean Kalliomäen humalahulluus kohtauksen! Tapani oli todella taitava ja koskettava. Tosi äijä! Karismaa koko lavan täydeltä. Koko esitys oli muutenkin hieno. Suosittelen!!!

        Todella koskettava oli kyllä Tapani Niskavuoressa. Tosi äijä, mutta ah niin herkkä!! Katsoin liikuttuneena tämän taitavan näyttelijän taitavaa työskentelyä. Suosittelen siis esitystä toisin sanoen. Luin jostain, että Tapania on mahdollisuus pian nähdä taas myös televisiossa ja leffassa. On kuulemma Tali Ihantala-elokuvassa ja parissa uudessa tv-sarjassa. Kivaa!!!


    • Loc

      Oon nähnyt Tapsa Kalliomäkeä eri rooleissa ja mielestäni ei paremmin varmasti kukaan voisi näytellä Rikos ja rangaistuksen Raskolnikovin roolia.Tapsa oli aivan uskomaton Raskolnikovina ! On kuulemma sotaleffassa Tali Ihantala joka leffateattereissa 6.12.On se kyllä renttumaisen hyvännäkönen suurine silmineen..
      Seuraavaksi mennään syksyllä teatteriin katsomaan Kalliomäkeä.Hyvää kesää!!

    • tanttu

      Olen itse Hesasta muuttanut Lahteen ja olen ennen käynyt hesassa ja tampereella teatterissa mutta aion kyllä tästä lähin käydä täällä lahdes koska täältähän löytyy todella hyviä monille vain aivan tuntemattomia näyttelijöitä.
      Kuulemma Kalliomäki on Lahden teatterin karismaattisin ja monipuolisin näyttelijä.Oli ainakin aivan uskomattoman vaikuttava Rikos ja Rangaistuksen Raskolnikovina.Raskas ja vaikea rooli ja hämmästelimme kun Tapani oli koko ajan näyttämöllä 2h 30 min!Huh..
      Hovimäessä oli myös hyvä ensin kilttinä Magnuksena ja sitten renttuna Felixinä.
      Oli myös toissakesänä Thilia Thaliassa jossa oli hauska ja Lahtihan sen onneksi voittikin: )
      Syksyllä mennään katsoon Niskavuori ja Kohtalona murha joissa Kalliomäki on päärooleissa.Poikaystäväni ei ennen ole pahemmin teatterissa halunnut käydä, mutta nähtyään rikos ja rangaistuksen suostuukin nyt lähtemään : )
      Hyvää kesää kaikille ja tervetuloa Lahden teatteriin !

    • åsa

      Mun mielestä suomalaisista parhaimmistoa ovat näyttelijät kai lehtinen,kalliomäki tapani sekä tommi korpela.karismaattisia,taitavia,arvostettavia äijiä!

      • Pippuri

        Kannattaa mennä katsoon Niskavuori jossa
        Kalliomäki näyttelee isäntää juhania.
        oli hieno näytelmä eikä pitkäveteinen mitä hieman pelkäsimme.
        Olen kolme kertaa käynyt Lahdessa katsomassa näytelmiä joissa on Kalliomaki näytellyt ja ei voi kuin kehua näyttelijäntaitoa.Eläytyy niin taitavasti ja Rikos ja rangaistuksen Raskolnikovina oli kyllä todella huippu hyvä.
        On näyttelemässä joulukuussa ensi-iltaan tulevassa Tali-Ihantala elokuvassa.Hyvää syksyä!


      • l.o
        Pippuri kirjoitti:

        Kannattaa mennä katsoon Niskavuori jossa
        Kalliomäki näyttelee isäntää juhania.
        oli hieno näytelmä eikä pitkäveteinen mitä hieman pelkäsimme.
        Olen kolme kertaa käynyt Lahdessa katsomassa näytelmiä joissa on Kalliomaki näytellyt ja ei voi kuin kehua näyttelijäntaitoa.Eläytyy niin taitavasti ja Rikos ja rangaistuksen Raskolnikovina oli kyllä todella huippu hyvä.
        On näyttelemässä joulukuussa ensi-iltaan tulevassa Tali-Ihantala elokuvassa.Hyvää syksyä!

        Netistä luin,että myös Kalliomäki Tapani näyttelee Koivusalon leffassa Täällä pohjantähden alla.On keskeisessä roolissa janne kivivuorena.
        Olen lahden teatterissa nähnyt hänet monta kertaa ja olihan sibeliuksessakin.
        Raskolnikovina teki uskomattoman roolisuorituksen.on kyllä monipuolinen ja hyvä näyttelijä, on vain tuntematon monille.Hieno asia,että Kalliomäki pääsee valkokankaallekin!


      • Oona
        l.o kirjoitti:

        Netistä luin,että myös Kalliomäki Tapani näyttelee Koivusalon leffassa Täällä pohjantähden alla.On keskeisessä roolissa janne kivivuorena.
        Olen lahden teatterissa nähnyt hänet monta kertaa ja olihan sibeliuksessakin.
        Raskolnikovina teki uskomattoman roolisuorituksen.on kyllä monipuolinen ja hyvä näyttelijä, on vain tuntematon monille.Hieno asia,että Kalliomäki pääsee valkokankaallekin!

        Oltiin lauantaina elokuvissa katsomassa Tali-Ihantalan ja siinä Tapani Kalliomäki näyttelikin yhtä majuria.
        Oli muuten hieno leffa, suosittelen!
        Lahden teatteriin menen tammikuussa kaverin kanssa ekaa kertaa katsoon kehuttua Kohtalona murha jossa Kalliomäki kuulemma kahdesssa eri roolissa.
        Sitä odotellessa..


      • Neiti H
        Oona kirjoitti:

        Oltiin lauantaina elokuvissa katsomassa Tali-Ihantalan ja siinä Tapani Kalliomäki näyttelikin yhtä majuria.
        Oli muuten hieno leffa, suosittelen!
        Lahden teatteriin menen tammikuussa kaverin kanssa ekaa kertaa katsoon kehuttua Kohtalona murha jossa Kalliomäki kuulemma kahdesssa eri roolissa.
        Sitä odotellessa..

        Pidän myös paljon Kalliomäestä! Oli loistava jo ekoissa Hovimäki jaksoissa ja etenkin Felixinä. Ei paha Tali-Ihantalassa. Vähän pienehkö rooli vaan. :) Lahdessa olen käynyt katsomassa ainakin Seitsemän veljestä ja Olgan. Harmittaa, että en ehtinyt Rikosta ja rangaistusta näkemään. :(


      • Tommi Koo

        ja kyllä kans Ville Vee.


    • pandali

      Olen nähnyt Kalliomäen Tapanin monessa näytelmässä ja onpa kyllä karismaa siinä miehessä täytyy myöntää!
      Syyskuussa mennään katsomaan Lahteen Peer Gynt missä Tapani on pääroolissa.
      sitä odotellessa hyvää syksyä kaikille:)

      • N.u.

        Käytiin Lahdessa katsomassa ensi-illassa Peer Gynt ja enpä usko että kukaan voisi paremmin näytellä sitä roolia kuin Kalliomäki Tapani.Uskomattoman hyvin näytteli vaativan roolinsa.Hatunnoston arvoinen suoritus häneltä.Karismaattinen näyttelijä todellakin on.


    • Ewa

      Meidän mielestä Lahden teatterin Kalliomäki on todella taidokas näyttelijä.Karismaattinen mies!

    • c.h

      Eipä kukaan voisi varmaan paremmin näytellä Peer Gyntiä kuin näyttelijä Kalliomäki Tapani.Oli aivan uskomaton Peerin roolissaan!Raskas rooli kuin mikä ja oli koko ajan vielä lavalla.Lahjakas näyttelijä

    • l.h

      Näin,että Tapani Kalliomäki on ehdolla vuoden parhaaksi näyttelijäksi,onpa hienoa! nyt äänestämään vain.ainakin lippupisteen sivulta löytyy äänestys.

    • lumienkeli

      On kyllä todella hieno juttu, että Tapani Kalliomäki on ehdolla vuoden teatteri näyttelijäksi.Olen itse lahtelainen ja nähnyt Tapanin lavalla vuosien varrella ja sen perusteella on kyllä paikkansa äänestykseen todellakin ansainnut.Lahjakas ja karismaattinen!Viimeksi Peer Gyntin roolissaan oli aivan uskomattoman hyvä.

      • R-L

        Luin,että Hovimäen viimeinen kausi alkaa tulla uusintana 20.5 ke klo 21=) Siinä Kalliomäki pääroolissa Felixinä.Täytyytpä nyt katsoa,kun en viimeksi nähnyt!


      • sari 24v
        R-L kirjoitti:

        Luin,että Hovimäen viimeinen kausi alkaa tulla uusintana 20.5 ke klo 21=) Siinä Kalliomäki pääroolissa Felixinä.Täytyytpä nyt katsoa,kun en viimeksi nähnyt!

        Syksyllä Tapsa on Lahdessa mukana näytelmissä Viisas Neitsyt, Kuin ensimmäistä päivää ja Rosa Ruusunen. Kaikki katsomaan. Minäpä pääsin vapun alla Tapsan jutulle ravintolassa Lahdessa. Hauska ja tosi ystävällinen !! Ja se on komea mies, mutta taitaa olla varattu... hih


      • .....
        sari 24v kirjoitti:

        Syksyllä Tapsa on Lahdessa mukana näytelmissä Viisas Neitsyt, Kuin ensimmäistä päivää ja Rosa Ruusunen. Kaikki katsomaan. Minäpä pääsin vapun alla Tapsan jutulle ravintolassa Lahdessa. Hauska ja tosi ystävällinen !! Ja se on komea mies, mutta taitaa olla varattu... hih

        Vai on se Tapsa varattu, onhan tässä vähän sellaista epäiltykin :D Taitaa olla tiedossa sekin että kenelle.


      • Hanna L.
        sari 24v kirjoitti:

        Syksyllä Tapsa on Lahdessa mukana näytelmissä Viisas Neitsyt, Kuin ensimmäistä päivää ja Rosa Ruusunen. Kaikki katsomaan. Minäpä pääsin vapun alla Tapsan jutulle ravintolassa Lahdessa. Hauska ja tosi ystävällinen !! Ja se on komea mies, mutta taitaa olla varattu... hih

        Minä pidän erityisesti Joose Mikkosesta. Syksyn My Fair Ladyyn hän sai Henry Higginsin roolin. Hän on myös Inishmannin rampa. Ensinäytäntökausi alkaa lupauksia herättävästi. Joose on sitten minun. Joose oli Vaasan viisaassa neitsyeessä pyssy Risto, jonka ohjasi muuten Mikko Roiha. Täällä Pohjantähden alla hän oli Kivivuoren Janne. Joose myössanoi: - Juhlimaan kuin viimeistäpäivää. Tulitikkukuninkaassa.
        Naisnäyttelijöistä erityisesti Hanna Julin, Anna Lipponen ja Usva Kärnä ovat suosikkejani.


    • löytyy mutta

      yksi on tehnyt vaikutuksen minuun: Antti Luusuaniemi. Niin suomalaisen näköinen, vaalea ja on niin hyvä ja rooleissaan...hurmaa, charmikas...

    • Halttunen.

      Seppo on kova, huikea koomikko.

      • E.M. Helsinki

        Kävimme katsomassa lahdessa näytelmän Kuin ensimmäistä päivää jossa Tapani Kalliomäki näytteli kaksoisrolitusta.Molemmista roolisuorituksista kyllä hienosti selvisi ja Kalliomäessä vain on se luontainen lahjakkuus ja karisma, kun olen monessa näytelmässä hänet jo nähnyt lavalla.
        Hienoa Lahden teatteri!


      • Mervi27
        E.M. Helsinki kirjoitti:

        Kävimme katsomassa lahdessa näytelmän Kuin ensimmäistä päivää jossa Tapani Kalliomäki näytteli kaksoisrolitusta.Molemmista roolisuorituksista kyllä hienosti selvisi ja Kalliomäessä vain on se luontainen lahjakkuus ja karisma, kun olen monessa näytelmässä hänet jo nähnyt lavalla.
        Hienoa Lahden teatteri!

        Lahden teatterin huippuesitys. Menkää katsomaan. Saa itkeä ja nauraa. Tapani Kalliomäki tekee taas aivan uskomattoman roolin. huh huh. Käsittämätöntä. Tapsa on nam nam. Vielä mä sen pyydystän...katsotaan vaan ;)


    • just older

      Nuoria lupaavia näyttelijöitä Suomesta?

      Ainakin Pihla Viitala ja Samuli...ei muista nimeä, mutta tämä käskyn parivaljakko on ihan kärkipäästä. Samuli Vauramo hänen nimensä taitaa olla.

      Pihla Penttilä on aina hyvä. Minttu Mustakallio on paras komedienne vuosiin. Lasketaanko Minna Haapkylä nuoreksi? Hän on ihan Euroopan parhaimpia naisnäyttelijöitä. Juho Milonoff pystyy näyttelemään komediaa, vakavampaa draamaa, mitä vaan varmaan. Kristiina Kososessa on potentiaalia samoin Laura Birnissä, tosin eivät vielä ole täysin minua vakuuttaneet, mutta ehkä?

      Iina kuustonen...loistava ainakin ns. Bitchin rooleissa.

      • Syyssade-80

        Vaikka Kalliomäki Tapani onkin tuntematon näyttelijä monille niin kyllä on hän on ehdottomasti Suomen näyttelijöiden parhaimmistoa.Hän on muuntaumiskykyinen,lahjakas ja karismaattinen sekä komeakin vielä=)
        monessa eri roolissa hänet olen Lahden teatterissa nähnyt.Peer Gyntin roolissa oli loistava!


      • wilma neiti
        Syyssade-80 kirjoitti:

        Vaikka Kalliomäki Tapani onkin tuntematon näyttelijä monille niin kyllä on hän on ehdottomasti Suomen näyttelijöiden parhaimmistoa.Hän on muuntaumiskykyinen,lahjakas ja karismaattinen sekä komeakin vielä=)
        monessa eri roolissa hänet olen Lahden teatterissa nähnyt.Peer Gyntin roolissa oli loistava!

        Näyttelijä selvää ykköskaartia maassamme, mutta ei pidä itsestään meteliä keltaisen lehdistön sivuilla. Suuremmalle yleisölle ehkä tuntemattomampi tästä syystä. Näytellyt kuitenkin Hovimäki sarjan pääroolia (tuplarooli). Muistaakseni ainakin elokuvissa Sibelius, Tali-Ihantala ja tulevissa Pohjantähti elokuvissa. Olen nähnyt hänet myös monissa sarjoissa ja tv-elokuvissa. Tosi hyvä näyttelijä. Ihana katse. Sielukkaat silmät. Jämerän oloinen kaveri, jonka jokainen roolityö minkä olen nähnyt on ollut yllätyksellinen ja vinkeällä tavalla hauska. Menee kuulemma tosi syvälle rooleihinsa (mitä se sitten tarkoittaakin.) Eikä sen bodya oo ihan kauheata tuijottaa. Siis ihana näköinen huippu taitava näyttelijä.


      • v.o
        wilma neiti kirjoitti:

        Näyttelijä selvää ykköskaartia maassamme, mutta ei pidä itsestään meteliä keltaisen lehdistön sivuilla. Suuremmalle yleisölle ehkä tuntemattomampi tästä syystä. Näytellyt kuitenkin Hovimäki sarjan pääroolia (tuplarooli). Muistaakseni ainakin elokuvissa Sibelius, Tali-Ihantala ja tulevissa Pohjantähti elokuvissa. Olen nähnyt hänet myös monissa sarjoissa ja tv-elokuvissa. Tosi hyvä näyttelijä. Ihana katse. Sielukkaat silmät. Jämerän oloinen kaveri, jonka jokainen roolityö minkä olen nähnyt on ollut yllätyksellinen ja vinkeällä tavalla hauska. Menee kuulemma tosi syvälle rooleihinsa (mitä se sitten tarkoittaakin.) Eikä sen bodya oo ihan kauheata tuijottaa. Siis ihana näköinen huippu taitava näyttelijä.

        Kävimme katsomassa Lahden teatterissa näytelmän Kuin ensimmäistä päivää missä näyttelijä Tapani Kalliomäki näytteli hauskasti ja vakuuttavasti sudanilaista.Hänellä ei kyllä ole näytelmässä kaksoisroolitusta kuten joku maininnut aikaisemmassa viestissä.Suosittelen näytelmää!


    • Baol

      Samuli Vauramo.
      Naisista ei tule nyt ketään mieleen, yhtä surkeita kaikki...

      • ylppö

        Joo Tapani Kalliomäki ja sitten Hannu-Pekka Björkman, Kari Heiskanen ja Riia Kataja sekä Kari Hietalahti.


      • hetu 30v.
        ylppö kirjoitti:

        Joo Tapani Kalliomäki ja sitten Hannu-Pekka Björkman, Kari Heiskanen ja Riia Kataja sekä Kari Hietalahti.

        Missä päin Lahtea Tapsa Kalliomäki asuu? Tietääkö joku? On vapaa vai varattu ?? Missä siihen on paras mahdollisuus Lahdessa törmätä? Jos joku salapoliisi tietää niin kertokoon!


    • rangeen

      Janne Virtanen näistä nuoristamiehistä on paras ja tietenkin ne hymyä pyllyyn näyttelijät.

      • Joni G.

        kyllä katsoa Koivusalonkin elokuvia sillä ovat hyviä.Sibelius oli todella hyvä ja aion kyllä mennä leffaan katsomaan koivusalon Täällä pohjantähden alla.Tapanin ihailijoiden ainakin se kannattaa mennä katsomaan kun luin,että Tapani Kalliomäki näyttelee elokuvassa Janne Kivivuorta.Suomessa löytyy kyllä taitavia näyttelijöitä ja tuntuukin,että ne lahjakkaimmat löytyvät teatterin lavoilta eikä tv:stä ja pysyttelevät poissa julkisuudesata kuten esim.T.Kalliomäki.


      • Helena V.
        Joni G. kirjoitti:

        kyllä katsoa Koivusalonkin elokuvia sillä ovat hyviä.Sibelius oli todella hyvä ja aion kyllä mennä leffaan katsomaan koivusalon Täällä pohjantähden alla.Tapanin ihailijoiden ainakin se kannattaa mennä katsomaan kun luin,että Tapani Kalliomäki näyttelee elokuvassa Janne Kivivuorta.Suomessa löytyy kyllä taitavia näyttelijöitä ja tuntuukin,että ne lahjakkaimmat löytyvät teatterin lavoilta eikä tv:stä ja pysyttelevät poissa julkisuudesata kuten esim.T.Kalliomäki.

        Suosittelen Lahden teatterin näytelmää Puhdistus missä Tapani Kalliomäki tekee erinomaisen suorituksen ja näytelmän kaksi naisnäyttelijää Pitkämäki ja Huhtamaa ovat myös todella hyviä rooleissaan.


      • Autumng
        Helena V. kirjoitti:

        Suosittelen Lahden teatterin näytelmää Puhdistus missä Tapani Kalliomäki tekee erinomaisen suorituksen ja näytelmän kaksi naisnäyttelijää Pitkämäki ja Huhtamaa ovat myös todella hyviä rooleissaan.

        Olimme katsomassa Pohjantähti 2. osan ja Kalliomäellä oli iso rooli Janne Kivivuorena.
        Sopi rooliin todella hyvin ! Kannattaa mennä katsomaan.


      • Tädit Salosta
        Autumng kirjoitti:

        Olimme katsomassa Pohjantähti 2. osan ja Kalliomäellä oli iso rooli Janne Kivivuorena.
        Sopi rooliin todella hyvin ! Kannattaa mennä katsomaan.

        Kannattaa mennä katsoon Lahden teatteriin näytelmä Täti ja minä.
        Hieno, erilainen näytelmä joka pistää miettimään. Tapani Kalliomäki on pääroolissa ja hän on roolissaan sekä hauska että koskettava.
        En tiennyt aiemmin näyttelijästä juuri mitään, mutta tässä roolissa ainakin vakuutti meidät täysin lahjakkuudellaan.
        Kalliomäkin on äänessä koko näytelmän ajan sillä tädin rooli on olla hiljaa lähes koko näytelmän. Pitkiä monologeja ja jäimme vain ihmettelemään miten T. Kalliomäki voi muistaa kaikki vuorosanansa ja pystyy heittäytymään niin täysin rooliinsa sisään. Hyvä näytelmä !


      • FloWer
        Tädit Salosta kirjoitti:

        Kannattaa mennä katsoon Lahden teatteriin näytelmä Täti ja minä.
        Hieno, erilainen näytelmä joka pistää miettimään. Tapani Kalliomäki on pääroolissa ja hän on roolissaan sekä hauska että koskettava.
        En tiennyt aiemmin näyttelijästä juuri mitään, mutta tässä roolissa ainakin vakuutti meidät täysin lahjakkuudellaan.
        Kalliomäkin on äänessä koko näytelmän ajan sillä tädin rooli on olla hiljaa lähes koko näytelmän. Pitkiä monologeja ja jäimme vain ihmettelemään miten T. Kalliomäki voi muistaa kaikki vuorosanansa ja pystyy heittäytymään niin täysin rooliinsa sisään. Hyvä näytelmä !

        Olen nähnyt Tapani Kalliomäen useasti niin teatterin lavalla kuin Lahdessa vapaa-ajalla ja hänessä on kyllä karismaa ja miehekkyyttä.
        Viimeksi näin Tapanin pääsiäisenä Jeesuksen roolissa Lahdessa ja oli vaikuttava.
        Nappivalinta Jeesuksen rooliin. Hienoa että saimme Lahteen niin hienosti toteutetun näytelmän ja onneksi sääkin suosi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe