Tämä palsta on muuttunut viime aikoina kovin riitaisakasi. - Olenkohan minä nyt ihan väärässä, kun minusta tuntuu, että aikaisemmin palsta oli paljon sopuisampi ja monipuolisempi?
Täältä on kokonaan häipynyt joitakin hyviä kirjoittajia. Minä muistan ainakin nikin "TaidenmaalariN". Hänellä oli hyviä tekstejä. Ehkä hän nykyisin kirjoittaa vieläkin jollakin toisella nikillä, en tiedä.
Ja kokonaan on häipynyt sympaattinen kirjoittaja, jonka nikkiä en enää muista. Hän asui Kanadan länsirannikolla.
Kuvittelenko minä vain, vai onko tosiaan niin, että palsta on sävyltään muuttunut?
Mistä johtunee?
21
1495
Vastaukset
- Ruustiinna
Minulle tuli täysin yllätyksenä että minua luullaan mieheksi. Ei tätä aikuisten palstaksi uskoisi kukaan. En tiedä minkälainen palsta on ennen ollut.
- animattiN
Minäkin olen homo ja taatto. hih meidän kanssa. :))
- nna polo
elä sure eikös ole aika mukavaa kun sinua ei tunnisteta ja saat olla kumminkin oma ittes anna ihmisten arvuutella sukupuoltasi sana ei kipua ainakaan ulkoista tee ja näitä juttuja ja vieraiden kommentteja kannattaa lukea pilke silmässä jotta ei oma identittetti kärsi
Ota hupina vaan - Ruustiinna
nna polo kirjoitti:
elä sure eikös ole aika mukavaa kun sinua ei tunnisteta ja saat olla kumminkin oma ittes anna ihmisten arvuutella sukupuoltasi sana ei kipua ainakaan ulkoista tee ja näitä juttuja ja vieraiden kommentteja kannattaa lukea pilke silmässä jotta ei oma identittetti kärsi
Ota hupina vaanOlen nainen. Löytyy tissit ja vaot, mutta ei munia kiinnittyneenä jalkojen välistä. :)
- kunjo arvuuttaa
Ruustiinna kirjoitti:
Olen nainen. Löytyy tissit ja vaot, mutta ei munia kiinnittyneenä jalkojen välistä. :)
meinasin kysyä jotta nukutko yhtä hyvin kuin minä
siis munat jalkojenvälissä
arvaa kumpi olen - Pirre*
kunjo arvuuttaa kirjoitti:
meinasin kysyä jotta nukutko yhtä hyvin kuin minä
siis munat jalkojenvälissä
arvaa kumpi olen.............
- on kyllä
muuttunut onkohan ihmiset jotenkin resaantuneita ja purkavat tylsyyttään täällä taitaa jotenkin johtua tästä pitkästä pimeästä kaamosajasta jotta jokainen tekee tikusta asiaa jotta saa kiukutellä ja äristä tai paljon semmosia joilla ei ketään kelle itseänsä purkaa
Mutta odotetaan aurinkoisia aikoja kevättä kohti humisten matkataan- Marion.T
Mikä sen ihananpaa.
Ei täällä kannata äksyillä enää.
Kyllä minä nykyisin lähden ennemmin pois kun vastaan typeriin ilkeilyihin. - Pirre*
en ole kiukutellut, eikä optimisti - orvokkikaan ole..:)
- täällä
seksist ämutta kun se kiellettiin niin ei keksitä enää mitään. Saiskohan siitä seksistä taas alkaa puhumaan niin virkistyis tää palstakin? Ootetaan nyt kun vappu tulee niin silloin viimestään mahlat alkaa virrata joka päästä:DD
- sairaslomallani
muutaman viikon ajan. Aika outoa käyttäytymistä aikuisilta (40 - 50 --) ihmisiltä. Toisten mielipiteitä ei juurikaan kunnioiteta. Tälläisiako nämä ihmiset ovat myös työ-, siviilisuhteissa...?
Lähden aamulla töihin. Hyvää jatkoa ja enemmän hyvää tahtoa kaikille. - Samaa mieltä
Jotenkin tuntuu, että tästä on tullut "leikkikenttä". Vähän aikaa seuranneena en osaa sanoa tarkemmin, mutta vielä muutama viikko aikaa oli parempi keskustella. Mutta ihmiset muuttuu, ehkä tarvis yrittää pysyä mukana. Aina ei vain osaa.
- TuuliS
Oli pitkään eräs hauska lintuketju,oli Emut ja käet sun muut,missä lienevät...lintu pandemia varmaan tappanut.Sitä oli niiiin hauska lukea! Kaipaan!
- lintuketju!
TuuliS kirjoitti:
Oli pitkään eräs hauska lintuketju,oli Emut ja käet sun muut,missä lienevät...lintu pandemia varmaan tappanut.Sitä oli niiiin hauska lukea! Kaipaan!
Nykyäänhän täällä ei enää vastailla muihin kuin riitelyaloituksiin?
- Always/siivekkeellinen
TuuliS kirjoitti:
ärsytti se siivekkäiden ketju!
haluavat purkaa omaa pahaa oloaan ja ehkä oikeiden ihmissuhteiden puuttuessa - tai niiden ollessa solmussa - haluavat täällä hyökkäillä henkilökohtaisuuksin toisten kirjoittajien kimppuun.
Saattaa olla, että heille virtuaalipersoona kirjoitusten takana on tärkeämpi kuin itse tekstin sisältö. Jos he saavat energiansa riitelemisestä, sitä voi ihan turvallisesti yrittää tehdä näillä palstoilla - varsinkin ellei oikeita riitelykavereita ole lähistöllä. On tietysti surullista, jos he onnistuvat oikeasti pahoittamaan jonkun heikolla itsetunnolla varustetun mielen. Olisi hyvä muistaa, ettei kukaan täällä voi toista oikeasti tuntea. Ilkeydet kohdistuvat aina kuviteltuun persoonaan, eivät oikeaan ihmiseen.
Kiihkeäkään väittely tai eri mieltä oleminen eivät loukkaa. Kun ihmiseltä loppuu "panokset", hän usein yrittää siirtyä henkilökohtaisuuksiin. Niinhän pienet lapsetkin tekevät: kun sanat loppuvat, otetaan nyrkit avuksi.
Ehdotan, että jatkamme keskustelua, emmekä suostu provosoitumaan. Jätetään harmistuttavat jutut omaan arvoonsa. Sallitaan niiden kirjoittajille, se tyydytys, jonka se toivottavasti heille itselleen tarjoaa.
Me kaikki yhdessä luomme tämän palstan ja sen sävyn. Joukon heterogeenisyys on mielestäni myös sen rikkaus. Missä muualla voisimme "kohdata" näin erilaisia ihmisiä ja kuulla heidän ajatuksiaan.
Tämä ongelma (jos se on ongelma) tuskin poistuu siitä keskustelemalla, mutta voimme omalta osaltamme yrittää käynnistää keskusteluja niistä aiheista, jotka meitä kiinnostavat. Niitähän riittää - ja jatkuvasti tulee lisää uusia.
Aurinkoista viikkoa sinulle ja kaikille jotka jaksoivat lukea saarnani.;)- miksi niin moni
entinen mukava vakinikki on hävinnyt täältä?
- celine3
on mennä henkilökohtaisuuksiin ja alkaa haukkua jotain toista kirjoittajaa, jonka kanssa on eri mieltä asioista.
Itse voi ilmaista oman mielipiteensä, tarvitsematta sanoa esimerkiksi että "olet ällöttävä", vaikka ei tunne tuota "äälöttävää" ollenkaan.
Mielestäni täällä palstalla on vaikea keskustella aikuisten tavalla. Joko kirjoittajissa on joitakin hyvin nuoria, tai muuten lapsen asteelle jääneitä.
Yksi kummallisuus on mielestäni se, että kun joku uusi nimimerkki tulee mukaan, niin entisistä jotkut toimivat niinkuin lapset hiekkalaatikolla: Tämä on meidän hiekkalaatikko ja sinä et saa tänne tulla.
Pontevimmat pikku hiekkalaatikkokunkut ovat myöskin niitä, joilla ei ole nimimerkkiä, vaan joku sana, jota käyttävät nikkinään.
Vakinikillään kirjoittavat eivät yleensä alennukkaan käyttäytymään hyökkäävästi, elleivät sitten huutele sieltä nurkan takaa, tai puskasta. - Marion.T
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
- aivan totta
mitä kirjoitit. Itsekin olen saanut kuulla täällä olevani ruma, hyljeksitty, yksinäinen, köyhä, vanha, rupsahtanut,kateellinen, monisairas, vanhapiika, en nyt keksi enempää:)))
- niin ja
aivan totta kirjoitti:
mitä kirjoitit. Itsekin olen saanut kuulla täällä olevani ruma, hyljeksitty, yksinäinen, köyhä, vanha, rupsahtanut,kateellinen, monisairas, vanhapiika, en nyt keksi enempää:)))
vielä huorakin !!:DDDDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4101189- 641096
- 61842
- 61785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,16682- 71664
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26653
- 59628