Osaaks joku kertoo miten Harry Potter ja Viisasten kivi pc pelissä tapetaan se Voldemort. Mä oon jumittunu siihen kohtaan ja haluisin päästäkki sen joskus läpi.
Vastaukset 7
- puzzel
En muista oikeen hyvin enää, siitä on n. 5 vuotta kun pelasin. Mutta joku yksinkertainen ongelmanratkaisu siinä oli niinkuin aina tällaisissa peleissä. Olikohan se niin että piti kaataa niitä pylväitä sen voldemortin päälle ja sitten tehdä jotain loitsuja sen peilin kautta.
- Anime-Man
otsikko
- Anime-Man
Voldemorttia ei "tapeta" Viisasten Kivessä.
- niin mutta ,..
Mutta Prof. Orave Tapetaan
- jumissa
niin minulla on se harry potter ja viisasten kivi ps2 pelin ja oon jumis siin ku ekan kerran pitää sille kalkarokselle kerätä niit aineit niin mistä sen keskimmmäisen saa ( ku oon jo keränny ns. läjän ja liljan) ku siel puutarhas en osaa avata niit saksiverhoi, yhen polun edes on kalterit ja yks ovi ei aukee niin onks täs joku jippo tai vihje jota en tajuu???
- jumittaa
mistä sä löysit sen läjän?
- aijjaakaasi
jumittaa kirjoitti:
mistä sä löysit sen läjän?
Sehän on ihan huono koko peli kus eon pc:lle ja se Harry on nii rasittavan pien =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600