Mikä tämä savolaisjuttu on,kun olen ihan
pihalla.ihmettelen vaan kun se mainitaan
joka keskustelussa.
Kertokaa.
11
1188
Vastaukset
- savvoolainen
savolaiset ovat suomen alkuperäiskansaa jotka asustavat suomen itäosissa ja jaksavat kirjoitella tänne palstalle
- Rotukansoo
Iha oot oekeessa!Tänne on nii mukavata kirjottoo,tulloopahan savolaesettii kaekille tutuks.Myö ollaa mukavata porukkoo kaek ja kyl myö ahkerast seurattaa tätä palstoo ja jaksetaa myö kirjotellakkii.
- huono soomi
Rotukansoo kirjoitti:
Iha oot oekeessa!Tänne on nii mukavata kirjottoo,tulloopahan savolaesettii kaekille tutuks.Myö ollaa mukavata porukkoo kaek ja kyl myö ahkerast seurattaa tätä palstoo ja jaksetaa myö kirjotellakkii.
poho sinä vaan hoono soomi me e hjummartaa sinu kieli. Tule ottooo voeeta leipös pualle
- savolaaene
Rotukansoo kirjoitti:
Iha oot oekeessa!Tänne on nii mukavata kirjottoo,tulloopahan savolaesettii kaekille tutuks.Myö ollaa mukavata porukkoo kaek ja kyl myö ahkerast seurattaa tätä palstoo ja jaksetaa myö kirjotellakkii.
Mukavatahan tää on kattoa mitä paskoo työ täällä jauhatte!Myö otetaa kaekki vaa lupsakasti vastaan.
- oikean unelman:
savolaiset, jotka asustaisivat maamme itäosissa. Vain siellä.
Suomi kun asutettiin aikoinaan, uralintakaa tulivat. Laiskin porukka, ne karjalaiset jäivät siihen itärajalle. Tuli vastaan tien viitta ja siinä luki: Savo, niinpä kaikki lukutaitoiset sinne kääntyivät......
- Passoo tulla!
huono soomi kirjoitti:
poho sinä vaan hoono soomi me e hjummartaa sinu kieli. Tule ottooo voeeta leipös pualle
Siulta ei oo kysytty mittää!Tuu siä käppänä tänne savvoon,ni otatkii sit turpaas ja oekee sakin hivutuksella.Suatat suaha siä sitä leipöö ja voetakkii jos ossoot oekee meitä mielistellä.
- kalakukko.
Passoo tulla! kirjoitti:
Siulta ei oo kysytty mittää!Tuu siä käppänä tänne savvoon,ni otatkii sit turpaas ja oekee sakin hivutuksella.Suatat suaha siä sitä leipöö ja voetakkii jos ossoot oekee meitä mielistellä.
Tietänneekö tuo pullamössökansa miltä se voe ja leipä ees maistuu??Sakin hivutuksella vua rohkeesti kokkeilemmaa!Taekka väkisi työnnettää kalakukkova kituksii!
- ................
Muutama rivi alaspäin aihe frysari ja palvelu...,vastaus löytyy kyllä.
- Varaa oma nimimerkki
Soku Savolainen nainen yritti ostaa Frysarilla Kamppulan itselleen. Porvoolaiset ei kuitenkaan halua luopua gamppulasta, tästäkös tämä neiti sitten kimpaantui..
- Hoh
Soku Savolainen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693