Hierojalla

Juulia

Tämä tarina on pelkkä tarina ja oma fantasiani.

Olin varannut ajan hierojalta heti aamuksi, sillä tunnollisena työntekijänä en halunnut uhrata työaikaani omien etujen saamiseksi. Hyvä ystäväni oli suositellut kyseistä hierojaa eikä suotta, sen sain huomata.

Hän pyysi minua riisumaan vaatteeni sermin takana ja sen jälkeen siirtymään hierontapöydälle vatsalleni. Hän oli hyvin kaunis reilu kolmekymppinen urheilullisen näköinen nainen, juuri kuten minä itsekin. Makasin täysin alastomana hierontapöydällä, kun hän laittoi lämpimän pyyhkeen ylä- ja alaselälle sekä pakaroille. Sain levätä ja rentoutua lämpimien pyyhkeiden alla viitisen minuuttia, kunnes hän tuli takaisin.

Hän otti ylimmän pyyhkeen pois ja levitti käsillään hierontaöljyä hartioilleni. Ihanan voimakkaat, mutta hellät kädet hieroivat jännittyneitä lihaksiani. Sormet löysivät herkimmät pisteeni ja sai minut inahtelemaan nautinnosta. Yllätyksekseni huomasin pimppani kostuvan, vaikka hän hieroi vain hartoitani. Ilmeisesti rentouduin vain niin hyvin, että kiihotuin hieman. Kostuminen sai aikaans en, että ajattelin, miltä hänen kätensä tuntuisivat jalkovälissäni, rinnoillani ja pakaroillani. Tämä vain lisäsi kosteutta nivusissani.

Hieroja siirtyi alemmaksi ja siirsi lämpimän pyyhkeen hartoilleni, paljastaen samalla alaselkäni. Ihana tunne jatkui ja huomasin ajattelevani hänen kosketustaan sinne yhä uudestaan ja uudestaan. Sitten tapahtui s, mitä olin o hieman odottanutkin. Hän poisti pyyhkeen pakaroideni päältä ja levitti hierontaöljyä niille. Hänne kätensä koskettaessa pyöreitä pakaroitani voihkaisin varsin kovaan ääneen ja pakarani jännittyivät hetkellisesti. Hän pyysi m inua vain rentoutumaan ja nauttimaan. Ajattelin mielessäni, että tietäisipä vaan kuinka nautinkin. Käsien hieroessa pakaroitani määrätietoisesti ja voimakkaasti, tunsin klitorikseni turpoavan ja haluni kasvavan aivan uskomattoman paljon. Väillä hänen kätensä kävi "vaarallisen" lähellä häpyäni ja ynähdin nautinnosta joka tahtomattani. Hänen kätensä jatkoivat matkaa takareisilleni ja viihtyivätkin niillä varsin pitkään. Jälleen hänen kätensä liukuivat todella läheltä häpyäni ja mielestäni kädet liukuivat nyt hitaammin ja määrätietoisemmin häpyni lähellä. Ajattelin mielikuvitukseni ja haluni tekevän minulle tepposet.

Pimppini oli aivan märkänä ja kauhukseni hän pyysi minua kääntymään selälleni. Enhän minä halunnut hänelle näyttää kiihottumstani, sen piti olla mun oma pikku leikkini itseni kanssa. En kuitenkaan voinut olla kääntymättä ja tiesin, että hän huomaisi heti kostuneen täysin paljaan häpyni, jos vilkaisisi sinne. Hän pyysi minua nostamaan toisen jalan koukkuun ja siirtyi jalkopäähäni. Hänellä oli nyt täysin avoimet näkymät suoraan märälle pimpilleni. Hän otti toisen jalkani kainaloonsa ja vei sitä hieman sivullepäin. Samalla hän pyysi minua levittämään koukussa olevaa jalkaani sivulle. Jostakin syystä en tuntenut minkäänlaisia estoja, vaan avasin jalkani ja tunsin kuinka häpyhuuleni avautuivat kuin lumpeen terälehdet.

Hän hieroi pitkin ja voimakkain vedoin pohjettani polveani kohti. Hän toisti saman toiselle jalalleni kunnes otti molemmat jalkani yhtäaikaa kainaloihinsa, ollen itse jalkojeni välissä. Samat liikket pohkeilleni yhtäaikaa ja sen jälkeen hidas ja nautinnollinen taivutus sivuille jalat koukistettuina. Olin hänen edessään täysin avoimena ja totaalisen märkänä ja kiihottuneena. Silmät suljettuina toivoin ja kuvittelin hänen painavan kasvonsa pillulleni ja antavan minulle täydellisen orgasmin. Jalkani ollessa levitettyinä hän hieroi sisäreisiäni ja hänen kätensä liukuivat koko ajan lähemmäksi sitä mitä halusin. Kun hänen kätensä olivat aivan häpuhuulteni lähellä, liikahdin kuin tahattomasti ja hänen kätensä osui turvonneille ja kostuneille huulilleni. Tahtomattani voihkaisin ja avasin silmäni. Hän katsoi suoraan paljaaksi ajeltua jalkoväliäni ja näin hänen silmistään mitä hän halusi.

Sanoin olevani täydellisessä kiimassa ja kerroin, kuinka halusin hänen koskettavan minua sieltä. Hän ei sanonut mitään, vaan jatkoi hieromistani. Nyt hän nostijalkani koukussa vatsani päälle ja hieroi takareisiäni. Pilluni oli nyt täysin supussa, mutta hyvin näkyvillä ja kun hän painoi jalkani suorina kasvojani kohti, tunsin valtavan kuuman aallon vyöryvän ylitseni ja tajusin saavani valtavan orgasmin. Hän oli painanut kuuman ja tarkan suudelman klitorikselleni, saaden minut laukeamaan. Inisin ja voihkin varsin kovaäänisesti ja tilanetta ei helpottanut ainakaan se, että hän painoi suudelman klitorikselleni uudestaan ja uudestaan. Tunsin kuinka hänen sormensa hyväili häpyhuuliani ja liukui välillä niiden välistä kuin kurkaten sisääni. Kiemurtelin ihanan tunteen keskellä ja tajusin saavani pian uudestaan. Hänen ottaessa klitorikseni huultensa väliin ja imiessä sitä voimakkaasti samalla kielellään sitä kiusaten, räjähdin uudestaan. Orgasmin saavuttaessa huippunsa tunsin hänen työntävän pari sormeaan sisääni. Samalla hän asetteli yhtä sormeaan anukselleni, joka antoi helposti myöten. Orgasmin raivotessa sisälläni sain päällekkäisorgasmin. Sellaisen orgasmin joka vie tajunnan omalle uudelle tasolleen. Hänen sormiensa ollessa pepussani ja pillussani ja klitoriksen ollessa hänen käsiteltävänään, orgasmini saavutti ennen kokemattomat voimansa. Pääni heittelehti puolelta toiselle hakataen vasten hierontapöytää, vartatloni oli jännittynyt jokaista lihasta myöten ja selkäni oli jännittynyt kaarelle. Suustani kuului omituista ininän ja korkinan sekaista ulinaa ja pilluni supisteli uskomattoman voimakkaasti.

Viimein huomasin hengitykseni alkavan tasaantua ja silloin tajusin olevani jo vapaana hänen käsittelystään. Avasin silmäni ja näin kauniin hymyn kasvojeni edessä. Vein käteni hänen niskansa taakse ja vedin nuo kauniit kasvot omiani vasten ja painoimme huulemme vastakkain. Suutelimme pitkään ja kiihkeästi, kieltemme kisaillessa keskenään ja käsiemme hyväillessä toisiamme. Omat käteni seikkailivat hänen paitansa alla paljaalla selällä, etsin tietä alaspäin hänen valkoisten ohuiden kangashousujen alle. Sormeni löysivät tiukan kuminauhan, joka jousti käden lipuessa housuihin. Seuraavaksi sormet löysivät ohuen pikkuhousujen kuminauhan, joka joutui venymään käden uidessa vielä syvemmälle.

Viimein sormeni koskettivat pienen sängen peittämää häpykumpua ja pienen matkan jälkeen sormeni koskettivat märkää ja kuumaa lemmenpesää. Tunsin hänen ajellun pillunsa ja isot märät häpyhuulet. Sormeni sukelsi välittömästi häpyhuulten väliin, tutkien ja tunnustellen. Tunsin valtavan kokoisen klitoriksen, joka sai minut kiihtymään. Hyväilin klitorista ja sain hänet inisemään nautinnosta. Toisella kädellä aloin repiä paitaa hänen yltään ja hän itse avasti rintaliivinsä vapauttaen pienet ja terhakkaat rintansa eteeni.

Istuin hoitopöydän päällä käteni hyväillessä klitorista ja häpyhuulia. Samalla painoin kuuman suudelman hänen rinnalleen, napaten nännin suuhuni. Hänen nänninsä olivat kohtuuttoman suuret pieniin rintoihin nähden, mutta ne kiihottivat minua valtavasti. Saatuani nännin suuhuni, hän voihkaisi ja värähti voimakkaasti. Hän sanoi rintojensa olevan hyvin herkät käsittelylle. Toisella kädellä puristin ja hieroin rintaa ja samalla imin ja näykin hänen valtavaa kovaa nänniään. Käteni klitoriksella teki loput ja hän laukesi voimakkaasti kädelleni.

Hän riisui itsensä kokonana ja nousi päälleni kuusysiin. NÄin pystyimme hyväilemään ja nuolemaan toisiamme saaden kumpikin vielä valtavan ihanat orgasmit. Makasimme hetken hiljaa päällekkäin, kunnes ovikello soi. Hän totesi, että taitaa tulla seuraava asiakas. Kysyessäni, tekikö hän tämän kaikille asiakkaileen, hän vastasi, että vain yhdelle minun lisäkseni. Silloin tajusin, miksi ystävättäreni oli kehunut juuri tätä hierojaa maailman ihanimmaksi ja parhaaksi rentouttajaksi.

6

13534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan naishierojan!

      Löytyisiköhän jostain OIKEASTI naisheiroja, jolta saa noin ihanan käsittelyn?

    • minä

      olipa ihana tarina. Voisin mennä heti hierojalle kun vaan tietäisi että hoito olisi tuo.

    • Anni

      Pimpsa märkänä luin tuota tarinaa. Saan oikeassa elämässä halutessani aika samanlaista ihanaa käsittelyä mieshierojalta. Tähän saakka en olisi kuvitellut kiihottuvani naisen hieronnasta, mutta tuon tarinan lukemisen jälkeen en ole enää varma.

    • hot

      Kylläpä on pimpsa märkänä kun luin tuon. Pakko mennä tekemään asialle jotain.. AAahhhh! Nyt tekisi hyvää kun joku nuolisi mun märkää pimpsaa.

      • miia_88

        Että sitä oikeen halutaan että joku nuolisi sun märkää pikku pillua ;) olishan se kiva tietää et miltä se neiti mahtaa oikeen maistua ;)


    • seuralain

      ON kirjoittanut hieronta jutskan,tosi hyvän,kiihoittavan...Ystävättäret tarjoaa hieronnan naiselle,joka EI kiihoitu naishierojan hieronnasta...!!!! Yhtä odotan,Seuralaiselta,jatkoa "ostoksilla"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe