VAROKAA

KUUSAMOSSA

Naispuolinen henkilö myy Shelttejä. Varaus maksuksi pyytää 200e ja sen jälkeen soittaa perään ja tiputtaa hinnaksi 100e. Tarkastettu kuusamon poliisilta että kannattaako ostaa ja poliisi vasta että EI ainakaan rahoja käteen ennenkö on nähnyt koiran. PRKL pentu tehtailija!!!!!!!!!!!!!!!!!!

64

13844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahmatassun

      myös muualla päin Suomea. Ja myy kaikenlaisia rotuja. Lähettää usein netistä esim. koirat.com sivuilta kuvia koirista.

      • kuusamosta muka?

        nainen kuusamossa kirjoilla ja saattaa sanoa että asuu muuallakin ja etu/sukunimen alkukirjaimet on MJ naisella ei ole koiria,hän kaupittelee ja haluaa tosiaan 200e varausmaksun.hänellä on kaikkia mahdollisia rotuja mitä ihmiset vain haluavat ostaa ja tarjoaa niitä.koiraa ei saa nähdä koska asuu ns.kaukana hän valitsee uhrinsa hyvin.itse olen kokenut huijauksen tältä naiselta ja asiasta jo tehty rikosilmoitus. naisella ympäri suomea huijauksia ja ihmiset menettäneet rahat.kaikki vaan tekemään ilmoitus poliisille. minulle poliisi sanoi että kaikki ei välttämättä tee ilmoitusta vaan unohtavat asian.minä ainakin aion saada rahani takaisin


      • ..............
        kuusamosta muka? kirjoitti:

        nainen kuusamossa kirjoilla ja saattaa sanoa että asuu muuallakin ja etu/sukunimen alkukirjaimet on MJ naisella ei ole koiria,hän kaupittelee ja haluaa tosiaan 200e varausmaksun.hänellä on kaikkia mahdollisia rotuja mitä ihmiset vain haluavat ostaa ja tarjoaa niitä.koiraa ei saa nähdä koska asuu ns.kaukana hän valitsee uhrinsa hyvin.itse olen kokenut huijauksen tältä naiselta ja asiasta jo tehty rikosilmoitus. naisella ympäri suomea huijauksia ja ihmiset menettäneet rahat.kaikki vaan tekemään ilmoitus poliisille. minulle poliisi sanoi että kaikki ei välttämättä tee ilmoitusta vaan unohtavat asian.minä ainakin aion saada rahani takaisin

        Etu nimi alkoi M. Eikö poliisi voi tehdä asialle mitään????


      • ???
        .............. kirjoitti:

        Etu nimi alkoi M. Eikö poliisi voi tehdä asialle mitään????

        poliisi tutkii jo kuusamossa tämän huijarin tekosia eli tekijän tiedot ovat selvillä poliisilla.eli sen puoleen asia jo hyvässä hoidossa. huijari vain hölmö kun on antanut itsestään oikeat tiedot ostajille.ostajia ollut ympäri suomea jolta rahat viety.ja koiraa eivät ole saaneet...todellä ikävää.minä olen yksi huijatuista ja 200e köyhempi.


      • siiri123
        ??? kirjoitti:

        poliisi tutkii jo kuusamossa tämän huijarin tekosia eli tekijän tiedot ovat selvillä poliisilla.eli sen puoleen asia jo hyvässä hoidossa. huijari vain hölmö kun on antanut itsestään oikeat tiedot ostajille.ostajia ollut ympäri suomea jolta rahat viety.ja koiraa eivät ole saaneet...todellä ikävää.minä olen yksi huijatuista ja 200e köyhempi.

        jotta saadaan loppumaan tuo homma!


      • nallukka
        ??? kirjoitti:

        poliisi tutkii jo kuusamossa tämän huijarin tekosia eli tekijän tiedot ovat selvillä poliisilla.eli sen puoleen asia jo hyvässä hoidossa. huijari vain hölmö kun on antanut itsestään oikeat tiedot ostajille.ostajia ollut ympäri suomea jolta rahat viety.ja koiraa eivät ole saaneet...todellä ikävää.minä olen yksi huijatuista ja 200e köyhempi.

        sama naikkonen,alkaa m kirjaimella. maksoin myös 200e mutta palautti rahat kun sanoin et tulee poliisi juttu. palautti rahat seuraavana pvä ja laitto viestin perään et olemmeko muka huijareita kun kerta palutimme rahat ??


      • siiri123
        nallukka kirjoitti:

        sama naikkonen,alkaa m kirjaimella. maksoin myös 200e mutta palautti rahat kun sanoin et tulee poliisi juttu. palautti rahat seuraavana pvä ja laitto viestin perään et olemmeko muka huijareita kun kerta palutimme rahat ??

        joo, minulle myös lupasi palauttaa rahat kun uhkailin poliisilla. ilmoituksen teen joka tapauksessa


      • Helka
        ??? kirjoitti:

        poliisi tutkii jo kuusamossa tämän huijarin tekosia eli tekijän tiedot ovat selvillä poliisilla.eli sen puoleen asia jo hyvässä hoidossa. huijari vain hölmö kun on antanut itsestään oikeat tiedot ostajille.ostajia ollut ympäri suomea jolta rahat viety.ja koiraa eivät ole saaneet...todellä ikävää.minä olen yksi huijatuista ja 200e köyhempi.

        Saat varmasti rahasi, kun uhkaat sitä poliisilla, äläkä välitä tuon kahelin vasta uhkauksia, sillä ne ovat aivan merkityksettömiä!!! Huom! katso minun nimimerkilläni lähetty viesti tänne tänään, niin saadaan sullekkin rahat takaisin..


    • ???

      nainen opiskelija kuusamossa ja koittaa kai saada opiskelurahoja huijaamalla kaikkia. sairas tapaus todellakin.osaa puhua ihmiset niin etteivät tajua että huijari kyseessä. MUTTA HÄN PYYTÄÄ VARAUS MAKSUA HETI. ELI EI MAKSUA ENNEN KOIRAN NÄKEMISTÄ KENELLEKKÄÄN.haluan vain että huijarilta lopuu nämä hommat. minullä tämän naisen kaikki tiedot ja huijari antoi vielä oikeat tiedot itestään.olen tarkistanut.et ei taida kovin fiksu ola.

      • tulemaan

        laittaisitteko joku kaikki mahdolliset tiedot minulle, haluaisin todellakin rahani (300€) takaisin, kiitos.
        [email protected]


    • siiri123

      uutta tietoa suoraan kuusamosta. tämä mari on holhouksen alaisena, koska ei ole ihan täysillä mukana. eikös hänen holhoojansa ole silloin velvollinen huolehtimaan, ettei holhokki tee typeryyksiä? myös kuusamon paikallislehdessä oli tuo sama uutinen tänään.

      • yorkshiren terrieri

        Luulen että tämä kyseinen nainen yrittää nyt huijata minua, muistaako kukaan sukunimeä..ei ainakaan JALO ihminen...olen SALMESTA päin


    • siiri123

      mitä olette vaatineet (korvaukset, rangaistus tms.) kun olette rikosilmoituksen tehneet?

    • Shail

      Minä päädyin tämän naisen kanssa tekemisiin kahdesti. Asun itsekin Kuusamossa, joten voin vain kuvitella kuinka hauskaa "myyjällä" on ollut. No, nyt saimme kuitenkin ihan oikean karvavauvan rehelliseltä myyjältä.

      • huijattiin

        myös hän maksoi olemattomasta chihuahuan pennustaan varausmaksua 400 euroa. Kuusamon poliiseilla pitää kiirettä, kun naisesta on tehty niin monta rikosilmoitusta. Hänen äitinsä on joutunut maksamaan aiemmat jutut, hän on tehnyt tätä samaa ennenkin.


    • kissijänis

      Jos kerta huijari myy koiria ja pyytää varausmaksua vaikket koko koiraa olekkaan nähnyt tai saatika saanut edes mitään kuvaa koirasta, niin suosittelen kysymään tältä naiselta, että sopiiko tulla katsomaan koiraa kun olen sielläpäin lomalla tjtn vastaavaa.Että tietää varmastiettä onkohuijari vaiei. Ja tietysti kannattaa aina koiraa hankkiessa muistaa että ennen mitään maksua olisi hyvä nähdä mitä ostaa ihan omin silmin paikanpäällä. Tämä on vain minun mielipiteeni. Ja tietysti ei kannata syyttää ketään ellei ole epäilyksiä, että myyjä on mahdollinen huijari.

      • ......

        no ei voi olla kahta samannimistä henkilöä kuusamossa..on kyllä pokkaa jatkaa huijaamista..taitaa lukea tämä naikkonen näitä viestejä..vissiin julkisuuden kipeä!!


      • Iitu

        Joo se kauppas mullekin eka 800 euroa maksavaa silkkiterrieriä. Kerroin etten hae näyttelykelpoista koiraa enkä maksa koirasta noin paljoa. Sit kertoi että tarjolla myös 400 euroa maksava häntämutkallinen terrieri. Kun kysyin tarkempia tietoja koiran kasvatuksesta ym. niin ei vastannut vaan laittoi n. viikon päästä mailia että otanko sen koiran, kun halvemmalle silkille on aina ostajia! ONNEKS EN OTTANU!!!!!


      • minnuli
        Iitu kirjoitti:

        Joo se kauppas mullekin eka 800 euroa maksavaa silkkiterrieriä. Kerroin etten hae näyttelykelpoista koiraa enkä maksa koirasta noin paljoa. Sit kertoi että tarjolla myös 400 euroa maksava häntämutkallinen terrieri. Kun kysyin tarkempia tietoja koiran kasvatuksesta ym. niin ei vastannut vaan laittoi n. viikon päästä mailia että otanko sen koiran, kun halvemmalle silkille on aina ostajia! ONNEKS EN OTTANU!!!!!

        sukulaiseni tuttu maksoi 300e chiccun pennusta varausmaksua ja siitähän tuli sitten kanssa rikosilmotus.Melkonen lista taitaa kyseisellä naikkosella on tilillään,joten uskomatonta,että tällästä on.
        Nyt onnex tutut sai ihan oikealta kasvattajalta pikkusen kotiinsa,joten tavallaan loppuhyvin kuitenkin.


      • .....
        Iitu kirjoitti:

        Joo se kauppas mullekin eka 800 euroa maksavaa silkkiterrieriä. Kerroin etten hae näyttelykelpoista koiraa enkä maksa koirasta noin paljoa. Sit kertoi että tarjolla myös 400 euroa maksava häntämutkallinen terrieri. Kun kysyin tarkempia tietoja koiran kasvatuksesta ym. niin ei vastannut vaan laittoi n. viikon päästä mailia että otanko sen koiran, kun halvemmalle silkille on aina ostajia! ONNEKS EN OTTANU!!!!!

        tässäkin tapauksessa on ollut selvät huijauksen merkit.pentuja ei saa nähdä, nainen tuntuu tietävän paljon koirista, muka luotettavan oloinen.kehtaa ihmetellä ostajalle että kukahan huijari on, osamaksulla saa maksaa..jne..toivottavasti saa kunnon rangaistuksen


      • missisippi
        ..... kirjoitti:

        tässäkin tapauksessa on ollut selvät huijauksen merkit.pentuja ei saa nähdä, nainen tuntuu tietävän paljon koirista, muka luotettavan oloinen.kehtaa ihmetellä ostajalle että kukahan huijari on, osamaksulla saa maksaa..jne..toivottavasti saa kunnon rangaistuksen

        Mitä tuohon rangaistukseen tulee niin se on sakot eli joutuu maksamaan varausrahat takaisin ja korkeintaa ehdollista. Eli se ei merkkaa mitään, hänhän voi olla vapaana ja jatkaa vaikka huijaamista.


      • Hanna
        missisippi kirjoitti:

        Mitä tuohon rangaistukseen tulee niin se on sakot eli joutuu maksamaan varausrahat takaisin ja korkeintaa ehdollista. Eli se ei merkkaa mitään, hänhän voi olla vapaana ja jatkaa vaikka huijaamista.

        Minuakin viittä vaille huijattiin. Tämä tapahtui tosin jo marraskuussa! Olin maksamassa jo sitä varausmaksua, kun tuttavani (koiraihmisiä) halusi kysellä lisää tietoja ja soitti kyseiselle henkilölle. Vastaukset olivat sen verran epämääräisiä, että luovuimme koko kaupasta. Joulukuun alussa hankimme ihanan pennun oikeasta kennelistä! Minua suorastaan puistattaa, kuinka lähellä olin joutua mukaan tähän sotkuun. En ole aikaisemmin muuten nähnyt millään palstalla tämän naisen nimeä, joten sain viimeisen varmistuksen asialle vasta nyt. uskomatonta, ettei tämä lopu!!!! Luulisi jo kaikkien tietävän nimen!


    • Iiippana

      Sama kuusamon eukko myi mulle ranskanbulldoggia ja yritti saada 300e varaus maksun lupasi tuoda koiran kotiin asti :) enpä mennyt lankaan ku ei voinu edes kuvaa pennusta lähettää..

      • immu

        kummaa touhua tuo tollanen. olen menossA ostamaan berniläistä ja nainen vaatinut varausmaksua. mutta en ole maksanut mutta toivottavasti ei ole huijari.


      • löytyy
        immu kirjoitti:

        kummaa touhua tuo tollanen. olen menossA ostamaan berniläistä ja nainen vaatinut varausmaksua. mutta en ole maksanut mutta toivottavasti ei ole huijari.

        naisella on myydä juuri sitä rotua, mitä haluat ostaa, kaikkea tuntuu löytyvän :)


      • homma

        minua yritti myös huijata..kehtasi vielä ihmetellä minulle että kukahan se huijari on.onneksi en maksanut mitään..


      • immuli
        homma kirjoitti:

        minua yritti myös huijata..kehtasi vielä ihmetellä minulle että kukahan se huijari on.onneksi en maksanut mitään..

        onko teille kaupattu berniläistä?huijari?


      • mimmanuniuk
        immuli kirjoitti:

        onko teille kaupattu berniläistä?huijari?

        kumma kyllä,onko vaasan lähistöllä ollut huijareita?


      • ...
        mimmanuniuk kirjoitti:

        kumma kyllä,onko vaasan lähistöllä ollut huijareita?

        Nimi on mari jalosalmi ja on yrittänyt huijata myös minua.


      • miiiiiiiiiiiiimma
        ... kirjoitti:

        Nimi on mari jalosalmi ja on yrittänyt huijata myös minua.

        kumma,sain yhteyden yhtä kautta naiseen joka myi berniläista nimeltä nina maria,sukunimeään ei kertonut, mutta yhtäkkiä onkin sitten muuttanut paikka kuntaa pietarsaareen(alunperin kruunupyy)??????????????


    • Helka

      Moi kaikille huijatuille!

      Käykääs myös katsoon ao. linkistä ko. tapaukseen liittyviä juttuja http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=629&posting=22000000015154274

      Meitä näyttäs olevan aika paljon ja mielestäni meidän kannattaa edetä siten, että jokainen tekee oman rikosilmoituksen Kuusamon poliisille, itse tein sen eilen netissä > http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf/pages/99229D0AF 359133DC2256B98004305DA > valitse linkki, vahingonteosta (yksityinen) kuvaa sinne oma tarinasi ja vaadi rangaistuista jne. Kun kaikki ovat rikosilmoituksen tehneet, voisimme sopia yhden esim. minun takanani olevan s-posti osoitteen, jonne kaikki ilmoittautuvat, ensin vaikka nimettömänä ja sit keksitään, miten "esittäydytään" oikeasti toisillemme.. Tämän jälkeen poliisille ryhmäkanne. Mitä mieltä olette? Ei muuta kuin ehdotuksia tulemaan, jotta tuollaiset hävyttömät, vastuuntunnottomat ihmiset saadaan kiinni!!

      • ...........

        kalevassa oli ilmoitus että asia menee oikeuteen kuukauden päästä.50 uhria ja oli vielä viime maanataina yrittänyt huijata! että semmosta


      • tuplatar
        ........... kirjoitti:

        kalevassa oli ilmoitus että asia menee oikeuteen kuukauden päästä.50 uhria ja oli vielä viime maanataina yrittänyt huijata! että semmosta

        cottonia, mutta huomasin heti, ettei edes rotumääritelmä täsmännyt ja luovuin ostohankkeesta.
        Pyysi 400 varausmaksua yms.


      • minä tyhmä
        ........... kirjoitti:

        kalevassa oli ilmoitus että asia menee oikeuteen kuukauden päästä.50 uhria ja oli vielä viime maanataina yrittänyt huijata! että semmosta

        Oletteko saaneet rahanne jo takaisin kyseiseltä Marilta?? Olen meinaan yksi huijatuista ja sain nyt vasta tietää koko asiasta enkä osannut yhtään epäillä koko asiaa että jotain on pielessä. Miten pitää toimia? Luettuani noita viestejä ni samaa mulle kertonut että Espooseen viä yhden pennun ja muitakin pentuja tulee etelään että voi samalla tuoda sen minunkin pennun!!! Osarahoitus kävi hänelle, paljon koiria menee opiskelijoille ym. Todella iso kenneli saa olla että noin montaa koirarotua tehtailee mukamas. Tietääkö kukaan millainen ihminen tää tyyppi oikeesti oikein on tai onko kukaan tavannu?


      • minä
        minä tyhmä kirjoitti:

        Oletteko saaneet rahanne jo takaisin kyseiseltä Marilta?? Olen meinaan yksi huijatuista ja sain nyt vasta tietää koko asiasta enkä osannut yhtään epäillä koko asiaa että jotain on pielessä. Miten pitää toimia? Luettuani noita viestejä ni samaa mulle kertonut että Espooseen viä yhden pennun ja muitakin pentuja tulee etelään että voi samalla tuoda sen minunkin pennun!!! Osarahoitus kävi hänelle, paljon koiria menee opiskelijoille ym. Todella iso kenneli saa olla että noin montaa koirarotua tehtailee mukamas. Tietääkö kukaan millainen ihminen tää tyyppi oikeesti oikein on tai onko kukaan tavannu?

        Joo tossa kyselin osete rekisteristä niin kuusamosta ei löydy edes ton nimistä henkilöä!!


      • Someone who does know for sure

        Asiasta on tehty rikosilmoituksia, sekä asia on jo Kuusamon poliisilla, syytteitäkin on luettu


      • homma
        Someone who does know for sure kirjoitti:

        Asiasta on tehty rikosilmoituksia, sekä asia on jo Kuusamon poliisilla, syytteitäkin on luettu

        toivottavasti nyt tajuaa lopettaa touhunsa.eihän sitä koskaan tiedä jatkuuko sama touhu kyseisellä henkilöllä, mutta kaikki huijatut/melkein huijatut saivat varmasti nyt kokemusta huijareiden toiminnasta.osaa varoittaa toisiakin!!!eikä olisi ihmiset niin sinisilmäisiä...


      • Nari
        homma kirjoitti:

        toivottavasti nyt tajuaa lopettaa touhunsa.eihän sitä koskaan tiedä jatkuuko sama touhu kyseisellä henkilöllä, mutta kaikki huijatut/melkein huijatut saivat varmasti nyt kokemusta huijareiden toiminnasta.osaa varoittaa toisiakin!!!eikä olisi ihmiset niin sinisilmäisiä...

        Olen yksi huijatuista.Olen käynyt poliisilla antamassa lausunnon tapahtumista ja siitä kun koiraa emme saaneet ja emme myöskään maksamiamme varausrahoja takaisin.
        Onko kellään tietoa miten asiat ovat edenneet..
        onko toivoakaan siitä että tämä törkeä huijari olisi saanut tuomion?


      • huijattu
        Nari kirjoitti:

        Olen yksi huijatuista.Olen käynyt poliisilla antamassa lausunnon tapahtumista ja siitä kun koiraa emme saaneet ja emme myöskään maksamiamme varausrahoja takaisin.
        Onko kellään tietoa miten asiat ovat edenneet..
        onko toivoakaan siitä että tämä törkeä huijari olisi saanut tuomion?

        Helmikuussa siis maksoimme 200e varausmaksua ja maaliskuussa teimme rikosilmoituksen, kun mitään pentuja tällä Mari Jalosalmella ei todellakaan ollut.
        Tullut postia kuusamon poliisista, että syytteitä tullut. Meidän kohdalla oli lievä petos, joidenkin toisten kohdalla petos.
        Huijattuja, jotka olivat tehneet ilmoituksen, oli reilut kymmenen! Oli lokakuulta maaliskuun alkuun huijannut ihmnisiä. Oli yrittänyt väittää, että hänen aviomiehensä pakottanut petokseen, mutta aviomies vapautettu syytteistä..


      • nku
        huijattu kirjoitti:

        Helmikuussa siis maksoimme 200e varausmaksua ja maaliskuussa teimme rikosilmoituksen, kun mitään pentuja tällä Mari Jalosalmella ei todellakaan ollut.
        Tullut postia kuusamon poliisista, että syytteitä tullut. Meidän kohdalla oli lievä petos, joidenkin toisten kohdalla petos.
        Huijattuja, jotka olivat tehneet ilmoituksen, oli reilut kymmenen! Oli lokakuulta maaliskuun alkuun huijannut ihmnisiä. Oli yrittänyt väittää, että hänen aviomiehensä pakottanut petokseen, mutta aviomies vapautettu syytteistä..

        Tein myös poliisile rikosilmoituksen ja en ole saanut vielä vastausta tai rahojani takaisin.
        Minuun meni ihan täysillä kun itse soitti ja ilmoitti jostain huijarista johon hänet oli muka sekotettu..kertoi myös skitsofreeni miehestään joka oli pahoinpidellyt hänet ja oli oikein säälittävä,kai siinä nyt vähemmänkin sympaattinen ihminen yrittää lohduttaa ja auttaa.
        Harmittaa niin kovasti kun nuin julmia ihmisiä on olemassa.Sanoi vielä että ymmärtää jos haluamme rahamme takaisin ja maksaisi heti,mutta minä tyhmänä siihen että ei mitään kiirettä..
        sitten laitoin myöhemmin viestin että haluan rahamme takaisin niin hän haukkui minut kauheaksi ihmiseksi ja sanoi että arvasi minun olevan juuri niinkuin kaikki muutkin.Aivan seko ihminen ja kauheaa että olin niin sinisilmäinen!


      • hja
        huijattu kirjoitti:

        Helmikuussa siis maksoimme 200e varausmaksua ja maaliskuussa teimme rikosilmoituksen, kun mitään pentuja tällä Mari Jalosalmella ei todellakaan ollut.
        Tullut postia kuusamon poliisista, että syytteitä tullut. Meidän kohdalla oli lievä petos, joidenkin toisten kohdalla petos.
        Huijattuja, jotka olivat tehneet ilmoituksen, oli reilut kymmenen! Oli lokakuulta maaliskuun alkuun huijannut ihmnisiä. Oli yrittänyt väittää, että hänen aviomiehensä pakottanut petokseen, mutta aviomies vapautettu syytteistä..

        Tein myös poliisile rikosilmoituksen ja en ole saanut vielä vastausta tai rahojani takaisin.
        Minuun meni ihan täysillä kun itse soitti ja ilmoitti jostain huijarista johon hänet oli muka sekotettu..kertoi myös skitsofreeni miehestään joka oli pahoinpidellyt hänet ja oli oikein säälittävä,kai siinä nyt vähemmänkin sympaattinen ihminen yrittää lohduttaa ja auttaa.
        Harmittaa niin kovasti kun nuin julmia ihmisiä on olemassa.Sanoi vielä että ymmärtää jos haluamme rahamme takaisin ja maksaisi heti,mutta minä tyhmänä siihen että ei mitään kiirettä..
        sitten laitoin myöhemmin viestin että haluan rahamme takaisin niin hän haukkui minut kauheaksi ihmiseksi ja sanoi että arvasi minun olevan juuri niinkuin kaikki muutkin.Aivan seko ihminen ja kauheaa että olin niin sinisilmäinen!


      • huijattu
        hja kirjoitti:

        Tein myös poliisile rikosilmoituksen ja en ole saanut vielä vastausta tai rahojani takaisin.
        Minuun meni ihan täysillä kun itse soitti ja ilmoitti jostain huijarista johon hänet oli muka sekotettu..kertoi myös skitsofreeni miehestään joka oli pahoinpidellyt hänet ja oli oikein säälittävä,kai siinä nyt vähemmänkin sympaattinen ihminen yrittää lohduttaa ja auttaa.
        Harmittaa niin kovasti kun nuin julmia ihmisiä on olemassa.Sanoi vielä että ymmärtää jos haluamme rahamme takaisin ja maksaisi heti,mutta minä tyhmänä siihen että ei mitään kiirettä..
        sitten laitoin myöhemmin viestin että haluan rahamme takaisin niin hän haukkui minut kauheaksi ihmiseksi ja sanoi että arvasi minun olevan juuri niinkuin kaikki muutkin.Aivan seko ihminen ja kauheaa että olin niin sinisilmäinen!

        onko kellään tietoa, milloin käräjät pidetään? minä myös en saanut koiraa, enkä rahoja. ja petoksena meni syyttäjälle.


      • nmp
        huijattu kirjoitti:

        onko kellään tietoa, milloin käräjät pidetään? minä myös en saanut koiraa, enkä rahoja. ja petoksena meni syyttäjälle.

        Meille ei ainakaan ole tullut vielä mitään tietoa loppu tuloksesta..odotellaan innolla että tämä nainen saisi ansaitsemansa tuomion!


      • huijattu
        nmp kirjoitti:

        Meille ei ainakaan ole tullut vielä mitään tietoa loppu tuloksesta..odotellaan innolla että tämä nainen saisi ansaitsemansa tuomion!

        juu kun minullekin tuli kyllä ilmoitus että syyte nostetaan, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. olis vaan käräjät äkkiä, niin sais pois päiväjärjestyksestä tämän homman ja huijarille tuomion :)


      • napa
        huijattu kirjoitti:

        juu kun minullekin tuli kyllä ilmoitus että syyte nostetaan, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. olis vaan käräjät äkkiä, niin sais pois päiväjärjestyksestä tämän homman ja huijarille tuomion :)

        Olen saanut tiedon että asia olisi käräjillä lokakuussa. Eli ihan kohta puoliin.


      • Juppali
        napa kirjoitti:

        Olen saanut tiedon että asia olisi käräjillä lokakuussa. Eli ihan kohta puoliin.

        Sama nainen yritti huijata minua, chihuahuan pentu 600 e rekattuna, siks halpa kun ei muka ollut kennelnimeä. Tietämättömänä maksoin rahat kunnes show alkoi, milloin oli mies sairaalassa ja milloin nainen itse sairaalassa, pitkitti ja pitkitti juttua kunnes käskimme palauttamaan rahat tilille tai muuten asia poliisille. Rahat tuli tilille, onneksi. Todella törkeä tapaus! Toivottavasti saa ansaitsemansa mukaan!!


      • käräjillä
        napa kirjoitti:

        Olen saanut tiedon että asia olisi käräjillä lokakuussa. Eli ihan kohta puoliin.

        meni? tuliko minkälainen tuomio?


      • yx huijattu
        käräjillä kirjoitti:

        meni? tuliko minkälainen tuomio?

        Tuomio oli 7kk ehdollista ja kahden vuoden koeaika, ja tyhmällä ketkuilut vaan jatkuvat, joten taitaa häkki heilahtaa....


      • Ei huijattavissa
        yx huijattu kirjoitti:

        Tuomio oli 7kk ehdollista ja kahden vuoden koeaika, ja tyhmällä ketkuilut vaan jatkuvat, joten taitaa häkki heilahtaa....

        Voiko olla totta että ihmiset työntävät satoja euroja myyjälle kouraan näkemättä edes koiraa? Olipa outo keskustelu. Ei ihme että huijareilla on makoisat päivät.


      • Toyvillakoira
        yx huijattu kirjoitti:

        Tuomio oli 7kk ehdollista ja kahden vuoden koeaika, ja tyhmällä ketkuilut vaan jatkuvat, joten taitaa häkki heilahtaa....

        Onko kellään uutta tietoa kyseisestä henkilöstä. Selvittelen koirani taustoja ja tämän niminen henkilö on ollut koirani omistaja. Koira myyty ehkä noin vuosi sitten eteenpäin. Edelliseltä omistajalta en tietoja saa. Kyse on neljävuotiaasta harmaasta toyvillakoirasta.

        Jos joku tietää jotain, eikä halua laittaa tietojaan tälle palstalle, voin antaa sähköpostiosoitteeni.


      • ---
        Toyvillakoira kirjoitti:

        Onko kellään uutta tietoa kyseisestä henkilöstä. Selvittelen koirani taustoja ja tämän niminen henkilö on ollut koirani omistaja. Koira myyty ehkä noin vuosi sitten eteenpäin. Edelliseltä omistajalta en tietoja saa. Kyse on neljävuotiaasta harmaasta toyvillakoirasta.

        Jos joku tietää jotain, eikä halua laittaa tietojaan tälle palstalle, voin antaa sähköpostiosoitteeni.

        kun menee ylipäätään uskomaan että maksamalla saa ehkä nähdä koiran jonka ostaa. en voi käsittää miten kukaan suostuu maksamaan muutaman satasen ilman että on nähnyt koiraa. muutenkin vaikka olisi kasvattaja et tulisi varausmaksua saamaan kasvattajalta takaisin vaikka koiraa et voisi jostain syystä ottaakkaan. en voi käsittää


      • kyllä ootte
        --- kirjoitti:

        kun menee ylipäätään uskomaan että maksamalla saa ehkä nähdä koiran jonka ostaa. en voi käsittää miten kukaan suostuu maksamaan muutaman satasen ilman että on nähnyt koiraa. muutenkin vaikka olisi kasvattaja et tulisi varausmaksua saamaan kasvattajalta takaisin vaikka koiraa et voisi jostain syystä ottaakkaan. en voi käsittää

        ihmiset TYHMIÄ! Meette lankaan kun haluatte vain halvan koiran, välittämättä (olemattomien) koirienne taustoista mitään! Ihan oikein teille...


    • Kurnauts

      Hei,

      Onko tästä Jalosalmesta uutta tietoa?

      • Huijattu

        En tiedä onko samasta henkilöstä kysymys, mutta maksoin myöskin varausmaksun kultaisesta noutajasta 100,-, enkä saanut edes mitään kuvia, tietoja ym. ja pyysin rahoja takaisin, jotka luvattiinkin maksaa, mutta koskaan niitä ei tullut tililleni. Kyseessä oli myyjä nimeltä Tinja Karhapää (?) ja kotoisin Nurmeksesta. Onko muilla kokemuksia samasta henkilöstä??


    • riklas80

      Hei...... Minulle kävi kanssa sillä lailla että Karhapää Tinja laittoi viestiä että seefferin uros pentu on vapautunu peruutuksen vuoksi, ja otettii tientenkin varaus ja maksettii 50€vakuus maksu, ja menikii naruutukse piikkii ja loppu viimein tuli viestii että emä on kipeenä, ja eläinlääkärille koko aja käyttämää sit laitettiii viestii että tultaisiin katsomaa nii sitä ei voinut käydä ssekääää, etteivät ole kotona eli heräs ihmetys että mikähä tämä on.... mutta ei oo tähä päivää mennes enää tullut viestii eikä tietoja eikä kuvia

    • Yksi huijatuista

      Sama ihminen Marjaana Rahunen (Tinja Karhapää), myy olematonta tavaraa Tori.fi ja nettimarkkina sivuilla.

      • omg

        Tinja Rahunen etsii koiraa lemmikkipalstalla. Ilmoittaa olevansa eläintenhoitaja koulutukseltaan, asuvansa Oulussa ja mikä tahansa koira käy. Otin yhteyttä, mutta aloin epäillä, kun ei soittanut, vaikka aikoi. Googlettamalla löysin tämän ketjun.


      • Tapauksen tietävä
        omg kirjoitti:

        Tinja Rahunen etsii koiraa lemmikkipalstalla. Ilmoittaa olevansa eläintenhoitaja koulutukseltaan, asuvansa Oulussa ja mikä tahansa koira käy. Otin yhteyttä, mutta aloin epäillä, kun ei soittanut, vaikka aikoi. Googlettamalla löysin tämän ketjun.

        https://www.facebook.com/marjaana.karhapaa


    • joku1.

      Voitteko kertoa lisää tuosta kyseisestä henkilöstä? :o onko tämä hänen oikea nimensä edes? missä hän asustaa? olen joskus kuullu kyseisestä henkilöstä.

    • saurus3

      Pentutehtailu kannattaa niin kauan kun niiltä ostetaan.Ihmiset tulkaa järkiinne ja jättäkää ottamatta.Säästää hieman niin saa paperikoiran ja myös kasvattajan tuen.

    • timbuktuun

      Ei tässä ole kyse edes pentutehtailusta vaan sairaista huijareista millä ei ole edes koiria myytävänä. Maksakaa varausmaksu vasta sitten kun olette nähnyt koiran ja olette ihan varma että on rehellinen myyjä :)

    • Karvinen_1

      Onko tietoa vieläkö Rahunen tekee olematonta kauppaa? Näkyy järjestävän mökkireissuja oululaisille sinkuille FBssä, vaihtanut toimialaa?

    • Selvitänyhtäjuttua

      Mikä tämän Rahusen etunimi on? Onko Tinja tai Janniina?

      • OULULAINEN123

        Tinja on tyttönimi. En tiedä onko vaihtanut sitten Janniinaksi vain Facebook sivuilla


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe