Curlingareena

Newporvoo

Nyt olis mahdollista tehdä Porvoosta Curling city. Eikun Fortum sponsoroisi tonne jäähallin jatkeeksi curlingradat. Saataisiin edes jossain lajissa tää Porvoo edes vähän näkyviin Suomen kartalle. Ai niin kylhän tääl on Akilles jääpallos ja Tarmo koripallos ...... Butchers hmmmm yks pieni laji sopis tälle pienelle kaupungille hyvinkin lisää.Ja Fortum sais vähän positiivista imagoa myös. Ja ei kai se olis hassumpaa jos työporukat sais hieman curlingratoja käyttää.... Ei tulis niin hiki eikä paikat hajois kun olis tuollainen fiksumpi laji.

12

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä?

      fortum?

      • se entinen nimi.

        Siis se joka on liian vaikea, ihan kuten Chemicals ja Borealis. Ja Sköldvik. Lötviikki, voi hitto...


      • mielest
        se entinen nimi. kirjoitti:

        Siis se joka on liian vaikea, ihan kuten Chemicals ja Borealis. Ja Sköldvik. Lötviikki, voi hitto...

        se vorttumi on vaikeempi sanoo ku neste oil!


      • ******
        mielest kirjoitti:

        se vorttumi on vaikeempi sanoo ku neste oil!

        Tämä ei voi olla enää totta!


      • nuo on
        ****** kirjoitti:

        Tämä ei voi olla enää totta!

        Vorttumi, Kemikaalssi, Poreaalis, Estpakka, Lötviikki, Näsin rouvi, Kammelpakka pupi, Ruuneperi, Alpert Eeteveltti, Lata...


    • ehdotustasi. Curling sopisi yhtähyvin porvooseen, ku hyvinkäällekin.
      Ja mun mielestä firmojen nimien lausuminen(oikein tai väärin) ei kuulu tähän keskusteluun.

      • myös...

        Kannatan, lähtisin pojan kanssa heittämään, jos vaan olisi curling-rata.


      • messiin
        myös... kirjoitti:

        Kannatan, lähtisin pojan kanssa heittämään, jos vaan olisi curling-rata.

        ja suuntaa Oulunkylään. Runsas ½ tuntia ja olet Suomen parhaalla curling-radalla.


      • kukaa

        ole nimien lausumisesta valittanu. Ihan eri firma toi Fortum ja Neste oil


      • Tiede lehteen vakituisesti ...
        kukaa kirjoitti:

        ole nimien lausumisesta valittanu. Ihan eri firma toi Fortum ja Neste oil

        Borealis on parempi kuin Neste Oil. On Styrochemki ihan kiva.


    • newporvoo

      juupa juu kun jotain kirjoittaa takerrutaan joihinkin firman nimiin..OK onhan Nesteen soutajatkin ollu iän ja ajan....
      vaan kun en haluaisi että kaupunki rasittuisi tällaisen harrastusmahdollisuuden saamiseksi ni miks ei . Olkoon sit Borealis Nesteoil tai mikä .
      Firma kiinnostuis varmaan jos sille tulis mukana työntekijöille vuoro päivässä ja ilmaiseksi kun kerran sponssais. ja hullua olis kyl lähteä jonnekin Olulunkylään ajelemaan... Kun kerran tääl on asumus ni miks ei harrastus???? Kysyn vaan siksi että kyl tonne Hesaan menee päivittäin noit työntekijöitä täältä ni eiks olis sentään mukava että ei tarvis illalla viel lähtee ajelemaan???? Vai taitaa bensa olla liian halpaa vieläkin???

      • on halpaa joo...

        Kumminkin kyrsii, kun nuo isot firmat vaihtelevat nimiään aina kun edellinen nimi on jo kulunut ja liian tahriintunut kaikenmaailman vaihinkojen ja päästöjen sekä lukuisten vuotojen johdosta. Ei meinaa perässä pysyä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe