Lopetin pillerit viime kesänä. Sen jälkeen syöty teroja et menkat tulis. Ilman teroja ei näköjään tule. Onko muita syitä hormonihäiriöihin kuin pco? Kai se on siihen loppuviikon lääkärissä varauduttava. VAikuttaa olevan tosi yleinen toi pco, vaikkei muita oireita olisikaan.
menkat sekasin-syy pco?
pillereiden jälkeen menkat ...
3565
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
En tiedä muista hormonihäiriöistä, mutta minun oireeni ainakin olivat aivan samanlaiset kuin sinun.
Minullakaan ei tulleet kuukautiset kuin kerran luonnostaan pillereiden lopetuksen jälkeen. Teroluteilla ne tulivat säännöllisesti, kuten pillereilläkin aikaisemmin. Minulla todettiin ultran avulla monirakkulaiset munasarjat eli PCO ja hoidoksi sain sitten "sitä kuuluisaa" clomifenia. yritystä oli takana jo yli vuosi, mutta clomifenit aloitettuani tärppäsi kolmannessa kierrossa. Tuolla se kaivattu pikku-kaveri (1kk vanha) nyt tuhisee sängyssään! Olen myös huomannut että tämä PCO on ainakin netin keskustelupalstojen perusteella todella yleinen "sairaus". Se hyvä puoli on että jos se on PCO:ta, niin hoito on ainakin useimmilla ollut tehokasta.
Tärppionnea ja jaksamista! Kyllä se odottelu kannattaa ja vielä joskus palkitaan!
itsellänikin pco ja on äärimmäisen lohduttavaa lukea tuollaisia kokemuksia vertaisilta! meillä vaan yritystä jo kolmatta vuotta ja nyt ensimmäinen clomikuuri ja kierto menossa...
onnea teille! ihanaa! =)
Mullakaan ei menkat toimineet ilman teroluteja, eikä kunnolla niidenkään kanssa. Pco sieltä sitten löytyi. Nyt syön metformiinia ensin 3 kuukautta, pitäisi tasapainottaa pco:ta ja saada hyvällä tuurilla kuukautiskierto normaaliksi!
Jos tämä ei tehoa aloitetaan clomit.