tämä palsta

!!!

Tämä on melko hiljainen palsta vaikka Eminem -faneja varmasti paljon on! Suurin osa viesteistä on vain biisien suomennoksia/suomennos pyynnöksiä...

Minun mielestäni Eminem on erittäin lahjakas artisti ja hän on edennyt urallaan melkoisen pitkälle. Ja osasi myös lopettaa silloin, kun oli saanut sanottua kaikki asiansa, ettei tarvitse jäädä hakemaan julkisuutta ties millaisilla tempauksilla.

Parhaita biisejä Eminemiltä on vaikea luetella, mutta loistavia ovat ehdottomasti Oscar-voittaja "Lose Yourself", pakkomielteisestä fanista kertova "Stan", Marshallista itsestään kertova ja hänen menestystään kuvaileva "Marshall Mathers" sekä entistä House of the pain:ia (nyk. Everlast) solvaava D12:n kanssa tehty "Quitter".

Emiemillä on myös muutama levy, joissa on vain muutama biisi, joita ei muilla levyillä ole julkaistu. Esimerkiksi "Off the Wall", "Straight from the Lab" ja "Fucking Crazy" ovat tälläisia levyjä. Niissä on suunnilleen 10 biisiä/levy. Mutta näitä levyjä ei tunnu saavan mistään. "Straight from the lab":n saa vinyylinä Suomeen, vaikka tiedän cd-versionkin olevan olemassa. Tiedättekö kukaan mistä voisi tilata netistä kohtuulliseen hintaan?

Koitetaanpas saada hieman keskustelua aikaiseksi tällekin palstalle :)

3

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä Suonikas

Perseestä se Juminem on. Vittu siis aiheet vielä menis mutta minkälainen ääni..

Ei näin!

• marylou

juminem on perseestä. mut eminem ei! eminem on just paras

• mä vaan

No ainakin cdon.comissa on paljon eri cd.itä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8467
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1133
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      67
      682
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      37
      619
    Aihe