No miten kävi menikö tuo uusi illuusio josta puhuit nyt yhdelle taikurille vai ihan yleiseen myyntiin? Ja joko olet saanut asiat sen verran selviksi että voit vähän antaa suuntaa antavaa että minkälainen temppu on kyseessä. Viimeiksi se oli kuulemma jonkulainen häviäminen? Ei paljoa vielä kerro...
Mendoza?
4
688
Vastaukset
- Mendoza
Ihan yleiseen myyntiin se meni. Vielä ei ole kuvia valmiista tekeleestä mutta niiden odotellaan nettiin ilmestyvät kuluvan kevään aikana.
- Minäuskon
homma meni juuri niinkuin piti. Mukavaa että uudet ideat menevät muuallekkin kun yhden ihmisen käyttöön. Mistäköhän osaan etsiä kun julkaisu hetki koittaa?
- Mendoza
Minäuskon kirjoitti:
homma meni juuri niinkuin piti. Mukavaa että uudet ideat menevät muuallekkin kun yhden ihmisen käyttöön. Mistäköhän osaan etsiä kun julkaisu hetki koittaa?
Infoan kyllä kun aika koittaa. Alan lehdissä varmaankin näkyy myös mainontaa.
- Minäuskon
Mendoza kirjoitti:
Infoan kyllä kun aika koittaa. Alan lehdissä varmaankin näkyy myös mainontaa.
Mahtaa tulla hintaa tempulle jos se myydään tuolleen kuin davidille se portal bridge. Tuolla toisessa keskustelussa oli puhetta temppujen hinnoista. Eksyin jonnekkin ihmesivuille jossa oli joku sinun temppusi myynnissä käytettynä. Hintaa oli jotain 16 000. Siinä oli talo johon ilmestyy ihmisiä. Yksi tulee base lattiasta ja pari muuta jarrett pylväistä.
Tiedätkö davidin temppua nimeltä Test Condition?
Mikä siinä on homman nimi. Kävin jossain sivuilla jossa ihmiset keskustelivat tuosta tempusta mutta englanniksi joten tempun kulku jäi vähän epäselväksi. Kuulosti liiankin oudolta. David menee yleisöön ja häviää ilmaan. Ilmestyy sekuntia myöhempää näyttämön keskelle laatikkoon.
Temppu korvattiin kuulemma lotto tempulla vain noin 1.5 vuoden esityksen jälkeen. Oli kuulemma yksi davidin vaikuttavimmista ja hauskimmista tempuista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006