No miten kävi menikö tuo uusi illuusio josta puhuit nyt yhdelle taikurille vai ihan yleiseen myyntiin? Ja joko olet saanut asiat sen verran selviksi että voit vähän antaa suuntaa antavaa että minkälainen temppu on kyseessä. Viimeiksi se oli kuulemma jonkulainen häviäminen? Ei paljoa vielä kerro...
Mendoza?
4
668
Vastaukset
- Mendoza
Ihan yleiseen myyntiin se meni. Vielä ei ole kuvia valmiista tekeleestä mutta niiden odotellaan nettiin ilmestyvät kuluvan kevään aikana.
- Minäuskon
homma meni juuri niinkuin piti. Mukavaa että uudet ideat menevät muuallekkin kun yhden ihmisen käyttöön. Mistäköhän osaan etsiä kun julkaisu hetki koittaa?
- Mendoza
Minäuskon kirjoitti:
homma meni juuri niinkuin piti. Mukavaa että uudet ideat menevät muuallekkin kun yhden ihmisen käyttöön. Mistäköhän osaan etsiä kun julkaisu hetki koittaa?
Infoan kyllä kun aika koittaa. Alan lehdissä varmaankin näkyy myös mainontaa.
- Minäuskon
Mendoza kirjoitti:
Infoan kyllä kun aika koittaa. Alan lehdissä varmaankin näkyy myös mainontaa.
Mahtaa tulla hintaa tempulle jos se myydään tuolleen kuin davidille se portal bridge. Tuolla toisessa keskustelussa oli puhetta temppujen hinnoista. Eksyin jonnekkin ihmesivuille jossa oli joku sinun temppusi myynnissä käytettynä. Hintaa oli jotain 16 000. Siinä oli talo johon ilmestyy ihmisiä. Yksi tulee base lattiasta ja pari muuta jarrett pylväistä.
Tiedätkö davidin temppua nimeltä Test Condition?
Mikä siinä on homman nimi. Kävin jossain sivuilla jossa ihmiset keskustelivat tuosta tempusta mutta englanniksi joten tempun kulku jäi vähän epäselväksi. Kuulosti liiankin oudolta. David menee yleisöön ja häviää ilmaan. Ilmestyy sekuntia myöhempää näyttämön keskelle laatikkoon.
Temppu korvattiin kuulemma lotto tempulla vain noin 1.5 vuoden esityksen jälkeen. Oli kuulemma yksi davidin vaikuttavimmista ja hauskimmista tempuista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856