Oli synkkä kesä ja synkkä yö.
katsoin ikkunasta puuta joka muistutti mörön suuta.
Virtsasin housuuni ja siskoa huusin apuun.
Sisko tuli jäätelön kanssa paikalle.
Otin jäätelön ja ihmettelin kuinka pelottava maailma on.
Sitten sain ison, nerokkaan ja hyvän idean. Vaikka olikin myöhä niin ulos menin ja kaadoin puun.
Puu kaatui, mutta puussa asui lintu perhe.
Minä itkin julmaa tekoani ja ajattelin etten voi elää.
Sillalle kävelin ja sieltä päin kalliota hyppäsin.
Herättyäni taivaassa olin ja iloikseksi tulin.
Laitoin ton runon tolleen ku muuten se ois ollu vaikea lukunen, ainakin omasta mielestäni.
Runoni jos joku muistaa minut...
5
810
Vastaukset
Lisää! Lisää! \o/
Son hyvä :D- kukkainen pienoinen
Ainoastaan tuo "virtsasin housuuni ja siskoa huusin apuun" kohta kaipaisi poistamista tai muokkaamista. Ilman sitä tämä oli hauska runonen. *peukku*
- slivery
Oih, ehdottomasti koskettavin ja herkin ikinä kuulemani/lukemani/muuten vain tietooni kulkeutunut (perkele) runo.
Voldo, sinusta tulee vielä jonain kauniina päivänä, yönä tahi muuna vuorokaudenaikana runoilun Matti Nykänen.
;____; - my-final-fantasy
Kauniin sekava runo. Sydämmeni on nyt sulaa rakkahin voldosein!
kyllä siusta se runoilia näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305972Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144514Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623031Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391611- 711371
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861348Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111278Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391272- 791179