Kun minä olen käynnistämässä Need for Speed™ Most Wanted pc peliä, niin siihen tulee aluksi se Need for Speed™ Most Wanted logo (joka pitääkin), mutta miksi sen jälkeen näyttöön tulee vain musta ruutu.
Need for Speed™ Most Wanted
8
1463
Vastaukset
- 321
laillinen versio?
- Nörtti
Kyllä on
- oli myös musta ruutu
Nörtti kirjoitti:
Kyllä on
jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi
- Nörtti
oli myös musta ruutu kirjoitti:
jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi
Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?
Mulla on Kerio personal firewall palomuuri - oli myös musta ruutu
Nörtti kirjoitti:
Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?
Mulla on Kerio personal firewall palomuurien osaa sanoa tota palomuurista, mutta kokeile eka jos tuo mustaruutu johtuu palommurista, eli koneesta verkkopiuha irti ja sitten sammutat palomuurin ja kokeile joskos peli toimii.
Jossain tapuksissa voi myös ilmetä ongelmia jos reaaliaikainen virus tarkistus on päällä
- sull on ?
ja riittääkö koneen tehot pyörittään pelii? voi johtuu näyttiksestä tai sit siitä palomuurista
- Nörtti
Näytönohjain on ATI Radeon Xpress 200 (RS480) Chipset
- jere.o
haluaisin koodeja need for speediin lento koodeja että voi lentää autolla ja auto koodeja että voi ajaa poliisi autoilla ja tavallisilla autoilla kun olen nähnyt youtubessa kun jotkut ajaa poliisi autoilla ja vielä skootterilla ja lenttää poliisi helikopterilla ja raha ja nopeus koodeja playstation 2:koselle olen iloinen jos saa ne koodit ja voitte myös antaa mulle muita hauskoja koodeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950