Need for Speed™ Most Wanted

Kun minä olen käynnistämässä Need for Speed™ Most Wanted pc peliä, niin siihen tulee aluksi se Need for Speed™ Most Wanted logo (joka pitääkin), mutta miksi sen jälkeen näyttöön tulee vain musta ruutu.
81517
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

laillinen versio?

Äänestä
  • Kyllä on

Äänestä

• Nörtti kirjoitti:

Kyllä on

jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi

Äänestä

• oli myös musta ruutu kirjoitti:

jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi

Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?

Mulla on Kerio personal firewall palomuuri

Äänestä

• Nörtti kirjoitti:

Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?

Mulla on Kerio personal firewall palomuuri

en osaa sanoa tota palomuurista, mutta kokeile eka jos tuo mustaruutu johtuu palommurista, eli koneesta verkkopiuha irti ja sitten sammutat palomuurin ja kokeile joskos peli toimii.

Jossain tapuksissa voi myös ilmetä ongelmia jos reaaliaikainen virus tarkistus on päällä

Äänestä

ja riittääkö koneen tehot pyörittään pelii? voi johtuu näyttiksestä tai sit siitä palomuurista

Äänestä
  • Näytönohjain on ATI Radeon Xpress 200 (RS480) Chipset

Äänestä

haluaisin koodeja need for speediin lento koodeja että voi lentää autolla ja auto koodeja että voi ajaa poliisi autoilla ja tavallisilla autoilla kun olen nähnyt youtubessa kun jotkut ajaa poliisi autoilla ja vielä skootterilla ja lenttää poliisi helikopterilla ja raha ja nopeus koodeja playstation 2:koselle olen iloinen jos saa ne koodit ja voitte myös antaa mulle muita hauskoja koodeja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nörtti kirjoitti:

Kun minä olen käynnistämässä Need for Speed™ Most Wanted pc peliä, niin siihen tulee aluksi se Need for Speed™ Most Wanted logo (joka pitääkin), mutta miksi sen jälkeen näyttöön tulee vain musta ruutu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu